Issue Date | Title | Author(s) |
17 | FACTORS AFFECTING CONSUMERS' BUYING DECISIONS FOR FASHION CLOTHING VIA THE TIKTOK APPLICATION IN THAILAND | KRISADAKORN OPAKUL; กฤษฎากร โอภากุล; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th |
17 | MEASURING THE EFFECTIVENESS OF BREAD BRAND MARKETING STRATEGIES: APPLYING THE ECSI MODEL TO FARMHOUSE AND LE PAN | NATTAPAT DETKONG; ณัฐภัทร เดชคง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
17 | FACTORS AFFECTING THE DECISION TO STUDY A VOCATIONAL CERTIFICATE LEVEL OF BANGNA COMMERCIAL COLLEGE STUDENTS. BANGKOK | MANAPAPON PANPET; มนปพร ปานเพ็ชร์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th |
17 | A STUDY OF SATISFACTION BY COMPARING EXPECTATIONS AND PERCEPTION OF THE SERVICE MARKETING MIX : A CASE STUDY OF GUESTS USING THE SERVICE AT PARIDA RESORT, SINGBURI PROVINCE | WACHIRADA KWANMUANG; วชิรดา ขวัญเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th |
17 | COMPARISON OF LLM PERFORMANCE WITH CUSTOMER SERVICE STAFF | TANAPORN PINYOYING; ธนพร ภิญโญยิ่ง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
17 | SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE TREND OF USING DORMITORY SERVICES: A CASE STUDY OF BUNDIT DORMITORIES IN ANGTHONG PROVINCE | NUTTANICHA MEKSAWAN; ณัฏฐนิชา เมฆสวรรค์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th |
17 | THE FACTORS AFFECTING THE DECISION IN GANESHA WORSHIP OF WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK | CHAYANON BONTHAENTHIP; ชญานนท์ บนแท่นทิพย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th |
17 | MARKETING STRATEGIES OF MILK TABLET AMONG CHINESE CONSUMER | WEIZHE YAN; WEIZHE YAN; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th |
17 | MARKETING STRATEGIES OF DRIED FRUITS AMONG CHINESE CONSUMER | ZIDING ZHOU; ZIDING ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th |
17 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING TRAVELING BEHAVIOR IN VISITING ENTERTAINMENT VENUES AT T-ONE BUILDING | CHOMPHAT THAWEECHOTTANAWAT; ชมภัทร ทวีโชติธนวัฒน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th |
19 | FACTORS INFLUENCING HAPPINESS AT WORK AMONGPRASARNMIT DEMONSTRATION SCHOOL (ELEMENTARY)’SSRINAKHARINWIROT UNIVERSITY STAFFS | PENSIRI WAIYALAB; เพ็ญสิริ ไวยลาภ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
17 | SERVICES QUALITY INFLUENCES THE CONSUMER USAGE BEHAVIOR OF FREIGHT FORWARDER SERVICES IN BANGKOK AND METROPOLITAN REGION AREA | KULTIDA AUKHOTCHASAN; กุลธิดา อู่คชสาร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th |
19 | SELF-PRESENTATION STRATEGIES AND THE PERSONAL BRANDINGOF PHYSICALLY DISABLED INFLUENCERS IN THAILAND | THIPPHAWAN POLLONGCHANG; ทิพภาวรรณ พลล่องช้าง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th |
19 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT FACTOR AFFECTS TO CONSUMER'S BUYING DESCISION ON YANHEE VITAMIN DRINK IN BANGKOK | RUNGNAPA CHALOTORNROJ; รุ่งนภา ชโลทรโรจน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th |
17 | MOTIVATION AFFECTING WORK EFFICIENCY OF IT AFFILIATED COMPANY EMPLOYEES IN BANGKOK | NATTIDA WONGSAWAT; ณัฐธิดา วงศ์สวัสดิ์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th |
19 | SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING CONSUMER'S BUYING DECISIONS AT BEARHOUSE SHOP, BANGKOK | NAWAROD WIGGAYANON; นวรส วิกยานนท์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th |
17 | MARKETING STRATEGIES OF CROCODILE LEATHER PRODUCTS FROM THAILAND AMONG CHINESE CONSUMERS | XIANG LI; XIANG LI; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
17 | MARKETING STRATEGIES TO ENHANCE CUSTOMER SATISFACTION FOR CHINESE TOURISTS AT THAI RESTAURANTS. | YUHAN LIU; YUHAN LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th |
17 | COMPARISON OF FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF THAI INSTANT NOODLES AND KOREAN INSTANT NOODLES IN BANGKOK METROPOLIS | PUNYANUCH SITTIPORNCHAISAKON; ปุณยนุช สิทธิพรชัยสกุล; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th |
19 | IMPACT OF KEY ATTRIBUTES ON SECOND-HAND CONDOMINIUM PURCHASE DECISIONS AMONG WORKING PROFESSIONALS IN BANGKOK : A CONJOINT ANALYSIS APPROACH | RATCHATA DECHPANICHAYAKUN; รัชตา เดชพานิชยกุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |