Issue Date | Title | Author(s) |
27 | MOTIVATION AND ATTITUDE TOWARD CONSUMERS’ PURCHASING DECISIONOF PENSION LIFE INSURANCE, MUANG THAI LIFE ASSURANCE PCL.IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA. | NUTTHAPOL SIRIKACHORNKIJ; ณัฐพล ศิริขจรกิจ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th |
27 | A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PTT STATION IMAGE | NAPAT KLINPRACHUM; ณภัทร กลิ่นประชุม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th |
8 | OPTIMIZING FACEBOOK LIVE CLOTHING SALES CONTENT | WARAPORN MAPANKRUA; วราภรณ์ มาปันเครือ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th |
27 | AN OPEN INNOVATION THAT AFFECTS THE SERVICE QUALITYOF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK. | RUNGRUDEE SAETANG; รุ่งฤดี แซ่ตั้ง; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th |
27 | FACTORS INFLUENCING THE EFFICIENCY OF INDIVIDUAL TAX FILING AND PAY PERSONAL INCOME TAX SYSTEM THROUGH THE INTERNET IN BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 29 | CHANIKAN JANVITTAYANUCHIT; ชนิกานต์ จันทร์วิทยานุชิต; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
8 | MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION
IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD
OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOK | JITTRA DUANGTAKAEW; จิตตรา ดวงตาแก้ว; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th |
27 | SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOK | SUPAPICH SIMAJARN; ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th |
8 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOK | PONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th |
8 | ATTRIBUTES OF INNOVATION AND MEDIA EXPOSURE INFLUENCING DECISIONTO USED MWA onMobile APPLICATION | PAWEENPHOL SAISEUB; ปวีณพล สายสืบ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
8 | FACTORS INFLUENCING INVESTMENT DECISION MAKING FOR SUPER SAVING FUNDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA | ADISORN KITBUMRUNG; อดิศร กิจบำรุง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th |
27 | A RELATIONSHIP BETWEEN IMPORTANCE OF RETAIL MANAGEMENT AND CONSUMER BEHAVIOUR AT PET FOOD SHOP IN BANGKOK AREA | SASIPA YOHSOONGNERN; ศศิภา เยาะสูงเนิน; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
8 | PERCEIVED RISK AND RISK MANAGEMENT ON THE SERVICE USAGE LOW COST AIRLINES OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA | RAWEEWAN KASEMSRIVILAI; รวีวรรณ เกษมศรีวิไล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th |
8 | CONSUMERS' SPENDING BEHAVIORS AT SHOPPING CENTERSIN BANGKOK AREA UNDER COVID-19 OUTBREAK | SOPAMAS KOHKEAO; โสภามาศ เกาะแก้ว; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th |
27 | MOTIVATION FOR WORK INFLUENCES THE PERFORMANCE
OF CIVIL SERVICE CODE OF ETHICS, THE SECRETARIAT OF THE CABINET | PIMCHANOK FEANGFU; พิมพ์ชนก เฟื่องฟู; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
27 | LIFESTYLES RELATING TO THE VALUE OF COLOR STONES BANGLE FROMTHE PERSPECTIVE OF WEARERS WHO LIVE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA | TIRAJITTREE JANGKUM; ถิรจิตรี แจ้งขำ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th |
27 | INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOK | PATIMA KERDNOO; ปฏิมา เกิดหนู; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th |
27 | TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING GENERATION YCONSUMERS' INTENTION TO USE QR CODE TRANSACTIONOF GSB BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA | KAMOLPAN VANTA; กมลพรรณ วันตา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th |
8 | INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOK | PATSARAPORN PUNSAWAD; ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th |
27 | PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOK | CHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th |
8 | FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOK | THAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th |