Issue Date | Title | Author(s) |
24 | INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP. | WARASINEE LIMPASOPHA; วราสิณี ลิมปโสภา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
24 | DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSIS | SORATHAN KAPLOY; สรธัญ ค้าพลอย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th |
19 | INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE | ONIN WONGKHRONGSAK; อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
19 | FACTORS INFLUENCING CONSUMERS' DECISION TO CHOOSE CAR RENTAL IN BANGKOK AND SUBURBS. | MASSALIN NOITHAI; มัสลิน น้อยไทย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th |
19 | THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE BRANDNAME BAGS IN THAILAND | THANITA JARIYAKUL; ฐานิตา จริยะกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th |
19 | FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOK | SIRIPORN BANTHUWARAPHORN; ศิริพร บัณฑุวราภรณ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
19 | IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF COMPANY’S STAFFS OF NON-DESTRUCTIVE TESTING AND INSPECTION SERVICE IN THAILAND. | PATCHARIN YOOSUKSAMRAN; พัชรินทร์ อยู่สุขสำราญ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
19 | FACTORS AFFECTING EMPLOYEES’ PERFORMANCE EFFICIENCYOF FINANCE DIVISION MINISTRY OF INTERIOR | SIRAPRAPHA AUGSORNSRI; ศิรประภา อักษรศรี; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
19 | THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK | SARAYUT CHAHLADCHAHLAM; ศรายุธ ฉลาดแฉลม; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
19 | IMPACTS OF QUALITY OF WORKING LIFE FACTORS TOWARD STAFFS ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A STUDY OF ONE SECURITIES BROKERAGE COMPANY IN BANGKOK METROPOLIS. | HATHAIPAT KAEWNERN; หทัยภัทร แก้วเนิน; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
19 | SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECTING PURCHASING DECISION ONUNIQLO BRAND CLOTHING AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK | CHOSITA SANGATIKOM; โชษิตา แสงอธิคม; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th |
19 | WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE RETENTION AT THE HEAD OFFICE OFTHE BANK FOR AGRICULTURE AND AGRICULTURAL COOPERATIVES (BAAC) | MATCHIMA MORATSATHIAN; มัชฌิมา โมรัษเฐียร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th |
19 | CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING OF PURCHASING AIR CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLIS | SUPAVEE BOONLARP; สุปวีณ์ บุญลาภ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th |
19 | THE INFLUENCE OF MARKETING MIN FACTORS AFFECTING CONSUMER'S DECISION-MAKING REGARDING VIDEO STREAMING APPLICATIONS SERVICE USAGE AMONG STUDENTS IN BANGKOK. | CHONYACHAR PROMSAKA NA SAKONNAKORN; ชนญชา พรหมสาขา ณ สกลนคร; teacher01 teacher01; teacher01 teacher01; Srinakharinwirot University; teacher01 teacher01; teacher01 teacher01; ; |
24 | FACTORS IN ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCING DECISION MAKING ON SKIN BEAUTY CLINIC SERVICES THROUGH ONLINE MEDIA OF GENERATION Y IN BANGKOK | SIREETHORN LUANGWIRIYA; สิรีธร เหลืองวิริยะ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th |
19 | LIFESTYLES AND GAME TYPES INFLUENCE THE DECISION TO WATCH VIDEO GAMES ON YOUTUBE OF GENERATION Y AND Z CONSUMERS. | KRITTANAI SENTIRA; กฤตนัย เส็นติระ; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th |
24 | FACTORS INFLUENCING TO PLANTS PURCHASED DECISION OF CUSTOMER IN FACEBOOK GROUPS | TAWIPAT TEPTA; ทวิพัฒน์ เทพตา; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th |
19 | PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICS | PRAPAIPAN JARUNGJIT; ประไพพรรณ จรุงจิตต์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
24 | FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK. | KONGKITTIKARN SUBMONGKOL; ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th |
24 | FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS. | SIRILUCK PEEPATHUM; ศิริลักษณ์ ปีปทุม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th |