Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 117 to 136 of 464 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
14FACTOR ANALYSIS FOR ONLINE MARKETING MIXOF PLUS SIZE WOMAN CLOTHES IN THAILANDATTITA NOISAKUL; อทิตา น้อยสกุล; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15THE FACTOR INFLUENCING SATISFACTION WITH THE USE OFOFFICE RENTAL SPACE THANAPOOM TOWERKASEMSAN KASEMSAD; เกษมสันต์ เกษมสัตย์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
19Factor of tourism image affecting the revisiting of tourist behavior in less visited areas in the Nan Province.PORNNAPAT THANAKISSOOVISIT; พรนภัทร์ ธนากิจสุวิสิฐ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECT TO SALESPERSON PERFORMANCE OF MEDICAL REPRESENTATIVE IN THAILANDLEELINTORN WANICHAPUN; ลีลินทร์ธร วนิชพันธุ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECTING ACCOMMODATION SERVICE USAGE BEHAVIOR  OF THAI TOURISTS IN MUEANG DISTRICT, KANCHANABURI PROVINCECHUTIMON WONGPANYA; ชุติมณฑน์ วงษ์ปัญญา; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING BUYING BEHAVIOR OF WACOAL TRAVEL BRAS AMONG THAI FEMALE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN  AREASUTHAWAN PATCHARAKARUKANON; สุธาวัลย์ พัชรครุกานนท์; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPERAWAT NUDSOONGVONG; พีรวัส นัดสูงวงศ์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF BIORE FACIAL SUNSCREEN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVARITHA RASSAMEEKRITTAPAS; วริฐา รัศมีกฤตภาส; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF FACIAL CLEANSER PRODUCTS FOR SENSITIVE SKIN IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA THANIKORN RASSAMEEKRITAPAS; ฐานิกร รัศมีกฤตภาส; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING CORPORATE LOYALTY OF EMPLOYEES IN A NON-LIFE INSURANCE COMPANY IN BANGKOK METROPOLISNARIS KRACHANGKAEW; นริศ กระชังแก้ว; Shawanluck Kunathikornkit; ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019THE FACTORS AFFECTING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE LINE MAN APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA  SAMANYA USARUEANGJARAT; สมัญญา อุษาเรืองจรัส; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15FACTORS AFFECTING DECISION-MAKING FOR WORKATION TRAVEL AMONG WORKING-AGED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERAPAT WONGKAMNA; ธีรภัทร์ วงค์คำนา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING DECISIONS TO BUY CHAMOMILE TEA AMONG OFFICE STAFF GROUPS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATIPTAEPIN KACHONKITIPRAKIT; ทิพย์เทพินทร์ ขจรกิตติประกิต; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE PRODUCTS VIA SHOPEE APPLICATION CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA DURING THE COVID-19 EPIDEMIC SITUATIONRATTANACHART PUNPONGWONG; รัตนชาติ พันธ์พงษ์วงศ์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE.SUJIRA INTARACHOM; สุจีรา อินทรโฉม; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING EMPLOYEE’S INNOVATION BEHAVIORIN TISCO FINANCIAL GROUP PUBLIC COMPANY LIMITEDBHATARAPOL AUNGKANANUWAT; ภัทรพล อังคณานุวัฒน์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING FINANCIAL INVESTING BEHAVIOR IN FOREIGN INVESTMENT FUNDS (EQUITY FUNDS) OF THAI INVESTORS IN BANGKOKSUPARADA ONGSON; ศุภรดา องค์สรร; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMERS REGISTRATION DECISIONFOR WeTV APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN AREA JIRAPORN RANGUBTOOK; จิราภรณ์ ระงับทุกข์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
14FACTORS AFFECTING LOYALTY AND CUSTOMER PERCEIVED VALUEAT COFFEE SHOPS OPERATED BY THE HEARING IMPAIREDIN BANGKOK AREA AND MUNICIPALITIESTANATCHAPORN JINDA; ธนัชพร จินดา; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING OF GEN Y FEMALE ON BUYING BEHAVIOR SOUTH KOREA COSMETIC BRAND IN BANGKOKSUCHADEE CHANAPIM; สุชาดี ชนะพิมพ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society