Browsing by Author Intaka Piriyakul

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 19 of 19 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
21INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHOMPOONUCH SOMBOONPORN; ชมภูนุช สมบูรณ์พร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUPISARA KETKLUD; ศุภิสรา เกตุกลัด; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLISBUSSARAKUM PETCHJUMRUS; บุศราคัม เพชรจำรัส; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8OPTIMIZING FACEBOOK LIVE CLOTHING SALES CONTENTWARAPORN MAPANKRUA; วราภรณ์ มาปันเครือ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
21RISK PERCEPTION AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR TOWARD THE USAGE OF LINE BK  APPLICATION IN THE BANGKOK AREATHIPPAWAN THONGSAWAT; ทิพย์วรรณ ทองสวัสดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
20SATISFACTION BRAND IMAGE TOOLS ON LOYALTY TOWARDS THAI SMILE AIRWAYSPLOYPAPAT ARIYAKAMOLRAT; พลอยปภัส อริยะกมลรัตน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18SELECTING  THE  KEY  FEATURES  OF  MOBILE  BANKINGFOR  SMALL  AND  MEDIUM  BANKSMAYUREE CHITCHAROENRUNGROJN; มยุรี จิตเจริญรุ่งโรจน์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21A STUDY OF CONSUMERS' DECISION-MAKING BEHAVIOR IN PURCHASING PREMIUM DOG FOOD IN BANGKOKTANAWIT KANGVALNARAKUL; ธนวิทย์ กังวาลนรากุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17THE STUDY OF CUSTOMER JOURNEY OF K-POP GOODS MARKET : CASE OF PHYSICAL ALBUM MARKET ON TWITTERKANYANUT HUTTHASOTHANA; กัญญาณัฏฐ์ หัฏฐะโสธนะ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16TOURISM DESIGN IN CHIANG SAEN DISTRICT,CHIANG RAI BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUE  PIMCHANOK VIERRA; พิมพ์ชนก เวียร์รา; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19UX RESEARCH FOR DEVELOPMENT ORDER MANAGEMENT SYSTEM (OMS)NUTTHA LOHAJOTI; ณัฏฐา โลหะโชติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
17VIDEO CONTENT ANALYSIS OF MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO RESPONSES VIDEO POST ON FACEBOOK FANPAGE BRAND COSMETICS.NANNAPHAS PHUSAP; นันท์นภัส ภู่ทรัพย์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society