Faculty of Business administration for society Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 663
Issue DateTitleAuthor(s)
18FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PROBIOTIC SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOKTHATIYA SUK-UDOM; ฐาฏิญาฎ์ สุขอุดม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18DECISION-MAKING OF WORKING-AGE ADULTS IN PURCHASINGRESIDENTIAL CONDOMINIUMS IN BANGKOKJANTANEE SAISAMUT; จันทนี ใจสมุทร; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE SLEEP AID PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITANJAKKAPONG PIPAT-ANAN; จักรพงศ์ พิพัฒน์อนันต์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18THE INFLUENCE OF BRAND IMAGE FACTORS AND MEDIA EXPOSURE PATTERNS ON CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS OF ART TOY IN BANGKOKKESSARAPORN JITTERDTHAI; เกษราภรณ์ จิตต์เทอดไทย; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF THAI JEWELRY PRODUCTS AMONG CHINESE CONSUMERYANG CHAOYAN; YANG CHAOYAN; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18ANALYSIS OF THE CORRELATION FACTORS ON CHINESE CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION OF THAI BEAUTY PROFUCTS ON SHORT VIDEO PLATFORMSDONG ZHENXIANG; DONG ZHENXIANG; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18THE MARKETING STRATEGIES OF INHALER AMONG CHINESE CONSUMERHUILING CHANG; HUILING CHANG; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18SATISFACTION OF THE SERVICE MARKETING MIX AFFECTING USAGE SERVICE BEHAVIOR OF COMMUTERS IN MRT PURPLE LINETHITAREE SUWANPHONG; ฐิตารีย์ สุวรรณพงษ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING ON CONSUMERS PURCHASE DECISION ON VITAMIN WATER IN NONTHABURI PROVINCEKRISADA THAMMARATCHUCHAI; กฤษฎา ธรรมรัตน์ชูชัย; Thachaphol Gulid; ทชภณ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Thachaphol Gulid; ทชภณ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18THE CORRELATION BETWEEN 4P MARKETING MIX, DEMOGRAPHIC FACTORS AND CHINESE CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONS FOR THAI BEERZHONG XIAOTING; ZHONG XIAOTING; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF LATEX PILLOWS AMONG CHINESE CONSUMERSZHENYUN WU; ZHENYUN WU; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF THAI MAKE UP BRAND “MISTINE” AMONG CHINESE CONSUMERSCHEN JUN; CHEN JUN; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGY OF THAI BIRD’S NEST IN CHINARUIZHENG WANG; RUIZHENG WANG; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18FACTORS OF MARKETING COMMUNICATIONS AWARENESS INFLUENCING THE PREDICTION OF A FOOTBALL MATCH WINNER USING POSTCARDS IN A PROMPT POST APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISNANTAMAT SRIPRASIT; นันทมาศ ศรีประสิทธิ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18GREEN MARKETING AND ENVIRONMENTAL AWARENESS AFFECTING CONSUMERS' DECISIONS TO INSTALL SOLAR POWER SYSTEMS IN THAILANDTHEERACHAI SAWANGSIN; ธีรชัย แสวงศิลป์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING PURCHASING INTENTION FOR ELECTRIC VEHICLES OF MILITARY PERSONNEL AT ROYAL THAI AIR FORCE HEADQUARTERSNATRADA KRISANAKOOP; ณัฐรดา กฤษณคุปต์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18VIDEO CONTENT MARKETING ANALYSIS THAT INFLUENCES CONSUMER RESPONSES ON THE TIKTOK PLATFORMJIRAPAK POTHONG; จิราภัค โพธิ์ทอง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
18ACCEPTANCE AND USE OF TECHNOLOGY AND NEW NORMALLIFESTYLES AFFECTING INTENTION TO USE TELEMEDICINEOF USERS IN SOCIAL MEDIA FACEBOOK COMMUNITYSUPATTRA SIMYINDEE; สุภัทตรา ซิ้มยินดี; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
18THE IMPACT OF SALES PROMOTION TOOLS ON CHINESE CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOURS OF THAI BRAND MOSQUITO REPELLENTLU HONGSHUO; LU HONGSHUO; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18THE IMPACT OF FACTORS ON GENERATION Y AND GENERATION Z CHINESE CONSUMER ‘S PURCHASE INTENTION OF THAI LOCAL PERFUMEFAN CAO; FAN CAO; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 663