Faculty of Business administration for society Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 663
Issue DateTitleAuthor(s)
19INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT FACTOR AFFECTS TO CONSUMER'S BUYING DESCISION ON YANHEE VITAMIN DRINK IN BANGKOKRUNGNAPA CHALOTORNROJ; รุ่งนภา ชโลทรโรจน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MOTIVATION AFFECTING WORK EFFICIENCY OF IT AFFILIATED COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOKNATTIDA WONGSAWAT; ณัฐธิดา วงศ์สวัสดิ์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
19SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING CONSUMER'S BUYING DECISIONS AT BEARHOUSE SHOP, BANGKOKNAWAROD WIGGAYANON; นวรส วิกยานนท์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MARKETING STRATEGIES OF CROCODILE LEATHER PRODUCTS FROM THAILAND AMONG CHINESE CONSUMERSXIANG LI; XIANG LI; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
17MARKETING STRATEGIES TO ENHANCE CUSTOMER SATISFACTION FOR CHINESE TOURISTS AT THAI RESTAURANTS.YUHAN LIU; YUHAN LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
17COMPARISON OF FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF THAI INSTANT NOODLES AND KOREAN INSTANT NOODLES IN BANGKOK METROPOLISPUNYANUCH SITTIPORNCHAISAKON; ปุณยนุช สิทธิพรชัยสกุล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19IMPACT OF KEY ATTRIBUTES ON SECOND-HAND CONDOMINIUM PURCHASE DECISIONS AMONG WORKING PROFESSIONALS IN BANGKOK : A CONJOINT ANALYSIS APPROACHRATCHATA DECHPANICHAYAKUN; รัชตา เดชพานิชยกุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING HEALTHY PEOPLE'S INTENTION TO BUY ORGANIC FOOD  IN SOCIAL NETWORKWIRANAT WIRIYAKLUYTHONG; วีรณัฐ วิริยขลุ่ยทอง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
19TRAVEL INCENTIVES AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS THATRELATING TO DECISION-MAKING OF THAI TOURISTSIN TOURISM KOH KRET NONTHABURI PROVINCETRAIPOB SODPRASERT; ไตรภพ สดประเสริฐ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
24INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP.WARASINEE LIMPASOPHA; วราสิณี ลิมปโสภา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSISSORATHAN KAPLOY; สรธัญ ค้าพลอย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
19INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEONIN WONGKHRONGSAK; อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION TO CHOOSE CAR RENTAL IN BANGKOK AND SUBURBS.MASSALIN NOITHAI; มัสลิน น้อยไทย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE BRANDNAME BAGS IN THAILANDTHANITA JARIYAKUL; ฐานิตา จริยะกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOKSIRIPORN BANTHUWARAPHORN; ศิริพร บัณฑุวราภรณ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF COMPANY’S STAFFS OF NON-DESTRUCTIVE TESTING AND INSPECTION SERVICE IN THAILAND.PATCHARIN YOOSUKSAMRAN; พัชรินทร์ อยู่สุขสำราญ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING EMPLOYEES’ PERFORMANCE EFFICIENCYOF FINANCE DIVISION MINISTRY OF INTERIORSIRAPRAPHA AUGSORNSRI; ศิรประภา อักษรศรี; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKSARAYUT CHAHLADCHAHLAM; ศรายุธ ฉลาดแฉลม; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF ONE SECURITIES BROKERAGE COMPANY IN BANGKOK METROPOLIS.HATHAIPAT KAEWNERN; หทัยภัทร แก้วเนิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECTING PURCHASING DECISION ONUNIQLO BRAND CLOTHING AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKCHOSITA SANGATIKOM; โชษิตา แสงอธิคม; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 121 to 140 of 663