Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 42 to 61 of 68 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19MUSHROOM CLASSIFICATION BETWEEN POISONOUS AND EDIBLE MUSHROOMS USING MACHINE LEARNING TECHNIQUESPHIROMPORN TIANMITRAPAP; ภิรมย์พร เถี่ยนมิตรภาพ; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
15NATURAL LANGUAGE PROCESSING TECHNIQUESWITH SOCIAL MEDIA SPATIAL DATA FOR ACCIDENT ESTIMATIONSITTHIPAT PIEMJAISWANG; สิทธิพัฒน์ เปี่ยมใจสว่าง; Asamaporn Sitthi; อสมาภรณ์ สิทธิ; Srinakharinwirot University; Asamaporn Sitthi; อสมาภรณ์ สิทธิ; asamaporn@swu.ac.th; asamaporn@swu.ac.th
8ONLINE SOCIAL MEDIA LITERACY SKILLS OF UNDERGRADUATES IN AUTONOMOUS UNIVERSITIES IN BANGKOKSIRIKARN JANWITCHANO; ศิริกาญจน์ จันทร์วิชโน; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21ONTOLOGY DEVELOPMENT FOR LIBRARY AND INFORMATION SCIENCE TAXONOMY BASED ON FACET CATEGORIZATIONCHAYANON PORNPRASIT; ชญานนท์ พรประสิทธิ์; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKDONYAPORN DEACHARUN; ดลยพร เดชอรัญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
8PERSUASIVE STRATIGIES IN HOTEL SLOGANSPEERAYA INPAKDEE; ภีรยา อินปักดี; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
15POSE ESTIMATION FOR INDOOR FALL DETECTION USING MEDIAPIPEPINYASIGARNNE WONGKIETKAJOHN; พิญญศิกานต์ วงศ์เกียรติ์ขจร; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; Srinakharinwirot University; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; vera@swu.ac.th; vera@swu.ac.th
15PREDICTING STABLE COVID-19 mRNA VACCINE BY MACHINE LEARNINGNUTNAREE POOSUNGNOEN; ณัฐนรี พอสูงเนิน; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
19PREDICTION OF WATER QUALITY INDEX USING A EXTREME LEARNING MACHINE WITH PARTICLE SWARM OPTIMIZATION ALGORITHMPORNPAWIT SARABOON; พรภวิษย์ สารบูรณ์; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
19PREVENTIVE BEHAVIOR OF GENERATION Z ON CYBER THREATSKANANYA IMJAI; คณัญญา อิ่มใจ; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATTANARUK CHATKAEWWORAWONG; รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16THE RELATIONSHIP BETWEEN CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT AND SATISFACTION OF THE NATIONAL LIBRARY OF THAILAND USERSBURASSAKRON CHANTHANARAJ; บุรัสกร จันทนราช; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; Srinakharinwirot University; Sumattra Saenwa; ศุมรรษตรา แสนวา; sumattra@swu.ac.th; sumattra@swu.ac.th
8THE USE AND PROBLEMS IN USING CULTURAL HERITAGE INFORMATIONBY THE NATIONAL LIBRARY OF THAILANDSUPAKITI MUSIRACH; สุภกิติ มุสิราช; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
15TIME SERIES FORECAST OF CALL ARRIVALS USING MACHINE LEARNING METHODSPEARAWIT SURASAI; พีรวิทญ์ สุระสาย; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; Srinakharinwirot University; Vera Sa-Ing; วีระ สอิ้ง; vera@swu.ac.th; vera@swu.ac.th