Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 663
next >
Issue Date
Title
Author(s)
16
FACTORS AFFECTING THE SATISFACTION OF GENERATION Y CONCERTGOERS
WIPADA SIRIMEKA
;
วิภาดา ศิริเมฆา
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
18
MARKETING MIX AND TRUST AFFECTING CONSUMERS' BUYING DECISION FOR CLOTHING ONLINE VIA TIKTOK APPLICATION IN BANGKOK
PANISA THAITISA
;
ภาณิศา ทัยธิษา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURSUE A MASTER DEGREE AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY AMONG WORKING ADULTS
CHAYAVICH LIMRATTANAPUN
;
ชยาวิชญ์ ลิ้มรัตนพันธ์
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
16
STRATEGIC FACTORS PROMOTING THE SUCCESS OF SOCIAL ENTERPRISES IN BANGKOK
SUPHAPOWN CHAIMOON
;
สุภาพร ชัยมูล
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
18
THE INFLUENCE OF ARTISTS ON CONCERT ATTENDANCE BEHAVIOUR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA
ALADA MUDMEE
;
อลดา หมัดมี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON FACIAL SKINCARE AMONG GEN Z CONSUMERS IN BANGKOK
ARISA PHENSAWAT
;
อาริสา เพ็ญสวัสดิ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
18
FACTORS ASSOCIATED WITH THE PURCHASING BEHAVIOR OF CLOTHES MADE FROM ENVIRONMENTALLY FRIENDLY MATERIALS AMONG RESIDENTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPITCHAYA PARINYANUNT
;
สุพิชญา ปริญญานันท์
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
18
THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATIONAL FACTORS FOR APPLYING FOR CIVIL SERVICE EXAMINATIONS AND THE PERCEPTION OF SUCCESS OF THE CIVIL SERVICE SYSTEM AMONG THOSE INTERESTED IN APPLYING FOR CIVIL SERVICE EXAMINATIONS
NAPAPAWN TASSANA
;
นภาพร ทัศนา
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
18
THE SERVICE MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER BEHAVIOURS AFTER USINE GENERAL AUTOMOTIVE AIR CONDITIONING REPAIR SERVICE IN BANGKOK
ANAMIKA PLAKPLA
;
อนามิกา ปลักปลา
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
STUDY OF DECISION-MAKING BEHAVIOR TOWARDS DONATION OF THE POPULATION IN BANGKOK
PLOYLADA SRIPINYOVANICH
;
พลอยลดา ศรีภิญโญวณิชย์
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
18
THE PURCHASING DECISION PROCESS OF COSMETICS WITH A MALE ARTIST AS A PRESENTER IN BANGKOK AREA
NATHAORN MAHANTAPALANON
;
ณฐอร มหันตพลานนท์
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
18
THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL LOYALTY ASSOCIATED WITH WORKING OF EFFICIENCY AND THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN OFFICE OF PROVINCIAL COMMERCIAL AFFAIRS
NATCHAREE ANONGRUK
;
ณัชชารี อนงค์รักษ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
THE RELATIONSHIP BETWEEN WORK MOTIVATION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ON JOB PERFORMANCE OF EMPLOYEES IN MERLIN GROUP HOTELS
NATTHAPHOOM WAEWSANGA
;
ณัฐภูมิ แววสง่า
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING AMULETS JEWELRY PURCHASING DECISION THROUGH E-MARKETPLACE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHANAMON PHANBURA
;
ชนมน พันธ์บุระ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO LIVE IN CASHLESS SOCIETY OF CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANYATHIP SAMUDJIT
;
ธัญทิพ สมุดจิตร
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
18
FACTORS INFLUENCING THE GROWTH OF ENTREPRENEURS IN THAILAND: CASE STUDY OF ENTREPRENEURS RECEIVING GOVERNMENT SUPPORT
KANJANAPORN BURANAKARN
;
กัญจนพร บูรณากาญจน์
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
INFLUENCING FACTORS OF VIDEO CONTENT FOR MARKETING COMMUNICATION RESPONSE TO VIDEO POSTS ON FACEBOOK OF FAST FOOD BRANDS.
CHONTICHA SOMABUT
;
ชลธิชา โสมาบุตร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
18
KEY SUCCESS FACTORS OF DRUGSTORE ENTREPRENEURS IN BANGKOK
NOPPARAT PRAMUANPON
;
นพรัตน์ ประมวลพล
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
16
BRAND EQUITY OF ANESSA SUNSCREEN INFLUENCING CONSUMER DECISION IN BANGKOK METROPOLITAN
PASUREE WADKIEN
;
ภาสุรี วาดเขียน
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING SERVICE USERS' REPURCHASE INTENTION AT PET SHOPS IN NONTHABURI PROVINCE
PUTTHACHAT SUKSAWAT
;
พุทธฉัตร สุขสวัสดิ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 663
next >
Discover
Subject
4
คอนโดมิเนียม
4
บรรยากาศองค์การ
4
ประสิทธิภาพ
4
ประเทศไทย
4
ปัจจัยค้ำจุน
4
พฤติกรรมการตัดสินใจซื้อ
4
พื้นที่กรุงเทพมหานคร
4
สภาพแวดล้อมในการทำงาน
4
ส่วนประสมการตลาด
4
ส่วนประสมทางการตลาดในมุมมองผู้บริโภค
.
< previous
next >
Date issued
35
2022
2
2020
4
2019