Browsing by Subject การตัดสินใจซื้อ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 43  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
204C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONS ON UNIQLO BRAND CLOTHING FOR MEMBERS OF GEN-Y IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIPHEN LAWLUEKIAT; ศิริเพ็ญ เล่าลือเกียรติ; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19AN ANALYSIS OF VIRAL VIDEO ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE DECISIONPAKJIRA YAMDONPRI; ภัคจิรา แย้มดอนไพร; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; Srinakharinwirot University; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; dussadee@swu.ac.th; dussadee@swu.ac.th
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
14BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER  BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARUNGWIT NATTHAYAPAN; รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY AND PRODUCT FACTORS RELATED TO BUYING DECISIONS ON HUAWEI SMARTPHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KRITTIN BUANNOK; กฤติน บ้วนนอก; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30BRAND EQUITY PERCEPTION AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO BUYING DECISION OF HIRUSCAR PRODUCT OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAUNYANEE LIMSUWAN; อัญญาณี ลิ้มสุวรรณ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14BRAND EQUITY TOWARDS CONSUMER PURCHASING DECISION OF SAMSONITE LUGGAGE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPORNPAILIN SIENGLUMLERT; พรไพลิน เสียงล้ำเลิศ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.PHONPHEN SRATHONGKLAT; พรเพ็ญ สระทองกลัด; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18BRAND IMAGE, SERVICE QUALITY AND BRAND EQUITY INFLUENCING ON LOYALTYAND BUYING DECISION ON THAI-DENMARK MILK LAND PRODUCT USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANUTCHAR SEREEWATTANA; ณัฐฌา เสรีวัฒนา; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19COMPARISON OF DECISION FACTORS FOR PURCHASING INTERMEDIATE CONDOMINIUMS ALONG THE PURPLE LINE MRT CASE STUDY OF BANGKOK AND NONTHABURIMUTCHIMA REEHAZEN; มัชฌิมา รีฮาเซ็น; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14COMPETITIVE ADVANTAGE INFLUENTIALIN FACEBOOK-BASED CUSTOMERS' DECISION MAKINGTO PURCHASE PLAYSTATION PRODUCT AND SERVICE FROM RETAIL STORETHEPRANGSON SRITHONGIN; เทพรังสรรค์ ศรีทองอินทร์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18CONJOINT ANALYSIS IN THE PURCHASING SINGAPORE AIRLINES FLIGHT TICKETS OF THAI PASSENGERS IN BANGKOK METROPOLISTANAPORN JIRARATTANAWANNA; ธนพร จิระรัตนวรรณะ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
16THE DECISION TO BUY INSURANCE FOR THE CORONAVIRUS FOR THE POPULATION IN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYRATTA TANGPAIROJWONG; รัตตา ตั้งไพโรจน์วงศ์; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Economics
21DIRECT ADVERTISING, PRODUCT PLACEMENT AND PRODUCT FACTOR WHICH AFFECTING DECISIONS OT BUY LIQUID DETERGENT PRODUCT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERADA ROD-IN; ธีรดา รอดอินทร์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21ELECTRONICS WORD-OF-MOUTH, SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, AND ATTITUDES TOWARD SOCIAL MEDIA INFLUENCERS INFLUENCING PURCHASING DECISION AND BRAND EQUITY ON THAI FACIAL SKINCARE OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKANANYA NAKSRI; อนัญญา นาคศรี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
2019THE FACTORS AFFECTING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE LINE MAN APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA  SAMANYA USARUEANGJARAT; สมัญญา อุษาเรืองจรัส; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUNDHUI ZHOU; HUI ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING CHINESE CONSUMERS' DECISION TO BUY LATEX PILLOWS FROM THAILAND   YING LIU; YING LIU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th