Faculty of Business administration for society Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 663
Issue DateTitleAuthor(s)
16THE INFLUENCE OF STRESS ON THE DECLINE OF WORK PERFORMANCE OF EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKAUMPAWAN POLARSA; อัมพวรรณ พลอาษา; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16CONTENT MARKETING STRATEGIES THROUGH INFLUENCERS INFLUENCE THE DECISION TO PURCHASE COSMECEUTICAL PRODUCTS ON THE TIKTOK PLATFORMSUCHADA NARKDANG; สุชาดา นาคแดง; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18THE INFLUENCE OF THE 4PS FACTORS ON THE ATTITUDE TOWARDS PURCHASING AND USING ELECTRIC CARS OF CONSUMERS IN BANGKOK AND SURROUNDING AREASSUTEEKAN HEMTHANON; สุธีกานต์ เหมทานนท์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF STATE ENTERPRISE EMPLOYEESSASIKARN MILINTAKART; ศศิกาญจน์ มิลินทากาศ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
18SERVICE QUALITY FACTORS AND MARKETING FOR ORGANIZATION SUSTAINABILITY INFLUENCING SATISFACTION IN USING OCEAN FREIGHT SERVICES: CASE STUDY OF K LINE (THAILAND) LTD.KAWADEE SAKKRATHOK; ควดี ศักดิ์กระโทก; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING PURCHASE DECISIONS OF THAI SILK  PRODUCTS AMONG CHINESE CONSUMERSSUN JINGYAO; SUN JINGYAO; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18FACTORS  AFFECTING PURCHASE DECISIONS OF  "NaRaYa" BAG  AMONG CHINESE CONSUMERSZHUO XING; ZHUO XING; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING CONDOMINIUM BUYING DECISIONS OF WORKING SINGLE WOMEN AT CENTRAL BUSINESS IN BANGKOKNARINYA RUEANTHONG; นริณญา เรือนทอง; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
16THE INFLUENCE OF TIME MANAGEMENT AND STRESS MANAGEMENT FACTORS ON WORK-LIFE BALANCE OF WORKING ADULTS PURSUING MASTER'S DEGREE EDUCATION ALONGSIDE EMPLOYMENTJARAT BAMPHENKIATKUN; จรัส บำเพ็ญเกียรติกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18THE RELATIONSHIP BETWEEN WISDOM INNOVATIONS, KNOWLEDGE MANAGEMENT, AND TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND THE PRODUCTION EFFICIENCY OF RICE FARMERS IN SING BURI PROVINCETATSAWAN CHAROENCHIM; ทัศวรรณ เจริญฉิม; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18FACTORS RELATED TO THE PURCHASING BEHAVIOR OF VITAMIN WATER AMONG WORKING-AGE CONSUMERS IN BANGKOKNATCHAYA PONGHANPOT; ณัฐชยา พงษ์หาญพจน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18INFLUENCE OF FACTORS REGARDING THE IMPLEMENTATION OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS ON THE SUSTAINABILITY ATTITUDE OF SCG GROUP COMPANIESNUTCHANON SUWANNAPAN; ณัฐชนนท์ สุวรรณพันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
18THE BUYING DECISION PROCESS OF NERVES FOOT SCANNING MONITORTAVICHPORN TOBURIN; เตวิชภรณ์ โต๊ะบุรินทร์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18THE STUDY ON OPINION AND CUSTOMER BEHAVIOR EARPHONES WIRELESS OF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREADUDDUAN KAEWPRASERT; ดุจเดือน แก้วประเสริฐ; Pajongsak Moudsong; ผจงศักดิ์ หมวดสง; Srinakharinwirot University; Pajongsak Moudsong; ผจงศักดิ์ หมวดสง; pajongsa@swu.ac.th; pajongsa@swu.ac.th
16FACTORS RELATED TO RESIGNATION INTENTION OF SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY’S OPERATION STAFFNAPATH PUNTONG; ณภัทร พันธุ์ทอง; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING GENERATION Y'S DECISION TO CHOOSE THE GREEN TEA CAFE IN BANGKOKNICHAREE LAYPAYUK; ณิชารีย์ ลายพยัคฆ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16POLICY IMPLEMENTATION GUIDELINES AND KEY SUCCESS FACTORS IN PRODUCING STUDENTS TO WORK IN FOREIGN COMPANIES OF FACULTY OF BUSINESS ADMINISTRATION IN A CERTAIN UNIVERSITY.WARAPAN SRIDUEN; วาระพรรณ ศรีเดือน; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
16SATISFACTION AND NEEDS OF DIGITAL STARTUPS PROMOTED AND SUPPORTED BY DIGITAL ECONOMY PROMOTION AGENCY (DEPA)NAMPHET NIJNANANANT; น้ำเพชร นิจนานานันท์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES AND THE TECHNOLOG ACCEPTANCE MODEL AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION IN THE USE OF LINE OFFICIAL  ACCOUNT OF HYPERMARKET CUSTOMERS IN BANGKOK AREA.BUNSIRI MEEBUN; บุญศิริ มีบุญ; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
18TOURISM MARKETING MIX AFFECTING TO INTENSIONS TO LOW CARBON TOURISM OF THAI TOURISTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAMANASSANAN SIRIWATTHANASOMSUK; มนัสนันท์ สิริวัฒนสมสุข; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 663