Browsing by Author taweesil@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
24DEVELOPMENT OF INDUCTION PROGRAM FOR ADMINISTRATORSIN SCHOOLS AFFILIATED WITH THE OFFICEOF THE BASIC EDUCATION COMMISSIONPHATHARATCH THAMMATAYAKUL; ภทรัชญ์ ธรรมมาตยกุล; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24DIGITAL TRANSFORMATION LEADERSHIP OF ADMINISTRATORS AFFECTING TO SCHOOL EFFECTIVENESSNARUNET RUANGPISARN; นฤเนตร เรืองไพศาล; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
21EFFECT ON EDUCATIONAL EQUITY OF GENIOUS CLASSROOM IN SECONDARY SCHOOL IN OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISIONCHAYANIT PRADITSEREE; ชญานิศ ประดิษฐ์เสรี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF ORGANIZATION FACTORS ON STUDENT'S SELF-EFFICACY IN ALTERNATIVE SCHOOLPATTAMA THIENLIKIT; ปัทมา เธียรลิขิต; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
19EXECUTIVE WELFARE AND FRINGE BENEFIT OF SCHOOL AFFECTING QUALITY OF WORK LIFE OF TEACHERS UNDER THE CONGREGATION OF THE SISTERS OF THE SACRED HEART OF JESUS OF BANGKOKSASITHORN KOOWIRAT; ศศิธร คู่วิรัตน์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING ACCESS TO EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN SECONDARY EDUCATION UNDER BANGKOK METROPOLITAN SCHOOLSJUTHARAT RONGSEANG; จุฑารัตน์ ร่องแซง; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
15THE INFLUENCE OF GROUP  LEADERSHIP AND TO BE NUMBER ONE PERFORMANCE OF SECONDARY SCHOOL ADMINISTRATORS IN THE SECOND EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE SINGBURI ANGTHONG CHIRACHA CHOTPIYAWANIT; จิรฌา โชติปิยวานิช; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
27MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCESIRIKARN THIPPHAKDEE; สิริกานต์ ทิพย์ภักดี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8MODEL OF DIGITAL LEADERSHIP  FOR ADMINISTRATORS IN SCHOOLS UNDER THE AUTHORITY OF THE OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISSIONJIRAPORN PAKORN; จิราภรณ์ ปกรณ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8MODEL OF EMPOWERING LEADERSHIP TO AFFECT ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR IN BASIC EDUCATION INSTITUTIONS.PAWINEE ANAMAI; ภาวินี อนามัย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
19THE QUALITY MANAGEMENT TO NEW NORMAL TEACHING WUNLAYA SAETUNG; วัลยา แซ่ตั้ง; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24SCHOOL ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP STYLES AND ORGANIZATIONAL CLIMATE OF SCHOOL AFFECTING TEACHER HAPPINESSJANTAPRAPA PAKAYA; จันทประภา ปะกายะ; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
16STRESS COPING OF SECONDARY SCHOOL TEACHERSDURING THE PANDEMIC OF CORONAVIRUS DISEASE 2019YARDPIROON PHANCHUAY; หยาดพิรุณ พันธ์ช่วย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24STUDY GUIDELINES FOR RECOVERY OF LEARNING LOSS FOR SECONDARY SCHOOL  STUDENTS AFTER THE EPIDEMIC OF CORONAVIRUS DISEASE 2019 (COVID-19) IN THE NEXT NORMAL SITUATIONRAJIT PUMPRUEK; รจิต พุ่มพฤกษ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24A STUDY OF EDUCATION ADMINISTRATION OF ISLAMIC WAY IN PRIVATE SCHOOL SIMULTANEOUSLY TEACHING ISLAMIC AND GENERAL EDUCATION IN BANGKOK: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDYSIRINYA KHONSUE; ศิริญญา คนซื่อ; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
24STUDY OF EDUCATIONAL INSTITUTION ADMINISTRATION GUIDELINES TO ENHANCE MORALITY AND TRANSPARENCY ACCORDING TO THE FRAMEWORK FOR INTEGRITY AND TRANSPARENCY ASSESSMENT LEVEL AA PATHUM THANI PRIMARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 2NATTAPAT JINASUY; ณัฐภัทร จินาสุย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8A STUDY OF PATTERNS AND OUTCOME OF AFTER SCHOOL PROGRAMSOF SECONDARY SCHOOLSPHIPHATANUN THEPPITAK; พิภัทร์อนันต์ เทพพิทักษ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th