Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2005 to 2024 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
21PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATTANARUK CHATKAEWWORAWONG; รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19PRODUCT FACTORS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION RELATING TO CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR OF  ORGANIC  VEGETABLES FROM LEMONFARM IN BANGKOK METROPOLISUSSANEE KOOLAMARD; อุษณีษ์ กุลมาศ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21PRODUCT FACTORS OF BRAND NAME LUGGAGE AND THE BRAND LOYALTY OF CUSTMERS AMONG WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVATCHAREE YIPRUCKTHONG; วัชรี หยิบพฤกษ์ทอง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19PRODUCT FACTORS RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF THAI - DENMARK MILK PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPATTANEE SUEBSAWANG; ภัทร์ธนี สืบสว่าง; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS, BRAND EQUITY AND CONSUMER BEHAVIOR ON VISTRA SUPPLEMENTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKANNIKA WONGCENT; กรรณิกา วงศ์เซ็นต์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA WIJITTRA TOTRONGNISAN; วิจิตรา ต่อตรงนิสาร; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21A PRODUCTION OF PERFORMING ARTS ONLINE VIDEO FOR 21ST CENTURY SKILLS A CASE STUDY OF THREE CULTURAL IDENTITY IN UTTARADIT PROVINCEWANISARA PERMUDOMSAP; วาณิสรา เพิ่มอุดมทรัพย์; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th
16THE PRODUCTION OF SHORT DOCUMENTARY FILM ABOUT DOWN SYNDROMESAWITA SILTRAKUL; ศวิตา ศีลตระกูล; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
8PRODUCTIVITY IMPROVEMENT IN THE CLIMATE CONTROLLERMANUFACTURING PROCESSAPISARA THONGBUNCHUM; อภิสรา ทองบุญชุม; Nattapong Kongprasert; ณัฐพงษ์ คงประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Nattapong Kongprasert; ณัฐพงษ์ คงประเสริฐ; nattapong@swu.ac.th
21PRODUCT COMPONENTS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF APPLE WATCHES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREALAKSAMEE AUDJANEEYAKUL; ลักษมี อรรจนียกุล; NAK GULID; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18PRODUCT FACTORS AND BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON BIOTHERM FACAIL SKIN CARE  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWIPAWEE KANGARVUT; วิภาวี คลังอาวุธ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27PROFESSIONAL LEARNING COMMUNITY AFFECTING ON STUDENT QUALITYIN SCHOOLS UNDER THE SECONDARY EDUCATIONALSERVICE AREA OFFICE SARABURIKANTRON HIRANLACK; กันต์ธร หิรัญลักษณ์; Somboon Burasirirak; สมบูรณ์ บูรศิริรักษ์; Srinakharinwirot University; Somboon Burasirirak; สมบูรณ์ บูรศิริรักษ์; somboonb@swu.ac.th; somboonb@swu.ac.th
19PROGRAM THEORY DEVELOPMENT FOR STEM PRIMARY TEACHERS TRAININGBY USING THEORY-BASED IMPACT EVALUATIONTHANYARAT THONGKHAM; ธัญญรัศม์ ทองคำ; Kanjana Trakoonvorakun; กาญจนา ตระกูลวรกุล; Srinakharinwirot University; Kanjana Trakoonvorakun; กาญจนา ตระกูลวรกุล; kanjanatr@swu.ac.th; kanjanatr@swu.ac.th
15PROGRAM THEORY DEVELOPMENT FOR TEACHING AND LEARNING WITH INFORMATION TECHNOLOGY INTENTION OF TEACHER IN THE OFFICEOF BANGKOK PRIMARY EDUCATIONAL SERVICE AREA BY USING CONTRIBUTION METHODITTIKORN BUNNAG; อิทธิกร บุนนาค; Kanjana Trakoonvorakun; กาญจนา ตระกูลวรกุล; Srinakharinwirot University; Kanjana Trakoonvorakun; กาญจนา ตระกูลวรกุล; kanjanatr@swu.ac.th; kanjanatr@swu.ac.th
10PROGRAM THEORY DEVELOPMENT FOR  PURCHASING INTENTIONS ON PREMIUM BRAND COSMETICS THROUGH SOCIAL MEDIA USING THE CONTRIBUTION METHODWORAPORN PIPATH; วรพร พิพัฒน์; Kanjana Trakoonvorakun; กาญจนา ตระกูลวรกุล; Srinakharinwirot University. THE EDUCATION AND PSYCHOLOGYCAL TEST BUREAU
8PROGRESS ASSESSMENT OF NATIONAL DIGITAL STARTUP ROADMAPRAPIMPITCHA SORNWAT; รพิมพิตฌา ศรวัตร์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
19THE PROJECT EVALUATION OF THE NEW INNOVATIVE AND CREATIVE ENTREPRENEURS CREATION PROJECT CHUTIMA SUPANGRAT; ชุติมา สุภางค์รัตน์; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; Srinakharinwirot University; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; sivalap@swu.ac.th; sivalap@swu.ac.th
16THE PROJECT MANAGEMENT AFFECTING THE EFFECTIVENESS OF SCHOOLS IN THE DIGITAL ERA UNDER THE SECONDARY  EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE BANGKOK 1PUSANATUS PHONTUBTIMTANA; ภูษณทัศ ผลทับทิมธนา; Somboon Burasirirak; สมบูรณ์ บูรศิริรักษ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
30PROMOTING INNOVATIVE LEADERSHIP CHARACTERISTICS OF STUDENTS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN THE THREE SOUTHERN BORDER PROVINCESRUNGSAN PUTHONG; รังสรรค์ ปู่ทอง; Chakrit Ponathong; จักรกฤษณ์ โปณะทอง; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
15PROMOTING RESILIENCE AMONG STUDENTS GRANTED EQUITABLE-EDUCATION-FUND-SCHOLARSHIP : A PARTICIPATORY ACTION RESEARCHSIRIWAN KAMPHAENGPHAN; ศิริวรรณ กำแพงพันธ์; Narulmon Prayai; นฤมล พระใหญ่; Srinakharinwirot University; Narulmon Prayai; นฤมล พระใหญ่; narnimon@swu.ac.th; narnimon@swu.ac.th