Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Title
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1650 to 1669 of 2655
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
17
INSTITUTIONAL RESEARCH COMPETENCY DEVELOPMENT OF ACADEMIC SUPPORT STAFF AT RAJABHAT UNIVERSITIES IN BANGKOK USING TRAINING INTEGRATED WITH THE COGNITIVE COACHING APPROACH
NETRUNG YUCHAROEN
;
เนตรรุ้ง อยู่เจริญ
;
Ong-art Naiyapatana
;
องอาจ นัยพัฒน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Education
30
THE INSTRUCTION KIT ON "THAI BUFFALO"FOR READING SKILL DEVELOPMENT OF CHINESE STUDENTS
JANTIPA KABINROD
;
จันทิภา กบิลโรจน์
;
Paghasri Yenbut
;
ผกาศรี เย็นบุตร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
15
THE INSTRUCTION MODEL BASED ON COOPEREATIVE GAME BASED LEARNING USING BOARDGAME FOR ENHANCING ENGLISH COMMUNICATION ABILITIES OF HIGHER SECONDARY STUDENTS
SIRINRADA JUTHAMANEEPONG
;
สิรินทร์รดา จุฑามณีพงษ์
;
Jaemjan Sriarunrasmee
;
แจ่มจันทร์ ศรีอรุณรัศมี
;
Srinakharinwirot University
;
Jaemjan Sriarunrasmee
;
แจ่มจันทร์ ศรีอรุณรัศมี
;
jaemjan@swu.ac.th
;
jaemjan@swu.ac.th
27
INSTRUCTIONAL ACTIVITIES ENHANCING THE ABILITY TO SOLVE REAL WORLD SITUATIONS USING MATHEMATICAL MODELS FOR MATHAYOMSUKSA SIX STUDENTS
WORRAPHOTCHARA WONGPRATHEEP
;
วรพชร วงษ์ประทีป
;
Rungfa Janjaruporn
;
รุ่งฟ้า จันท์จารุภรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Rungfa Janjaruporn
;
รุ่งฟ้า จันท์จารุภรณ์
;
rungfa@swu.ac.th
;
rungfa@swu.ac.th
15
INSTRUCTIONAL ACTIVITIES TO ENHANCE MATHAYOMSUKSA V STUDENTS' PROBLEM-SOLVING ABILITY ABOUT APPLICATIONS OF FUNCTIONS BY USING THE POLYA’S PROBLEM-SOLVING PROCESS IN CONJUNCTION WITH THE STUDENT TEAMS ACHIEVEMENT DIVISIONS (STAD) TECHNIQUE
NUTTHAPONG KEERATIROJANAKUL
;
ณัฐพงศ์ กีรติโรจนกุล
;
Chira Lumduanhom
;
ชิรา ลำดวนหอม
;
Srinakharinwirot University
;
Chira Lumduanhom
;
ชิรา ลำดวนหอม
;
chira@swu.ac.th
;
chira@swu.ac.th
2019
INSTRUCTIONAL ACTIVITY PACKAGE ON CONIC SECTIONS BY USING A TI–NSPIRE CX CAS GRAPHING CALCULATOR FOR MATHAYOMSUKSA IV STUDENTS
THASAPHON WISES
;
ทัศน์พล วิเศษ
;
Sayun Sotaro
;
สายัณห์ โสธะโร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Science
16
INSTRUCTIONAL MANAGEMENT GUIDELINES TO ENHANCE GEOGRAPHY LITERACY: LESSONS LEARNED FROM SCHOOLS PARTICIPATING IN THAILAND GEOGRAPHY OLYMPIAD COMPETITION
SARUN SONGNUI
;
ศรัณย์ สงนุ้ย
;
Gumpanat Boriboon
;
กัมปนาท บริบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16
INSTRUCTIONAL PROGRAM USING THAI PERSONAL PRONOUNS FOR CHINESE FOREIGN LEARNERS
CHOMPUNUT PRACHANSIT
;
ชมพูนุช ประชาญสิทธิ์
;
Paghasri Yenbut
;
ผกาศรี เย็นบุตร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
16
INTEGRATED LIFE AND FAMILY SUBJECT DEVELOPMENT FOR STUDENTS BASED IN THE CONTEXT OF THE CULTURE OF THE SOUTHERN BORDER PROVINCES
PICHAMON JANTUROS
;
พิชามญช์ จันทุรส
;
Singha Chankhaw
;
สิงหา จันทน์ขาว
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION (IMC) AND E-SERVICE QUALITY FACTORS AFFECTING DECISION TO USED MYMO APPLICATION BY GSBOF GENERATION X AND Y IN BANGKOK
PONGKAN YIEMWATTANA
;
ปองกานต์ เยี่ยมวัฒนา
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
14
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND AWARENESSAFFECTING CONSUMER'S BUYING DECISION BEHAVIOR TENDENCYOF MITSUBISHI ELECTRIC AIR-CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TIP-AREE LALIT-URAI
;
ทิพย์อารี ลลิตอุไร
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND TRUSTON CONDOMINIUM PURCHASING DECISION IN LOCATED NEAR METRO LINEOF HUAYKWANG AREA AMONG WORKERS IN BANGKOK
PONLAKRIT TONGSONG
;
พลกฤษณ์ ทองสงค์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND GOOD PHARMACY PRACTICES AFFECTING THE CUSTOMER'S LOYALTY OF STAND-ALONE DRUGSTORE IN BANGKOK METROPOLIS
SUPACHA RODJIT
;
สุภชา รอดจิตต์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
18
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPING
PORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN
;
พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND PRODUCT MIXED FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF HUAWEI SMART PHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TITIMA PONGPANTONG
;
ฐิติมา พงษ์พานทอง
;
PAIBOON ARCHARUNKROJ
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
THE INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND SATISFACTION AFFECTING CONSUMERS BRAND LOYALTY ON S-Pure IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUPISARA KETKLUD
;
ศุภิสรา เกตุกลัด
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND TRUST INFLUENCINGCONSUMER BEHAVIOR IN SELECTING RESTAURANT DURINGTHE NEW NORMAL ERA IN BANGKOK
PATIMA KERDNOO
;
ปฏิมา เกิดหนู
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING BUYING DECISION OF CONSUMERS STARBUCK COFFEE IN BANGKOK METROPOLIS
BUSSARAKUM PETCHJUMRUS
;
บุศราคัม เพชรจำรัส
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOK
PONGSAKORN LUENGPAIROJ
;
พงศกร เหลืองไพโรจน์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PREAWRUDEE RUCKPINTUWAT
;
แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society