Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 431-440 of 467 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
41
42
43
44
45
46
47
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
24
PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATION
WARINTHORN JAIKLA
;
วรินธร ใจกล้า
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
24
FACTORS IN ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCING DECISION MAKING ON SKIN BEAUTY CLINIC SERVICES THROUGH ONLINE MEDIA OF GENERATION Y IN BANGKOK
SIREETHORN LUANGWIRIYA
;
สิรีธร เหลืองวิริยะ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
24
FACTORS INFLUENCING TO PLANTS PURCHASED DECISION OF CUSTOMER IN FACEBOOK GROUPS
TAWIPAT TEPTA
;
ทวิพัฒน์ เทพตา
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatm@swu.ac.th
;
nattapatm@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOK
SIRIPORN BANTHUWARAPHORN
;
ศิริพร บัณฑุวราภรณ์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICS
PRAPAIPAN JARUNGJIT
;
ประไพพรรณ จรุงจิตต์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING EMPLOYEES’ PERFORMANCE EFFICIENCYOF FINANCE DIVISION MINISTRY OF INTERIOR
SIRAPRAPHA AUGSORNSRI
;
ศิรประภา อักษรศรี
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOK
SARAYUT CHAHLADCHAHLAM
;
ศรายุธ ฉลาดแฉลม
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX ON SERVICE QUALITY THAT AFFECTS THE LOYALTY OF THAI CUSTOMERS TO THE TWG BRAND TEA SHOP.
WARASINEE LIMPASOPHA
;
วราสิณี ลิมปโสภา
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AFFECTING PURCHASING DECISION ONUNIQLO BRAND CLOTHING AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK
CHOSITA SANGATIKOM
;
โชษิตา แสงอธิคม
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
19
WORK MOTIVATION AND EMPLOYEE RETENTION AT THE HEAD OFFICE OFTHE BANK FOR AGRICULTURE AND AGRICULTURAL COOPERATIVES (BAAC)
MATCHIMA MORATSATHIAN
;
มัชฌิมา โมรัษเฐียร
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
63
Marketing and advertising
57
Administrative and support servic...
41
การตัดสินใจซื้อ
34
Other service activities
29
คุณค่าตราสินค้า
26
Service quality
23
การตัดสินใจ
23
ส่วนประสมทางการตลาด
21
Motivation
20
Management and administration
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019