Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-38 of 38 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
16MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANOPPHARAT RATTANAPILAM; นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; yeeyeah1977@yahoo.com; yeeyeah1977@yahoo.com
24PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATIONWARINTHORN JAIKLA; วรินธร ใจกล้า; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
24FACTORS INFLUENCING TO PLANTS PURCHASED DECISION OF CUSTOMER IN FACEBOOK GROUPSTAWIPAT TEPTA; ทวิพัฒน์ เทพตา; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
19FACTORS AFFECTING DOG OWNER'S DECISION TO PURCHASEHOME-COOKED DOG FOOD IN BANGKOKSIRIPORN BANTHUWARAPHORN; ศิริพร บัณฑุวราภรณ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICSPRAPAIPAN JARUNGJIT; ประไพพรรณ จรุงจิตต์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19THE INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING AND ELECTRONICWORD-OF-MOUTH ON THE DECISION-MAKING TO PURCHASING JELLY FOOD SUPPLEMENT PRODUCTS ON TIKTOK APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKSARAYUT CHAHLADCHAHLAM; ศรายุธ ฉลาดแฉลม; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING OF PURCHASING AIR CONDITIONER IN BANGKOK METROPOLISSUPAVEE BOONLARP; สุปวีณ์ บุญลาภ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
19THE CONSUMERS DECISION TO PURCHASE BRANDNAME BAGS IN THAILANDTHANITA JARIYAKUL; ฐานิตา จริยะกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th