Issue Date | Title | Author(s) |
17 | DEVELOPING ENGLISH ORAL COMMUNICATION ABILITY OF EFL SECONDARY SCHOOL STUDENTS THROUGH COMPETENCY-BASED DIFFERENTIATED INSTRUCTION (CBDI) | THANEE KHIADTHONG; ธานี เขียดทอง; Anchalee Jansem; อัญชลี จันทร์เสม; Srinakharinwirot University; Anchalee Jansem; อัญชลี จันทร์เสม; anchalej@swu.ac.th; anchalej@swu.ac.th |
17 | THE EFFECT OF POSITIVE PSYCHOLOGICAL CAPITAL ON THE ADJUSTMENT OF UNDERGRADUATE STUDENTS EARNING WHILE STUDYING | KOTCHAWAN PAYARD; กชวรรณ ปะญาติ; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; Srinakharinwirot University; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; pinyapan@swu.ac.th; pinyapan@swu.ac.th |
17 | THE PORTRAYAL OF GENDER STEREOTYPES IN MAROON 5’S SONGS
FROM 2000 – 2020 | TOTSAPON INPON; ทศพล อินทร์ผล; Wiriya Dankamphaengkaew; วิริยา ด่านกำแพงแก้ว; Srinakharinwirot University; Wiriya Dankamphaengkaew; วิริยา ด่านกำแพงแก้ว; wiriyad@swu.ac.th; wiriyad@swu.ac.th |
17 | EXPLORING SARCASTIC UTTERANCES IN ENGLISH IN 'GILMORE GIRLS' TV SERIES | JUTATIP LUECHAI; จุฑาทิพย์ ลือชัย; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th |
17 | THE INFLUENCE OF GRAMMATICAL NUMBER ON THE COGNITION OF THAI-ENGLISH BILINGUALS | CHATCHANOK CHANYEAM; ฉัตรชนก จันทร์แย้ม; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; Srinakharinwirot University; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; nuntanaw@swu.ac.th; nuntanaw@swu.ac.th |
17 | EFFECT OF ENHANCING EMOTIONAL INTELLIGENCE AND CAREGIVING SELF-EFFICACY FOR CAREGIVERS OF CHILDREN WITH CEREBRAL PALSY | NAREERAT SAMAKKEETAM; นารีรัตน์ สามัคคีธรรม; Teerachon Polyota; ธีระชน พลโยธา; Srinakharinwirot University; Teerachon Polyota; ธีระชน พลโยธา; teerachon@swu.ac.th; teerachon@swu.ac.th |
19 | HEALTH INFORMATION SERVICE APPLICATION DEVELOPMENT FOR OFFICE SYNDROME | ORNANONG TAOTHONG; อรอนงค์ เต่าทอง; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; Srinakharinwirot University; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; dussadee@swu.ac.th; dussadee@swu.ac.th |
17 | EFFICACY OF STRUCTURED EXTENSIVE LISTENING ON LOW-PROFICIENCY THAI LEARNERS OF ENGLISH | CHONLATHORN JANTASODE; ชลธร จันทะโสต; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; Srinakharinwirot University; Sugunya Ruangjaroon; สุกัญญา เรืองจรูญ; sugunya@swu.ac.th; sugunya@swu.ac.th |
8 | NEEDS ASSESSMENT AND SERVICE DESIGN TO SUPPORT RESEARCHINGFOR USERS OF ACADEMIC LIBRARIES | ISAYA PUNSIRIPAT; อิสยาห์ พันศิริพัฒน์; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; Srinakharinwirot University; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; dussadee@swu.ac.th; dussadee@swu.ac.th |
17 | EFFECT OF PSYCHOLOGICAL CAPITAL ON PSYCHOLOGICAL WELL-BEING AMONGADULT INFORMAL CAREGIVER OF STROKE PATIENTS: THE MEDIATING ROLE OF BASIC PSYCHOLOGICAL NEEDS | PIRIYANATH MUNYOD; พิริยณัฐ มูลยศ; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; Srinakharinwirot University; Sittipong Wattananonsakul; สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล; sittipongw@swu.ac.th; sittipongw@swu.ac.th |
19 | THE CREATION OF A PRE-INTERNSHIP PREPARATORY THAI LANGUAGE HANDBOOK ON HOSPITALS FOR CAMBODIAN LEARNERS | NARONG SARATH; NARONG SARATH; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; Srinakharinwirot University; Supak Mahavarakorn; สุภัค มหาวรากร; supak@swu.ac.th; supak@swu.ac.th |
19 | DEVELOPMENT OF A SUPPLEMENTARY BOOK ON CURRY ON A THAI SET MENU FOR CAMBODIAN LEARNERS | THINA KHOM; THINA KHOM; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; Srinakharinwirot University; Nition Pornumpaisakul; นิธิอร พรอำไพสกุล; nition@swu.ac.th; nition@swu.ac.th |
19 | THE EFFECT OF FOLKTALE READING ACTIVITIES ON MIDDLE CHILDHOOD'S READING ABILITY USING THAI AS A SECOND LANGUAGE | NATSIMA SAE-SIM; ณัฐสิมา แซ่ซิม; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; Srinakharinwirot University; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; vitanya@swu.ac.th; vitanya@swu.ac.th |
19 | PROMOTING CRITICAL THINKING IN LATE CHILDHOOD HOME SCHOOL THROUGH MANGA MAKING ACTIVITIES | ONNALIN IMCHAI; อรนลิน อิ่มใจ; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; Srinakharinwirot University; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; chanya@swu.ac.th; chanya@swu.ac.th |
19 | THE INFLUENCE OF INTRINSIC MOTIVATION, ECONOMIC UNCERTAINTY AND SOCIAL SUPPORT ON DIGITAL INTELLIGENCE AT DIGITAL ENTREPRENEURSHIP LEVEL IN MIDDLE ADULTHOOD | PAVENA PUMMARA; ปวีณา ภุมรา; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; Srinakharinwirot University; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; pinyapan@swu.ac.th; pinyapan@swu.ac.th |
19 | COPING STRATEGIES TO REDUCE THE IMPACT ON PSYCHOLOGICAL PAIN CAUSED BY VERBAL ABUSE IN EARLY ADULTHOOD IN BANGKOK AREA | THANUTCHA SOWANNADITTAPORN; ธนัชชา โสวรรณดิฐพร; Charn Rattanapisit; ชาญ รัตนะพิสิฐ; Srinakharinwirot University; Charn Rattanapisit; ชาญ รัตนะพิสิฐ; charn@swu.ac.th; charn@swu.ac.th |
19 | A DEVELOPMENT OF A GROWTH MINDSET PROGRAMFOR GOAL SETTING IN CHOOSING A STUDY PLAN FOR EARLY ADOLESCENTS | SIRIKARN THREERAKULPRASERT; สิริการย์ ธีระกุลประเสริฐ; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; Srinakharinwirot University; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; chanya@swu.ac.th; chanya@swu.ac.th |
19 | CONCEPTUAL METAPHORS OF DEPRESSION IN THAI PATIENTS' FACEBOOK POSTS:A CORPUS-BASED COGNITIVE LINGUISTICS INVESTIGATION | RATIPORN PANDUANGKAEW; รติพร พานดวงแก้ว; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; Srinakharinwirot University; Nuntana Wongthai; นันทนา วงษ์ไทย; nuntanaw@swu.ac.th; nuntanaw@swu.ac.th |
19 | PSYCHOSOCIAL FACTORS RELATED TO PHYCHOLOGICAL WELL-BEINGOF THE EARLY ADOLESCENT IN BANGKOK | PHAGAMAS MINDER; ผกามาศ มินเดอร์; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; Srinakharinwirot University; Pinyapan Piasai; ภิญญาพันธ์ เพียซ้าย; pinyapan@swu.ac.th; pinyapan@swu.ac.th |
19 | THE EFFECT OF PSYCHOLOGICAL IMMUNITY PROGRAMON ADVERSITY QUOTIENT IN LATE CHILDHOOD | LUXSAPETCH CHALOTHORN; ลักษณ์เพชร ชโลธร; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; Srinakharinwirot University; Chanya Leesattrupai; ชัญญา ลี้ศัตรูพ่าย; chanya@swu.ac.th; chanya@swu.ac.th |