Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Service quality
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 27
next >
Issue Date
Title
Author(s)
8
AN INVESTIGATION OF RELATIONSHIPS AMONG SERVICE QUALITY,CUSTOMER ATTITUDES AND CUSTOMER SATISFACTION IN BANKING SECTOR:A CASE STUDY OF BUALUANG EXCLUSIVE BANGKOK BANK IN SILOM
KWANTA CHUAMUANGPHAN
;
ขวัญตา เชื้อเมืองพาน
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
21
ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
PANIDA MAIHASAP
;
ภนิดา หมายหาทรัพย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT
;
ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRATCHA PONLAMUANG
;
จิรัฌชา พลเมือง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
18
BRAND IMAGE, SERVICE QUALITY AND BRAND EQUITY INFLUENCING ON LOYALTYAND BUYING DECISION ON THAI-DENMARK MILK LAND PRODUCT USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NUTCHAR SEREEWATTANA
;
ณัฐฌา เสรีวัฒนา
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOK
ARRIRAT SEETHAP
;
อารีรัตน์ ศรีทับ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
20
EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF SERVICE USERS TOWARD SERVICE QUALITY AND SERVICE USAGE BEHAVIOR OF MOTORCYCLE TAXI USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WATCHARAPON TIPSUWANPORN
;
วัชรพล ทิพย์สุวรรณพร
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF NON PERFORMING ASSETIN THE GOVERNMENT HOUSING BANK-PHITSANULOK AREA
NICHAYA TEEKAUTAMAKORN
;
ณิชญา ฑีฆาอุตมากร
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS INFLUENCING OVERSEAS TRAVEL INSURANCE PURCHASING BEHAVIOR TRENDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SOMRUTHAI LIKHITKITWOERAKUL
;
สมฤทัย ลิขิตกิจวรกุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS INFLUENCING OVERSEAS TRAVEL INSURANCE PURCHASING BEHAVIOR TRENDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SOMRUTHAI LIKHITKITWOERAKUL
;
สมฤทัย ลิขิตกิจวรกุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
27
THE INFLUENCE OF HOTEL SERVICE QUALITY AND HOTEL IMAGE ON THE LOYALTY OF GUESTS STAYING AT THREE-STAR HOTELS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SAOWAPHAK SRIPAORAYA
;
เสาวภาคย์ ศรีเปารยะ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
INFLUENCES OF BRAND IMAGE AND SERVICE QUALITY TOWARD SUBSCRIPTION OF POST FAMILY BY THAILAND POST AMONG USERS IN BANGKOK AREA
PUNYISA BOONTHAI
;
ปุญญิศา บุญไทย
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
16
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS SERVICE QUALITY AND TRAVEL MOTIVATION THAT INFLUENCE THE DECISION AND LOYALTY OF TOURIST USING ACCOMMODATION IN KOH LAN CHONBURI PROVINCE
NARUEPORN CHOOSUWAN
;
นฤภร ชูสุวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
LIFESTYLE AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE BRAND LOYALTY OF CUSTOMERS OF TRAIN NIGHT MARKET RATCHADA
TASAWAN TANCHAROEN
;
ทสวรรณ ตันเจริญ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVES AND SERVICE QUALITY AFFECTING CONDOMINIUM RENTAL DECISION MAKING IN SAMUTPRAKARN PROVINCE
THANAPHAT SAELEE
;
ธนพัฒน์ แซ่ลี้
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
MODEL OF SERVICE QUALITY FOR THE PEARL MILK TEA BEVERAGE BUSINESS FOR GENERATION Y IN BANGKOK.
PAWEENA PANITCHAIKUL
;
ปวีณา พานิชชัยกุล
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOK
KANOKRAT UABHAIBOOL
;
กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
WORAPORN CHAMKUM
;
วรภร แช่มคำ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND SERVICE EFFICIENCY FOR UNDERGRADUATE STUDENTS OF COLLEGE OF SOCIAL COMMUNICATION INNOVATION AT SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY
PIANG-OR SORNKAEW
;
เพียงออ ศรแก้ว
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society