Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 38 to 57 of 85 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16FACTORS LEADING TO THE SUCCESS IN THE OPERATION OF INTERNATIONAL MEDITATION CENTRE ACCORDING ALTERNATIVE JUSTICE SYSTEM POLICYASAWIN SUPHAWONG; อัศวิน สุภาวงค์; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21FACTORS RELATED TO BUDDHISM LOYALTY OF THAI BUDDHISTS SURAT PAKNOI; สุรัตน์ พักน้อย; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21FACTORS RELATED TO BUYING DECISIONS FOR SKIN CARE SUPPLYMENT TABLETS AMONG THAI MEMBER OF GENERATION Y IN THE BANGKOK CENTRAL BUSINESS DISTRICTTANINRAT ROJJANACHAIYAPONG; ธนินท์รัฐ โรจนชัยพงศ์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21FACTORS RELATED TO THE INTENTIONS OF FOOD AND BEVERAGE EMPLOYEES TO RESIGN FROM A FIVE-STAR HOTEL ON WIRELESS ROAD IN BANGKOKSUWAPHAP DURIYANGSIN; สุวภาพ ดุริยางค์ศิลป์; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17FACTORS  RELATED TO VOLUNTARY HEALTH INSURANCE DECISIONS OF INSURED PEOPLE IN THE SOCIAL SECURITY SYSTEM : CASE STUDY OF CHONBURI PROVINCEKANNIKAR TAVEEMAHAKUN; กรรณิการ์ ทวีมหาคุณ; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2018FACTORS INFLUENCING ON CUSTOMERS’ SATISFACTION ON SCB EASY APP OF SIAM COMMERCIAL BANK IN BANGKOK METROPOLITAN AREALINDA PANIAM; ลินดา ปานเอี่ยม; NAK GULID; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18FINDING SUITABLE BICYCLE PARKING LOTS ON RATCHAPRUEK ROAD, BANGKOK METROPOLISJARUKIT SANPONSITH; จารุกิตติ์ แสนพลสิทธิ์; Sutatip Chavanavesskul; สุธาทิพย์ ชวนะเวสสกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17GUIDELINES FOR MANAGING EDUCATION FOR CHILDRENOF MIGRANT WORKERS BY APPROPRIATE NGOSIN SAMUT SAKHON PROVINCEKANITTANUN SUPSARINGKRA; กนิษฐนันท์ ทรัพย์ศฤงฆรา; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
16GUIDELINES FOR THE MANAGEMENT OF HOUSEHOLD HAZARDOUS WASTE OF KLONGSAN DISTRICT OFFICESATHAPHON SINGHA; สถาพร สิงหะ; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18HISTORIOGRAPHY ON ADMIRAL PRINCE ABHAKARA KIARTIVONGSE (1923-1993) KANEST KANGWANSURAKRAI; คเณศ กังวานสุรไกร; Dome Kraipakron; โดม ไกรปกรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14IMPLEMENTATION OF THE PAPERLESS PROJECT: A CASE STUDY OF THE OFFICE OF THE ATTORNEY GENERALPRAKAIKIAT RIRKS-URAI; ประกายเกียรติ ฤกษ์อุไร; Sipim Sornbanlang; ศิพิมพ์ ศรบัลลังก์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
20IMPLEMENTATION OF  PHRA NAKHON SI AYUTTHAYA PROVINCIAL ADMINISTRATIVE ORGANIZATION WASTE MANAGEMENT POLICY WONGWAT BOONYAWAT; วงศ์วรรธน์ บุญวัฒน์; Petcharat Saisombut; เพ็ชรัตน์ ไสยสมบัติ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18THE IMPORTANCE OF LOTTERY TO THE THAI ECONOMY FROM 1874 - 1939SAWANYA MONGKOLWORADACH; สวรรยา มงคลวรเดช; Siriporn Dabphet; ศิริพร ดาบเพชร; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHOMPOONUCH SOMBOONPORN; ชมภูนุช สมบูรณ์พร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21INFLUENCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF WORKING AGE CONSUMERS OF COKE ZERO SUGAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHAKRIYA TABSUWAN; ชาคริยา ทาบสุวรรณ์; LAMSON LERTKULPRAYAD; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUPISARA KETKLUD; ศุภิสรา เกตุกลัด; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21THE INTENTION OF RESIGNING EMPLOYEES OF A COMPANY THAT SERVING GROUND STAFF IN AN AIRLINEPATAMAVADEE HINTAO; ปฐมาวดี หินเธาว์; NATTAPAT MANIROCHANA; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18LAND USE CHANGES OF THE MAHAKAN COMMUNITY 1959-2018KRUEMAS MAROD; เครือมาศ มารอด; Siriporn Dabphet; ศิริพร ดาบเพชร; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21MARKETING MIX FACTORS AND DECISIONS TO INVEST IN OMNIBUS ACCOUNTS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.NOPPAWAN CHANTARACHIT; นพวรรณ จันทรชิต; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN; บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences