Faculty of Business administration for society Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 516
Issue DateTitleAuthor(s)
21ELECTRONICS WORD-OF-MOUTH, SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, AND ATTITUDES TOWARD SOCIAL MEDIA INFLUENCERS INFLUENCING PURCHASING DECISION AND BRAND EQUITY ON THAI FACIAL SKINCARE OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKANANYA NAKSRI; อนัญญา นาคศรี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21MOTIVATION AND MARKETING MIX FACTORS RELATING TO SMARTPHONE PURCHASING BEHAVIOR VIA AIS ONLINE STORE WEBSITE OF CONSUMERS IN BANGKOK.CHONLADA AEWNOW; ชลดา เอี้ยวน้าว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
21THE SUSTAINABLE MARKETING OF ORGANIZATIONS, BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS RELATED TO BUYING DECISIONS ON Nestlé FOOD AND BEVERAGE OF WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREALAKKANAWAN VIMONMAT; ลักขณาวรรณ วิมลมาศ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATTANARUK CHATKAEWWORAWONG; รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND MOTIVATION RELATEDTO WORKING EFFICIENCY AND EMPLOYEES JOB SATISFACTIONOF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKTHAMASORN NINSAI; ธรรมสรณ์ นิลไทร; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21INFLUENCE OF SUPPORTIVE ATTITUDE AND PERCEIVED BEHAVIORAL FACTORS TOWARD WORK EFFICIENCY VIA REMOTE WORKING AMONG THE STOCK EXCHANGE OF THAILAND'S EMPLOYEESTHANAPAS PROMNOI; ธนาภาส พรมน้อย; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19QUALITY OF WORK LIFE AND WORK-LIFE BALANCE ASSOCIATEDWITH JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENTFOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPAMOK SUKKAPAT; ปาโมกข์ สุขพัฒน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21JOB CHARACTERISTICS AND MOTIVATION ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEESIN BUSINESS SERVICES ALLIANCE CO.,LTDPATTANAN HOMMAN; พัทธนันท์ หอมแม้น; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21FACTORS RELATION THE DECISION MAKING ON PURCHASE OF HOUSEHOLD APPLIANCES FROM ONLINE APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN REGIONSHAYUT TANGKAMOLSUWAN; ชยุฒม์ ตั้งกมลสุวรรณ; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATED WITH WORKING EFFICIENCY AND ORGANIZATIONAL LOYALTY FOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKSULEEKORN DONTHONG; สุลีกร ดอนทอง; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19WORK ENVIRONMENT AND MOTIVATION  ASSOCIATED  WITH WORK​ EFFICIENCY AND HAPPINESS OF EMPOLYEES  IN​ PRIVATE HOSPITAL IN BANGKOK​ METROPOLITAN AREAPHANACHARDA TAIRIAN; ภาณัฐชดา ต่ายเรียน; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEPANIDA MAIHASAP; ภนิดา หมายหาทรัพย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21COGNITIVE AND ATTITUDE TOWARD MARKETING MIXS AFFECTING INTENSION TO BUY OF BLUE LIGHT PROTECTION SUNSCREEN OF CONSUMERS IN BANGKOKBENJAPORN PRISREE; เบญจพร ไพรศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREAPUNYISA BOONTHAI; ปุญญิศา บุญไทย; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ELECTORNIC WORD OF MOUTH (E-WOM) AFFECT INTENTION TO USE TELEMEDICINE AND TELEPHARMACY IN BANGKOKNUTTIDA CHULADEE; ณัฐธิดา ชุละดี; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
21FACTORS INFLUENCING INTENTION TO USE PHUEAKHUN LOAN SERVICE OF GOVERNMENT SAVINGS BANK IN PATHUM THANI PROVINCEPRANCHANIN SANGSAENGSAI; ปราณชนิน สังข์แสงใส; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19TECHNOLOGY PERCEPTION AND ONLINE CONSUMER BEHAVIOR TOWARD SERVICE INTENTION OF GSB METAVERSE  IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAWEE BUATANG; ชนวีร์ บัวแตง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKDONYAPORN DEACHARUN; ดลยพร เดชอรัญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 516