Browsing by Subject Accommodation and food service activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
24DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSISSORATHAN KAPLOY; สรธัญ ค้าพลอย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
21DEVELOPING SUSTAINABLE AGRICULTURAL TOURISM ROUTE BY USING BCG MODEL IN KHLONG KHUEAN SUB-DISTRICT, CHACHOENGSAO PROVINCECHUTIKARN NAKNOPPAKHUN; ชุติกาญจน์ นาคนพคุณ; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; Srinakharinwirot University; Angsumalin Jamnongchob; อังสุมาลิน จำนงชอบ; angsumalin@swu.ac.th; angsumalin@swu.ac.th
15DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTSJESSITA CHARUWARANGRAT; เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOKKWANSIRI SUNTONTUMKUN; ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
19ENHANCING COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT UNDER BCG MODEL CONCEPT IN BAN PHANGAM, PRACHINBURIPATIMA MANPUEN; ปฏิมา แม่นปืน; Jutatip Junead; จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด; Srinakharinwirot University; Jutatip Junead; จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด; jutatipj@swu.ac.th; jutatipj@swu.ac.th
8FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKCHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL; ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING TRAVEL DECISIONS IN NAN PROVINCE OF SINGLE WORKING WOMEN TOURISTS IN BANGKOKCHINCHUTHA LABWANISAKUL; จินต์จุฑา ลาภวาณิชย์สกุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
21GUIDELINES FOR SUSTAINABLE TOURISM MANAGEMENT OF OH POI MARKET, RATCHABURI PROVINCEBUSARAKHUM KLANNAMTHIP; บุษราคัม กลั่นน้ำทิพย์; Unchun Tuntates; อัญชัญ ตัณฑเทศ; Srinakharinwirot University; Unchun Tuntates; อัญชัญ ตัณฑเทศ; unchun@swu.ac.th; unchun@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKSARAYUT CHAHLADCHAHLAM; ศรายุธ ฉลาดแฉลม; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP.WARASINEE LIMPASOPHA; วราสิณี ลิมปโสภา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEONIN WONGKHRONGSAK; อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
16INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS SERVICE QUALITY AND TRAVEL MOTIVATION THAT INFLUENCE THE DECISION AND LOYALTY OF TOURIST USING ACCOMMODATION IN KOH LAN CHONBURI PROVINCENARUEPORN CHOOSUWAN; นฤภร ชูสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITANNAPATPORN LAIPRASERT; ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24MARKETING PLAN OF GASTRONOMY TOURISM IN BAN KHUN SAMUT CHIN SAMUTPRAKAN PROVINCEKANNIKA SAISOD; กรรณิการ์ ใสสด; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; Srinakharinwirot University; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; usaneeph@swu.ac.th; usaneeph@swu.ac.th
21RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK  APPLICATION IN THE BANGKOK AREATHIPPAWAN THONGSAWAT; ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
8SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA KESINEE CHAROENKITTIPORN; เกศินี เจริญกิตติพร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
24THE STUDY OF GOVERNMENT MEASURES TO SOLVING LABOUR SHORTAGE PROBLEMS IN THE TOURISM INDUSTRY: A CASE STUDY IN HOTEL AND ACCOMMODATION BUSINESS, PHUKET, THAILANDMOOKPARAT PROMARIYA; มุกภารัศมิ์ พรมอะริยะ; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; kanlayas@swu.ac.th; kanlayas@swu.ac.th
24WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARTITAYA SRIBOONROJ; อาทิตยา ศรีบุญโรจน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th