Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 47 to 66 of 85
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
18
HISTORIOGRAPHY ON ADMIRAL PRINCE ABHAKARA KIARTIVONGSE (1923-1993)
KANEST KANGWANSURAKRAI
;
คเณศ กังวานสุรไกร
;
Dome Kraipakron
;
โดม ไกรปกรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14
IMPLEMENTATION OF THE PAPERLESS PROJECT: A CASE STUDY OF THE OFFICE OF THE ATTORNEY GENERAL
PRAKAIKIAT RIRKS-URAI
;
ประกายเกียรติ ฤกษ์อุไร
;
Sipim Sornbanlang
;
ศิพิมพ์ ศรบัลลังก์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
20
IMPLEMENTATION OF PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCIAL ADMINISTRATIVE ORGANIZATION WASTE MANAGEMENT POLICY
WONGWAT BOONYAWAT
;
วงศ์วรรธน์ บุญวัฒน์
;
Petcharat Saisombut
;
เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18
THE IMPORTANCE OF LOTTERY TO THE THAI ECONOMY FROM 1874 - 1939
SAWANYA MONGKOLWORADACH
;
สวรรยา มงคลวรเดช
;
Siriporn Dabphet
;
ศิริพร ดาบเพชร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INFLUENCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF WORKING AGE CONSUMERS OF COKE ZERO SUGAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHAKRIYA TABSUWAN
;
ชาคริยา ทาบสุวรรณ์
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPISARA KETKLUD
;
ศุภิสรา เกตุกลัด
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
THE INTENTION OF RESIGNING EMPLOYEES OF A COMPANY THAT SERVING GROUND STAFF IN AN AIRLINE
PATAMAVADEE HINTAO
;
ปฐมาวดี หินเธาว์
;
NATTAPAT MANIROCHANA
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18
LAND USE CHANGES OF THE MAHAKAN COMMUNITY 1959-2018
KRUEMAS MAROD
;
เครือมาศ มารอด
;
Siriporn Dabphet
;
ศิริพร ดาบเพชร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
NOPPAWAN CHANTARACHIT
;
นพวรรณ จันทรชิต
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN
;
บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
30
MONITORING AND PREDICTION OF FUTURE LAND USE CHANGE IN UDONTHANI PROVINCE
KESINEE NONGPHO
;
เกศินี นงโพธิ์
;
Chudech Losiri
;
ชูเดช โลศิริ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
NEEDS FOR SELF-IMPROVEMENT AMONG NURSES AT UNIVERSITY HOSPITALS
DUDSADEE ATUNGKOON
;
ดุษฎี อรรจน์อังกูร
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2018
ORGANIZATION COMMUNICATION FACTORS RELATED TO JOB SATISFACTION AMONG BANK EMPLOYEES.
PIYANUCH PALEETA
;
ปิยะนุช พาลีตา
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
PERCEIVED RISK AND RISK MANAGEMENT ON THE SERVICE USAGE TENDENCY OF THAI CONSUMERS OF OUTBOUND TOUR PACKAGES FROM TRAVEL AGENTS IN THAILAND
JITREE CHARUSSRI
;
จิตรี จรัสศรี
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2019
PERCEPTION, UNDERSTANDING AND ACCEPTANCE OF ALCOHOL CONTROL POLICY ACCORDING TO ALCOHOLIC BEVERAGE CONTROL ACT (B.E.2008) OF PEOPLE IN BANGKOK
SRISUDA PETCHPLOY
;
ศรีสุดา เพชรพลอย
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
POLICY FORMULATION OF ACCELERATING CONDUCT COMPLAINT AND PETITION FOLLOW-UP AT THE DAMRONGDHAMA CENTER : CASE STUDY OF THE DAMRONGDHAMA CENTER IN THE NAN PROVINCE
RASSARUT THEPCHAITO
;
รัศรุจ เทพฉายโต
;
Chulasak Channarong
;
จุลศักดิ์ ชาญณรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
THE POLITICAL THOUGHTS AND ROLES OF H.H PRINCE DHANI NIVATKROMAMUN BIDAYALABH BRDIHYAKORN, 1909 - 1974
PAPHANGKORN CHANHOM
;
ปภังกร จันทร์หอม
;
Chatichai Muksong
;
ชาติชาย มุกสง
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
PRODUCT FACTORS OF BRAND NAME LUGGAGE AND THE BRAND LOYALTY OF CUSTMERS AMONG WORKING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VATCHAREE YIPRUCKTHONG
;
วัชรี หยิบพฤกษ์ทอง
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
PRODUCT COMPONENTS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF APPLE WATCHES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
LAKSAMEE AUDJANEEYAKUL
;
ลักษมี อรรจนียกุล
;
NAK GULID
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences