Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Accommodation and food service activities
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 18 of 18
Issue Date
Title
Author(s)
24
DECIDE TO USE THE CAFÉ SERVICE OF CONSUMERS IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREA THE CONJOINT ANALYSIS
SORATHAN KAPLOY
;
สรธัญ ค้าพลอย
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
21
DEVELOPING SUSTAINABLE AGRICULTURAL TOURISM ROUTE BY USING BCG MODEL IN KHLONG KHUEAN SUB-DISTRICT, CHACHOENGSAO PROVINCE
CHUTIKARN NAKNOPPAKHUN
;
ชุติกาญจน์ นาคนพคุณ
;
Angsumalin Jamnongchob
;
อังสุมาลิน จำนงชอบ
;
Srinakharinwirot University
;
Angsumalin Jamnongchob
;
อังสุมาลิน จำนงชอบ
;
angsumalin@swu.ac.th
;
angsumalin@swu.ac.th
15
DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTS
JESSITA CHARUWARANGRAT
;
เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
8
THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOK
KWANSIRI SUNTONTUMKUN
;
ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
19
ENHANCING COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT UNDER BCG MODEL CONCEPT IN BAN PHANGAM, PRACHINBURI
PATIMA MANPUEN
;
ปฏิมา แม่นปืน
;
Jutatip Junead
;
จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด
;
Srinakharinwirot University
;
Jutatip Junead
;
จุฑาธิปต์ จันทร์เอียด
;
jutatipj@swu.ac.th
;
jutatipj@swu.ac.th
8
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE PRODUCTS FROM GRABMART OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
CHONPHATSORN LERTSIRITHANAKUL
;
ชลภัสสรณ์ เลิศศิริธนะกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING TRAVEL DECISIONS IN NAN PROVINCE OF SINGLE WORKING WOMEN TOURISTS IN BANGKOK
CHINCHUTHA LABWANISAKUL
;
จินต์จุฑา ลาภวาณิชย์สกุล
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
21
GUIDELINES FOR SUSTAINABLE TOURISM MANAGEMENT OF OH POI MARKET, RATCHABURI PROVINCE
BUSARAKHUM KLANNAMTHIP
;
บุษราคัม กลั่นน้ำทิพย์
;
Unchun Tuntates
;
อัญชัญ ตัณฑเทศ
;
Srinakharinwirot University
;
Unchun Tuntates
;
อัญชัญ ตัณฑเทศ
;
unchun@swu.ac.th
;
unchun@swu.ac.th
19
THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
SARAYUT CHAHLADCHAHLAM
;
ศรายุธ ฉลาดแฉลม
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP.
WARASINEE LIMPASOPHA
;
วราสิณี ลิมปโสภา
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
ONIN WONGKHRONGSAK
;
อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
16
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS SERVICE QUALITY AND TRAVEL MOTIVATION THAT INFLUENCE THE DECISION AND LOYALTY OF TOURIST USING ACCOMMODATION IN KOH LAN CHONBURI PROVINCE
NARUEPORN CHOOSUWAN
;
นฤภร ชูสุวรรณ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
21
MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
NAPATPORN LAIPRASERT
;
ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
MARKETING PLAN OF GASTRONOMY TOURISM IN BAN KHUN SAMUT CHIN SAMUTPRAKAN PROVINCE
KANNIKA SAISOD
;
กรรณิการ์ ใสสด
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
usaneeph@swu.ac.th
;
usaneeph@swu.ac.th
21
RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK APPLICATION IN THE BANGKOK AREA
THIPPAWAN THONGSAWAT
;
ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
8
SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KESINEE CHAROENKITTIPORN
;
เกศินี เจริญกิตติพร
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
24
THE STUDY OF GOVERNMENT MEASURES TO SOLVING LABOUR SHORTAGE PROBLEMS IN THE TOURISM INDUSTRY: A CASE STUDY IN HOTEL AND ACCOMMODATION BUSINESS, PHUKET, THAILAND
MOOKPARAT PROMARIYA
;
มุกภารัศมิ์ พรมอะริยะ
;
Kanlaya Saeoung
;
กัลยา แซ่อั้ง
;
Srinakharinwirot University
;
Kanlaya Saeoung
;
กัลยา แซ่อั้ง
;
kanlayas@swu.ac.th
;
kanlayas@swu.ac.th
24
WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARTITAYA SRIBOONROJ
;
อาทิตยา ศรีบุญโรจน์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th