Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Administrative and support service activities
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 67
next >
Issue Date
Title
Author(s)
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARADA TUANCHAEM
;
อารดา ต่วนชะเอม
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
16
BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRATCHA PONLAMUANG
;
จิรัฌชา พลเมือง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
24
BUDDHIST MEDITATION TOURISM MANAGEMENT BASED ON THE TOURISM RESOURCES OF CHIANGMAI PROVINCE
CHALERMPONG PONGJUN
;
เฉลิมพงษ์ พงค์จันทร์
;
Komsit Kieanwatana
;
คมสิทธิ์ เกียนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University
;
Komsit Kieanwatana
;
คมสิทธิ์ เกียนวัฒนา
;
komsit@swu.ac.th
;
komsit@swu.ac.th
24
CAREER RESILIENCE BUILDING PROCESS OF TAXI DRIVER CAREER IN BANGKOK
SARUNTHORN WONGWAN
;
ศรัณย์ธร วงวาน
;
Sumate Noklang
;
สุเมษย์ หนกหลัง
;
Srinakharinwirot University
;
Sumate Noklang
;
สุเมษย์ หนกหลัง
;
sumaten@swu.ac.th
;
sumaten@swu.ac.th
8
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF INNOVATIVE WORK BEHAVIOROF EMPLOYEES WORKING IN TELECOMMUNICATIONAND INFORMATION TECHNOLOGY COMPANY
KRITSANAPOL PHIWPHONG
;
กฤษณพล ผิวผ่อง
;
Sittipong Wattananonsakul
;
สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Sittipong Wattananonsakul
;
สิทธิพงศ์ วัฒนานนท์สกุล
;
sittipongw@swu.ac.th
;
sittipongw@swu.ac.th
8
THE CAUSAL RELATIONSHIP OF ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIORSOF EDUCATIONAL PERSONNEL USING ORGANIZATIONAL COMMITMENT AS A MEDIATOR
ARISA PESLAPUNT
;
อริสา เปสลาพันธ์
;
Rungrudee Klaharn
;
รุ่งฤดี กล้าหาญ
;
Srinakharinwirot University
;
Rungrudee Klaharn
;
รุ่งฤดี กล้าหาญ
;
rungrudee@swu.ac.th
;
rungrudee@swu.ac.th
24
CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESS
NATTAMOL NINCHAN
;
ณัฐมล นิลจันทร์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
27
CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITAN
KANRAVEE SUNGWAN
;
กานต์รวี สังวาลย์
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
Srinakharinwirot University
;
Phetcharat Jinnupong
;
เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์
;
phetcharat@swu.ac.th
;
phetcharat@swu.ac.th
24
CONTENT MARKETING AND INFLUENCER CHARACTERISTICS AFFECTING TRUST IN MEDICAL PROCEDURE BEAUTY CLINICS OF EARLY WORKING WOMEN IN BANGKOK
WARISSARA JEERAWONGSUWAN
;
วริศรา จีระวงศ์สุวรรณ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
21
THE DECISION MAKING BEHAVIOR AND RATIONALITY FOR CHOOSING POLITICAL PARTIES
CHATPORN KOSITVIROON
;
ฉัตรภรณ์ โฆษิตวิรุฬห์
;
Nantarat Taugvitoontham
;
นันทรัตน์ ตั้งวิฑูรธรรม
;
Srinakharinwirot University
;
Nantarat Taugvitoontham
;
นันทรัตน์ ตั้งวิฑูรธรรม
;
nantaratt@swu.ac.th
;
nantaratt@swu.ac.th
15
EFFECT OF MICRO-INFLUENCERS AND PARASOCIAL RELATIONSHIPS ON BRAND ADVOCACY IN THE BEAUTY INDUSTRY OF GENERATION Z CONSUMERS
SUCHANAT RAKDANG
;
สุชานาถ รักแดง
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
21
THE EFFECT OF WORK-LIFE BALANCE TO CORPORATE ENGAGEMENT A CASE STUDY : REGISTERED NURSE IN VAJIRA HOSPITAL
PRAPASSORN KLAEWKLAD
;
ประภัสสร แคล้วคลาด
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
27
ENHANCING THE CAPABILITY OF COMMUNITY-BASED AGROTOURISM MANAGEMENT OF TOEYHOM COOPERATIVE COMMUNITY ENTERPRISE IN KHLONG SAM PHATHUM THANI PROVINCE
KATEKAMON SANGSUPHAN
;
เกษกมล แสงสุพรรณ
;
Komsit Kieanwatana
;
คมสิทธิ์ เกียนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University
;
Komsit Kieanwatana
;
คมสิทธิ์ เกียนวัฒนา
;
komsit@swu.ac.th
;
komsit@swu.ac.th
24
EVALUATE THE PERFORMANCE AND TEAM WORK WHO ARE LOYALTO THE ORGANIZATION OF PRIVATE EMPLOYEES IN BANGKOK
RATTIYAPORN PLODTHONG
;
รัตติยาภรณ์ ปลอดทอง
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
FACTOR OF WORK ENVIRONMENT AND WORK HAPPINESS RELATED TO ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN DEPARTMENT OF DISASTER PREVENTION AND MITIGATION, BANGKOK
NATTHAKARN JONGWIMANSIN
;
ณัฐกานต์ จงวิมาณสินธุ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.
KONGKITTIKARN SUBMONGKOL
;
ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING TO GOODS PURCHASING BEHAVIOR THROUGH THE SHOPEE LIVE BROADCAST CHANNEL OF PEOPLE IN BANGKOK
THIRADA CHAIPHUEK
;
ถิรดา ไชยเผือก
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
15
FACTORS AFFECTING WORK EFFICIENCY OF GENERATION Y IN ORGANIZATIONS AFTER THE COVID-19 PANDEMIC
THANYAPORN WISRIYA
;
ธันยพร วิศรียา
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISIONOF EVERYTHING2019 FASHION CLOTHES BRAND VIA TIKTOK SHOP
PHANATCHAKORN APIBULLAWAT
;
พนัชกร อภิบุลวัชร
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th