Faculty of Business administration for society Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 663
Issue DateTitleAuthor(s)
18IDENTIFY AND ADDRESSING CUSTOMER PAIN POINT AT IGNITE BY ONDEMAND INSTITUTE THROUGH CUSTOMER JOURNEY MAPPINGCHINAPHAT WATTHANAWANITCHAKITPHORN; จิณาพัฒน์ วัฒนวาณิชกิจพร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING CHINESE TOURISTS' DECISIONS TO RETURN TO TRAVEL AGAIN IN BANGKOKTANCHANOK PUANGMANEE; ธัญชนก พวงมณี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
18THE FACTORS THAT AFFECT THE DIGITAL SKILLS OF THE GOVERNMENT EMPLOYEE AT THE DEPARTMENT OF REVENUE IN BANGKOK AREARINRADA LERTWIRAM; รินรดา เลิศวิราม; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
18RELATIONSHIP BETWEEN SERVICE MARKETING MIX FACTORS (7P'S) AND SERVICE LOYALTY IN SITE-SPECIFIC PERFORMANCE (CASE: KISKA AND OTHER FLOATING CREATURES)THARAPHA UCHOTANANAN; ธารภา อู่โชตนานันท์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18THE INFLUENCE OF EMPLOYEE’S COMPETENCIESAFFECT TO THE SURVIVAL OF ORGANIZATIONNATTAPAT CHANTANUWAT; ณัฐภัทร ฉันทานุวัฒน์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18MOTIVATION RELATNG ORGANIZATION LOYALTY OF EMPLOYEES FOR INDUSTRIAL FACTORIESSAHAPOB PONKHOT; สหภพ พลโคตร; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
18FACTOR AFFECTING CONSUMER'S DECISION TO WATCH VIDEO STREAMING :A CASE OF GENERATION Y AND GENERATION ZSUPHANUCH KAEWMINGTRAGUL; ศุภนุช แก้วมิ่งตระกูล; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING CONSUMERS' BUYING DECISIONS FOR FASHION CLOTHING VIA THE TIKTOK APPLICATION IN THAILANDKRISADAKORN OPAKUL; กฤษฎากร โอภากุล; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
17MEASURING THE EFFECTIVENESS OF BREAD BRAND MARKETING STRATEGIES: APPLYING THE ECSI MODEL TO FARMHOUSE AND LE PANNATTAPAT DETKONG; ณัฐภัทร เดชคง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17INTEGRATED  MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDINGCHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT; ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING HAPPINESS AT WORK AMONGPRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOL (ELEMENTARY)’SSRINAKHARINWIROT UNIVERSITY STAFFSPENSIRI WAIYALAB; เพ็ญสิริ ไวยลาภ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
17SERVICES QUALITY INFLUENCES THE CONSUMER USAGE BEHAVIOR OF FREIGHT FORWARDER SERVICES IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREAKULTIDA AUKHOTCHASAN; กุลธิดา อู่คชสาร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING THE DECISION TO STUDY A VOCATIONAL CERTIFICATE LEVEL OF BANGNA COMMERCIAL COLLEGE STUDENTS. BANGKOKMANAPAPON PANPET; มนปพร ปานเพ็ชร์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17A STUDY OF SATISFACTION BY COMPARING EXPECTATIONS AND PERCEPTION OF THE SERVICE MARKETING MIX : A CASE STUDY OF GUESTS USING THE SERVICE AT PARIDA RESORT, SINGBURI PROVINCEWACHIRADA KWANMUANG; วชิรดา ขวัญเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17COMPARISON OF LLM PERFORMANCE WITH CUSTOMER SERVICE STAFFTANAPORN PINYOYING; ธนพร ภิญโญยิ่ง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE TREND OF USING DORMITORY SERVICES: A CASE STUDY OF BUNDIT DORMITORIES IN ANGTHONG PROVINCENUTTANICHA MEKSAWAN; ณัฏฐนิชา เมฆสวรรค์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17THE FACTORS AFFECTING THE DECISION IN GANESHA WORSHIP OF WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKCHAYANON BONTHAENTHIP; ชญานนท์ บนแท่นทิพย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
17MARKETING STRATEGIES OF MILK TABLET AMONG CHINESE CONSUMERWEIZHE YAN; WEIZHE YAN; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
17MARKETING STRATEGIES OF DRIED FRUITS AMONG CHINESE CONSUMERZIDING ZHOU; ZIDING ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19SELF-PRESENTATION STRATEGIES AND THE PERSONAL BRANDINGOF PHYSICALLY DISABLED INFLUENCERS IN THAILANDTHIPPHAWAN POLLONGCHANG; ทิพภาวรรณ พลล่องช้าง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 663