Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
Collection home page
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 534
next >
Issue Date
Title
Author(s)
24
INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP.
WARASINEE LIMPASOPHA
;
วราสิณี ลิมปโสภา
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSIS
SORATHAN KAPLOY
;
สรธัญ ค้าพลอย
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
19
INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
ONIN WONGKHRONGSAK
;
อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION TO CHOOSE CAR RENTAL IN BANGKOK AND SUBURBS.
MASSALIN NOITHAI
;
มัสลิน น้อยไทย
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE BRANDNAME BAGS IN THAILAND
THANITA JARIYAKUL
;
ฐานิตา จริยะกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOK
SIRIPORN BANTHUWARAPHORN
;
ศิริพร บัณฑุวราภรณ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF COMPANY’S STAFFS OF NON-DESTRUCTIVE TESTING AND INSPECTION SERVICE IN THAILAND.
PATCHARIN YOOSUKSAMRAN
;
พัชรินทร์ อยู่สุขสำราญ
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING EMPLOYEES’ PERFORMANCE EFFICIENCYOF FINANCE DIVISION MINISTRY OF INTERIOR
SIRAPRAPHA AUGSORNSRI
;
ศิรประภา อักษรศรี
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
SARAYUT CHAHLADCHAHLAM
;
ศรายุธ ฉลาดแฉลม
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF ONE SECURITIES BROKERAGE COMPANY IN BANGKOK METROPOLIS.
HATHAIPAT KAEWNERN
;
หทัยภัทร แก้วเนิน
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECTING PURCHASING DECISION ONUNIQLO BRAND CLOTHING AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK
CHOSITA SANGATIKOM
;
โชษิตา แสงอธิคม
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
19
WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE RETENTION AT THE HEAD OFFICE OFTHE BANK FOR AGRICULTURE AND AGRICULTURAL COOPERATIVES (BAAC)
MATCHIMA MORATSATHIAN
;
มัชฌิมา โมรัษเฐียร
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING OF PURCHASING AIR CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLIS
SUPAVEE BOONLARP
;
สุปวีณ์ บุญลาภ
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
19
THE INFLUENCE OF MARKETING MIN FACTORS AFFECTING CONSUMER'S DECISION-MAKING REGARDING VIDEO STREAMING APPLICATIONS SERVICE USAGE AMONG STUDENTS IN BANGKOK.
CHONYACHAR PROMSAKA NA SAKONNAKORN
;
ชนญชา พรหมสาขา ณ สกลนคร
;
teacher01 teacher01
;
teacher01 teacher01
;
Srinakharinwirot University
;
teacher01 teacher01
;
teacher01 teacher01
;
;
24
FACTORS IN ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCING DECISION MAKING ON SKIN BEAUTY CLINIC SERVICES THROUGH ONLINE MEDIA OF GENERATION Y IN BANGKOK
SIREETHORN LUANGWIRIYA
;
สิรีธร เหลืองวิริยะ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
19
LIFESTYLES AND GAME TYPES INFLUENCE THE DECISION TO WATCH VIDEO GAMES ON YOUTUBE OF GENERATION Y AND Z CONSUMERS.
KRITTANAI SENTIRA
;
กฤตนัย เส็นติระ
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
24
FACTORS INFLUENCING TO PLANTS PURCHASED DECISION OF CUSTOMER IN FACEBOOK GROUPS
TAWIPAT TEPTA
;
ทวิพัฒน์ เทพตา
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
19
PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICS
PRAPAIPAN JARUNGJIT
;
ประไพพรรณ จรุงจิตต์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.
KONGKITTIKARN SUBMONGKOL
;
ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 534
next >
Discover
Subject
5
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด
5
วัฒนธรรมองค์กร
5
ส่วนประสมการตลาดบริการ
5
ส่วนประสมทางการตลาดออนไลน์
4
Bangkok Metropolitan Area
4
Basic / broad general programmes
4
Consumer
4
Consumers
4
Decisions
4
Education
.
< previous
next >
Date issued
35
2022
2
2020
4
2019