Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 284 to 299 of 299 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
16TEAMWORK WITH DIFFERENT GENERATIONS  AFFECTS TO SALES PERFORMANCE OF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK METROPOLITANWORRATAS SARAKUN; วรทรรศน์ สาระคุณ; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND BEHAVIOR AFFECTING DECISION MAKING TOWARDS USING APPLICATION GRAB FOR GENERATION C IN BANGKOKCHUTINANT CHEAWPANICH; ชุตินันท์ เชี่ยวพานิชย์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING  CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH; ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15TECHNOLOGY PERCEPTION AFFECTING SERVICE INTENTION CONSUMER'S USAGE VIA QR CODE IN BANGKOK METROPOLITAN AREADUANGPORN RATSINTHORN; ดวงพร รัดสินทร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE DECISION TO USE CONDOMINIUM MORTGAGE SERVICES WITH BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED OF PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATHANAWUT SUETHIENSAKUL; ธนาวุฒิ ซื่อเธียรสกุล; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE EFFECT OF BUSINESS FACTORS, ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AND COMPETITIVE STRATEGIES ON THE SUCCESS OF ON-LINE BAKERY BUSINESSPATTAMON TURATUNMANON; พัทธมน ธุระธรรมานนท์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27THE IMAGE OF THONBURI COMMERCIAL COLLEGE, RELATEDTO THE LOYALTY OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS PIMCHANOK SUNGWAN; พิมพ์ชนก สังวาลย์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE STUDY OF CUSTOMER JOURNEY OF K-POP GOODS MARKET : CASE OF PHYSICAL ALBUM MARKET ON TWITTERKANYANUT HUTTHASOTHANA; กัญญาณัฏฐ์ หัฏฐะโสธนะ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TOURISM DESIGN IN CHIANG SAEN DISTRICT,CHIANG RAI BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE  PIMCHANOK VIERRA; พิมพ์ชนก เวียร์รา; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TOURISM ELEMENTS AND MOTIVATION AFFECTING THE TRAVELING INTENTIONS OF THAI TOURISTS TOWARDS TEMPLE TOURS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREADUANGJAI RUDEESARTHIT; ดวงใจ ฤดีสถิต; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19TRUST, ADVERTISING PERCEPTION OF SOCIAL MEDIA AND QUALITY OF ONLINE APPLICATIONS INFLUENCING  BRAND AWARENESS AND PURCHASING DECISION OF THE ELDERLY ON CONSUMER GOODS  THROUGH ONLINE MOBILE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANVISA SRIVILAS; วรรณวิสา ศรีวิลาศ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17VIDEO CONTENT ANALYSIS OF MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO RESPONSES VIDEO POST ON FACEBOOK FANPAGE BRAND COSMETICS.NANNAPHAS PHUSAP; นันท์นภัส ภู่ทรัพย์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE LERLERD WANGEAKSAKUL; เลอเลิศ หวังเอกสกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14WORD OF MOUTH AND PRODUCT FACTOR INFLUENCINGCONSUMERS’ BUYING DECISION ON CALCIUM SUPPLEMENTARY PRODUCTIN BANGKOK METROPOLITAN AREANICHAPA JONGPRAKAITONG; ณิชาภา จงประกายทอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18WORK MOTIVATION AND EFFECTIVENESS OF A TRANSPORTATION COMPANYIN BANGKOK METROPOLITANPAPICHAYA SRIJANTHAR; ปพิชญา ศรีจันทรา; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18WORK STRESS FACTORS THAT AFFECT THE WORK EFFICIENCY OF IT COMPANY STAFF IN BANGKOK METROPOLITAN KANISA JITSUPAPHAN; กณิศา จิตต์สุภาพรรณ; Shawanluck Kunathikornkit; ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society