Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Atchareeya Saknarong
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 7 to 26 of 28
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
19
Factor of tourism image affecting the revisiting of tourist behavior in less visited areas in the Nan Province.
PORNNAPAT THANAKISSOOVISIT
;
พรนภัทร์ ธนากิจสุวิสิฐ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF BIORE FACIAL SUNSCREEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VARITHA RASSAMEEKRITTAPAS
;
วริฐา รัศมีกฤตภาส
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF FACIAL CLEANSER PRODUCTS FOR SENSITIVE SKIN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANIKORN RASSAMEEKRITAPAS
;
ฐานิกร รัศมีกฤตภาส
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
THE FACTORS INFLUENCING SERVICE USAGE DECISION ON MEDIUM SIZEFITNESS CENTER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TANAYOT WUTTIBRAMOTE
;
ธนยศ วุฒิปราโมทย์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS RELATING TO CONSUMERS PURCHASING BEHAVIOR OF CHARLES AND KEITH IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIDARATT KEEREEWAN
;
ธิดารัตน์ คีรีวรรณ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
FACTORS AFFECTING THE EMPLOYEE PERFORMANCE EFFECTIVENESS IN A NON-PROFIT ORGANIZATION A CASE STUDY OF POPULATION AND COMMUNITY DEVELOPMENT ASSOCIATION (PDA)
SUJIRA MOONARSA
;
สุจิรา มูลอาษา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PREAWRUDEE RUCKPINTUWAT
;
แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISIONS TO BUY DHC BRAND DIETARY SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARISA HARDSINE
;
สาริศา หาดทราย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON FASHION PRODUCTS FROM ONLINE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WARANYA SANTIBOOT
;
วรัญญา สันติบุตร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS' BUYING BEHAVIOR TREND BY USING DELIVERY SERVICE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PUNPET TIYAPARPAWAT
;
พันธ์เพชร ติยะประภาวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS TENDENCY IN PURCHASING GOODS FROM VENDING MACHINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUSANEE JANGPONG
;
ดุษณี แจ้งพงษ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVES AND SERVICE QUALITY AFFECTING CONDOMINIUM RENTAL DECISION MAKING IN SAMUTPRAKARN PROVINCE
THANAPHAT SAELEE
;
ธนพัฒน์ แซ่ลี้
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ
;
ณัฐพล ศิริขจรกิจ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
16
PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE AFFECTING TO SERVICE USAGE BEHAVIOR TREND OF MAJOR CINEPLEX AFTER THE COVID-19 SITUATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SIRIMADA KOWPRADIT
;
สิริมาดา โกวประดิษฐ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
19
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WIJITTRA TOTRONGNISAN
;
วิจิตรา ต่อตรงนิสาร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20
SATISFACTION ON SERVICE MARKETING MIX TOWARDS IKEA'S CUSTOMER BRAND LOYALTY IN BANGKOK AND SUBURBANING AREA
JUTHAMAT CHANGJAIKLA
;
จุฑามาศ ช้างใจกล้า
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019
SATISFACTION WITH SERVICE QUALITY IN PERSONAL FINANCIAL PLANNING BY FINANCIAL INSTITUTIONS RELATED TO CUSTOMER SERVICE USAGE BEHAVIOR TRENDS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NAPATPORN THANAKISSOOVISIT
;
นภัทร์พร ธนากิจสุวิสิฐ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE MARKETING MIX RELATING TO CONSUMERS’ BEHAVIOR ON AEON CREDIT CARD IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NATTAPON KAEWPLOY
;
ณัฐพล แก้วพลอย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY INFLUENCING THE POST PURCHASE BEHAVIOR OF CONSUMERS OF ORGANIC PRODUCTS AT THE ALL ABOUT YOU SHOP IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PATCHARAPA CHERNKWANSRI
;
พัชราภา เชิญขวัญศรี
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE USAGE SATISFACTION OF BROADBAND INTERNET WITH FIBER OPTICS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIWAPHUN DEEKHUNTOD
;
ทิวพรรณ ดีขุนทด
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society