Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 556
next >
Issue Date
Title
Author(s)
17
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' BUYING DECISIONS FOR FASHION CLOTHING VIA THE TIKTOK APPLICATION IN THAILAND
KRISADAKORN OPAKUL
;
กฤษฎากร โอภากุล
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
17
MEASURING THE EFFECTIVENESS OF BREAD BRAND MARKETING STRATEGIES: APPLYING THE ECSI MODEL TO FARMHOUSE AND LE PAN
NATTAPAT DETKONG
;
ณัฐภัทร เดชคง
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
17
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO STUDY A VOCATIONAL CERTIFICATE LEVEL OF BANGNA COMMERCIAL COLLEGE STUDENTS. BANGKOK
MANAPAPON PANPET
;
มนปพร ปานเพ็ชร์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
17
A STUDY OF SATISFACTION BY COMPARING EXPECTATIONS AND PERCEPTION OF THE SERVICE MARKETING MIX : A CASE STUDY OF GUESTS USING THE SERVICE AT PARIDA RESORT, SINGBURI PROVINCE
WACHIRADA KWANMUANG
;
วชิรดา ขวัญเมือง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
17
COMPARISON OF LLM PERFORMANCE WITH CUSTOMER SERVICE STAFF
TANAPORN PINYOYING
;
ธนพร ภิญโญยิ่ง
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
17
SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE TREND OF USING DORMITORY SERVICES: A CASE STUDY OF BUNDIT DORMITORIES IN ANGTHONG PROVINCE
NUTTANICHA MEKSAWAN
;
ณัฏฐนิชา เมฆสวรรค์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
17
THE FACTORS AFFECTING THE DECISION IN GANESHA WORSHIP OF WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK
CHAYANON BONTHAENTHIP
;
ชญานนท์ บนแท่นทิพย์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
17
MARKETING STRATEGIES OF MILK TABLET AMONG CHINESE CONSUMER
WEIZHE YAN
;
WEIZHE YAN
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
17
MARKETING STRATEGIES OF DRIED FRUITS AMONG CHINESE CONSUMER
ZIDING ZHOU
;
ZIDING ZHOU
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDING
CHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT
;
ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
FACTORS INFLUENCING HAPPINESS AT WORK AMONGPRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOL (ELEMENTARY)’SSRINAKHARINWIROT UNIVERSITY STAFFS
PENSIRI WAIYALAB
;
เพ็ญสิริ ไวยลาภ
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
17
SERVICES QUALITY INFLUENCES THE CONSUMER USAGE BEHAVIOR OF FREIGHT FORWARDER SERVICES IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREA
KULTIDA AUKHOTCHASAN
;
กุลธิดา อู่คชสาร
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
SELF-PRESENTATION STRATEGIES AND THE PERSONAL BRANDINGOF PHYSICALLY DISABLED INFLUENCERS IN THAILAND
THIPPHAWAN POLLONGCHANG
;
ทิพภาวรรณ พลล่องช้าง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT FACTOR AFFECTS TO CONSUMER'S BUYING DESCISION ON YANHEE VITAMIN DRINK IN BANGKOK
RUNGNAPA CHALOTORNROJ
;
รุ่งนภา ชโลทรโรจน์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
17
MOTIVATION AFFECTING WORK EFFICIENCY OF IT AFFILIATED COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOK
NATTIDA WONGSAWAT
;
ณัฐธิดา วงศ์สวัสดิ์
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
19
SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING CONSUMER'S BUYING DECISIONS AT BEARHOUSE SHOP, BANGKOK
NAWAROD WIGGAYANON
;
นวรส วิกยานนท์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
17
MARKETING STRATEGIES OF CROCODILE LEATHER PRODUCTS FROM THAILAND AMONG CHINESE CONSUMERS
XIANG LI
;
XIANG LI
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
17
MARKETING STRATEGIES TO ENHANCE CUSTOMER SATISFACTION FOR CHINESE TOURISTS AT THAI RESTAURANTS.
YUHAN LIU
;
YUHAN LIU
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
17
COMPARISON OF FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF THAI INSTANT NOODLES AND KOREAN INSTANT NOODLES IN BANGKOK METROPOLIS
PUNYANUCH SITTIPORNCHAISAKON
;
ปุณยนุช สิทธิพรชัยสกุล
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
IMPACT OF KEY ATTRIBUTES ON SECOND-HAND CONDOMINIUM PURCHASE DECISIONS AMONG WORKING PROFESSIONALS IN BANGKOK : A CONJOINT ANALYSIS APPROACH
RATCHATA DECHPANICHAYAKUN
;
รัชตา เดชพานิชยกุล
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 556
next >
Discover
Subject
3
การยอมรับนวัตกรรม
3
การรับรู้คุณค่า
3
การวิเคราะห์คอนจอยท์
3
การสื่อสารแบบปากต่อปากทางอิเล็กทร...
3
การสื่อสารแบบปากต่อปากอิเล็กทรอนิกส์
3
ความตั้งใจใช้บริการ
3
ความผูกพัน
3
ความภักดีต่อตราสินค้า
3
ความยั่งยืน
3
คอนโดมิเนียม
.
< previous
next >
Date issued
35
2022
2
2020
4
2019