Browsing by Author Paiboon Archarungroj

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
18COMPONENTS OF TOURIST DESTINATIONS AFFECTING CULTURAL TOURISM BEHAVIORS OF EUROPEAN TOURISTS IN THAILANDSANGRAWEE KATESUWAN; แสงรวี เกตุสุวรรณ; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCEJUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD; จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16RELATIONSHIP BETWEEN BRAND EQUITY AND CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR TREND OF PIECE OF MIND’S WEARING APPAREL ON INSTAGRAMCHANYA WICHAYAMETAKUL; ชัญญา วิชญเมธากุล; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SERVICE MARKETING MIX FACTORS RELATING TO ONLINE FOOD ORDERING BEHAVIORS VIA FOODPANDA OF CUSTOMERS IN BANGKOK AREA VIRIYA JUNTONG; วิริยา จันทร์ทอง; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society