Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 284 to 299 of 299
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
16
TEAMWORK WITH DIFFERENT GENERATIONS AFFECTS TO SALES PERFORMANCE OF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK METROPOLITAN
WORRATAS SARAKUN
;
วรทรรศน์ สาระคุณ
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND BEHAVIOR AFFECTING DECISION MAKING TOWARDS USING APPLICATION GRAB FOR GENERATION C IN BANGKOK
CHUTINANT CHEAWPANICH
;
ชุตินันท์ เชี่ยวพานิชย์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH
;
ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
TECHNOLOGY PERCEPTION AFFECTING SERVICE INTENTION CONSUMER'S USAGE VIA QR CODE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUANGPORN RATSINTHORN
;
ดวงพร รัดสินทร
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
THE DECISION TO USE CONDOMINIUM MORTGAGE SERVICES WITH BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED OF PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANAWUT SUETHIENSAKUL
;
ธนาวุฒิ ซื่อเธียรสกุล
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE EFFECT OF BUSINESS FACTORS, ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AND COMPETITIVE STRATEGIES ON THE SUCCESS OF ON-LINE BAKERY BUSINESS
PATTAMON TURATUNMANON
;
พัทธมน ธุระธรรมานนท์
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
THE IMAGE OF THONBURI COMMERCIAL COLLEGE, RELATEDTO THE LOYALTY OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS
PIMCHANOK SUNGWAN
;
พิมพ์ชนก สังวาลย์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE STUDY OF CUSTOMER JOURNEY OF K-POP GOODS MARKET : CASE OF PHYSICAL ALBUM MARKET ON TWITTER
KANYANUT HUTTHASOTHANA
;
กัญญาณัฏฐ์ หัฏฐะโสธนะ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
TOURISM DESIGN IN CHIANG SAEN DISTRICT,CHIANG RAI BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE
PIMCHANOK VIERRA
;
พิมพ์ชนก เวียร์รา
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
TOURISM ELEMENTS AND MOTIVATION AFFECTING THE TRAVELING INTENTIONS OF THAI TOURISTS TOWARDS TEMPLE TOURS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUANGJAI RUDEESARTHIT
;
ดวงใจ ฤดีสถิต
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
TRUST, ADVERTISING PERCEPTION OF SOCIAL MEDIA AND QUALITY OF ONLINE APPLICATIONS INFLUENCING BRAND AWARENESS AND PURCHASING DECISION OF THE ELDERLY ON CONSUMER GOODS THROUGH ONLINE MOBILE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VANVISA SRIVILAS
;
วรรณวิสา ศรีวิลาศ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
VIDEO CONTENT ANALYSIS OF MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO RESPONSES VIDEO POST ON FACEBOOK FANPAGE BRAND COSMETICS.
NANNAPHAS PHUSAP
;
นันท์นภัส ภู่ทรัพย์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE
LERLERD WANGEAKSAKUL
;
เลอเลิศ หวังเอกสกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
WORD OF MOUTH AND PRODUCT FACTOR INFLUENCINGCONSUMERS’ BUYING DECISION ON CALCIUM SUPPLEMENTARY PRODUCTIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
NICHAPA JONGPRAKAITONG
;
ณิชาภา จงประกายทอง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
WORK MOTIVATION AND EFFECTIVENESS OF A TRANSPORTATION COMPANYIN BANGKOK METROPOLITAN
PAPICHAYA SRIJANTHAR
;
ปพิชญา ศรีจันทรา
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
WORK STRESS FACTORS THAT AFFECT THE WORK EFFICIENCY OF IT COMPANY STAFF IN BANGKOK METROPOLITAN
KANISA JITSUPAPHAN
;
กณิศา จิตต์สุภาพรรณ
;
Shawanluck Kunathikornkit
;
ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society