Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
8
BRANDING AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FOR CULTURAL TOURISM IN LAMPHUN PROVINCE
NOPPADON CHUMPUVILAD
;
นพดล ชุมภูวิลาส
;
Kritchanat Santawee
;
กฤชณัท แสนทวี
;
Srinakharinwirot University
;
Kritchanat Santawee
;
กฤชณัท แสนทวี
;
kritchanat@swu.ac.th
;
kritchanat@swu.ac.th
27
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PTT STATION IMAGE
NAPAT KLINPRACHUM
;
ณภัทร กลิ่นประชุม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF BIORE FACIAL SUNSCREEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VARITHA RASSAMEEKRITTAPAS
;
วริฐา รัศมีกฤตภาส
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
FACTORS RELATING TO CONSUMERS PURCHASING BEHAVIOR OF CHARLES AND KEITH IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIDARATT KEEREEWAN
;
ธิดารัตน์ คีรีวรรณ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND TRUSTON CONDOMINIUM PURCHASING DECISION IN LOCATED NEAR METRO LINEOF HUAYKWANG AREA AMONG WORKERS IN BANGKOK
PONLAKRIT TONGSONG
;
พลกฤษณ์ ทองสงค์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOK
PATIMA KERDNOO
;
ปฏิมา เกิดหนู
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PREAWRUDEE RUCKPINTUWAT
;
แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AND PRODUCT COMPONENTS AFFECTSING CONSUMER BUYING DESCISION PROCESSOF SMART WATCH IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KAJEEWAN KATEWITTAYA
;
ขจีวรรณ เกตุวิทยา
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AND THE BRAND IMAGE THAT AFFECTS TO CONSUMER’S BUYING DESCISION PROCESS ON HUAWEI SMARTPHONE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
THAWAN WATCHARACHAIKUL
;
ถวัลย์ วัชรชัยกุล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
PRODUCT FACTORS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION RELATING TO CONSUMER’S PURCHASING BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES FROM LEMONFARM IN BANGKOK METROPOLIS
USSANEE KOOLAMARD
;
อุษณีษ์ กุลมาศ
;
Paiboon Archarunkroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society