Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2079 to 2098 of 3294 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
15INSTRUCTIONAL ACTIVITIES TO ENHANCE MATHAYOMSUKSA V STUDENTS' PROBLEM-SOLVING ABILITY ABOUT APPLICATIONS OF FUNCTIONS BY USING THE POLYA’S PROBLEM-SOLVING PROCESS IN CONJUNCTION WITH THE STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS (STAD) TECHNIQUENUTTHAPONG KEERATIROJANAKUL; ณัฐพงศ์ กีรติโรจนกุล; Chira Lumduanhom; ชิรา ลำดวนหอม; Srinakharinwirot University; Chira Lumduanhom; ชิรา ลำดวนหอม; chira@swu.ac.th; chira@swu.ac.th
2019INSTRUCTIONAL ACTIVITY PACKAGE ON CONIC SECTIONS BY USING A TI–NSPIRE CX CAS GRAPHING CALCULATOR FOR MATHAYOMSUKSA IV STUDENTSTHASAPHON WISES; ทัศน์พล วิเศษ; Sayun Sotaro; สายัณห์ โสธะโร; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
16INSTRUCTIONAL MANAGEMENT GUIDELINES TO ENHANCE GEOGRAPHY LITERACY: LESSONS LEARNED FROM SCHOOLS PARTICIPATING IN THAILAND GEOGRAPHY OLYMPIAD COMPETITION SARUN SONGNUI; ศรัณย์ สงนุ้ย; Gumpanat Boriboon; กัมปนาท บริบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16INSTRUCTIONAL PROGRAM USING THAI PERSONAL PRONOUNS FOR CHINESE FOREIGN LEARNERSCHOMPUNUT PRACHANSIT; ชมพูนุช ประชาญสิทธิ์; Paghasri Yenbut; ผกาศรี เย็นบุตร; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
16INTEGRATED LIFE AND FAMILY SUBJECT DEVELOPMENT FOR STUDENTS BASED IN THE CONTEXT OF THE CULTURE OF THE SOUTHERN BORDER PROVINCESPICHAMON JANTUROS; พิชามญช์ จันทุรส; Singha Chankhaw; สิงหา จันทน์ขาว; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOKPONGKAN YIEMWATTANA; ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
14INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND AWARENESSAFFECTING CONSUMER'S BUYING DECISION BEHAVIOR TENDENCYOF MITSUBISHI ELECTRIC AIR-CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLITAN AREATIP-AREE LALIT-URAI; ทิพย์อารี ลลิตอุไร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND TRUSTON CONDOMINIUM PURCHASING DECISION IN LOCATED NEAR METRO LINEOF HUAYKWANG AREA AMONG WORKERS IN BANGKOKPONLAKRIT TONGSONG; พลกฤษณ์ ทองสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND GOOD PHARMACY PRACTICES AFFECTING THE CUSTOMER'S LOYALTY OF STAND-ALONE DRUGSTORE IN BANGKOK METROPOLISSUPACHA RODJIT; สุภชา รอดจิตต์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
18INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPINGPORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN; พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT FACTOR AFFECTS TO CONSUMER'S BUYING DESCISION ON YANHEE VITAMIN DRINK IN BANGKOKRUNGNAPA CHALOTORNROJ; รุ่งนภา ชโลทรโรจน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT MIXED FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF HUAWEI SMART PHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATITIMA PONGPANTONG; ฐิติมา พงษ์พานทอง; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUPISARA KETKLUD; ศุภิสรา เกตุกลัด; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOKPATIMA KERDNOO; ปฏิมา เกิดหนู; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
17INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLISBUSSARAKUM PETCHJUMRUS; บุศราคัม เพชรจำรัส; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
17INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPREAWRUDEE RUCKPINTUWAT; แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION STRATEGY VIA MUSIC ACTIVITIESBY GOVERNMENT SAVINGS BANKARAYUT YUTITHAM; อารยุฒม์ ยุติธรรม; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AND PRODUCT COMPONENTS AFFECTSING CONSUMER BUYING DESCISION PROCESSOF SMART WATCH IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKAJEEWAN KATEWITTAYA; ขจีวรรณ เกตุวิทยา; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS SERVICE QUALITY AND TRAVEL MOTIVATION THAT INFLUENCE THE DECISION AND LOYALTY OF TOURIST USING ACCOMMODATION IN KOH LAN CHONBURI PROVINCENARUEPORN CHOOSUWAN; นฤภร ชูสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th