Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 165 to 184 of 2656 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
8BRAND EQUITY AND MOTIVATION AFFECTING CONSUMERS' FEMALE PURCHASING BEHAVIOR ON REVLON IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARADA TUANCHAEM; อารดา ต่วนชะเอม; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
17BRAND EQUITY AND PRODUCT COMPONENT THAT RELATED  TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF RAY BAN SUNGLASSES IN THE BANGKOK METROPOLITAN  PIMPISA ASAWASUPHACHAI; พิมพิศา อัศวศุภชัย; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY AND PRODUCT FACTORS RELATED TO BUYING DECISIONS ON HUAWEI SMARTPHONES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KRITTIN BUANNOK; กฤติน บ้วนนอก; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREARUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT; ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATCHA PONLAMUANG; จิรัฌชา พลเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
30BRAND EQUITY PERCEPTION AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING TO BUYING DECISION OF HIRUSCAR PRODUCT OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAUNYANEE LIMSUWAN; อัญญาณี ลิ้มสุวรรณ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND EQUITY PERCEPTION, SATISFACTION TOWARD SERVICE MARKETING MIX  AFFECTING CUSTOMER LOYALTY FOR USING KERRY EXPRESS  IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAMESA RADCHAROEN; เมษา ราษฎร์เจริญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF CASIO WATCHES IN BANGKOK METROPOLITAN AREASAWITREE PHOPHAMYAI; สาวิตรี โพธิ์ผำใหญ่; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14BRAND EQUITY TOWARDS CONSUMER PURCHASING DECISION OF SAMSONITE LUGGAGE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPORNPAILIN SIENGLUMLERT; พรไพลิน เสียงล้ำเลิศ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19BRAND EQUITY, PERCEPTION FACTORS, INFLUENCERS ON SOCIAL MEDIA INFLUENCING PURCHASING DECISION AND THE BRAND LOYALTY OF PHUKET TOURISTS.PHONPHEN SRATHONGKLAT; พรเพ็ญ สระทองกลัด; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK CHOMPUNOT TERMPRAYOON; ชมพูนท เติมประยูร; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK. PANIDA BOONPRASERT; พนิดา บุญประเสริฐ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17BRAND IMAGE OF GRABFOOD PLATFORM INFLUENCING USAGE BEHAVIORSUPITCHA THAMMASARN; สุพิชฌาย์ ธรรมสาร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18BRAND IMAGE, SERVICE QUALITY AND BRAND EQUITY INFLUENCING ON LOYALTYAND BUYING DECISION ON THAI-DENMARK MILK LAND PRODUCT USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANUTCHAR SEREEWATTANA; ณัฐฌา เสรีวัฒนา; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8BRANDING AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FOR CULTURAL TOURISM IN LAMPHUN PROVINCENOPPADON CHUMPUVILAD; นพดล ชุมภูวิลาส; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; Srinakharinwirot University; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; kritchanat@swu.ac.th; kritchanat@swu.ac.th
19Buddhist Counseling for Money Meaning Making of The College Student Taken Educational LoanSUNCHUY MOSIKARAT; สัณห์ชาย โมสิกรัตน์; Piyada Sombatwattana; ปิยดา สมบัติวัฒนา; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
20BUDDHIST COUNSELING TO EMERGING PANNA : CASE STUDY OF PARENTS WITH LGBT CHILDRENSITTIPORN KRAMANON; สิทธิพร ครามานนท์; Narisara Peungposop; นริสรา พึ่งโพธิ์สภ; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
19BUSINESS INTELLIGENCE TECHNOLOGY APPLICATIONFOR INSIGHT DATA ANALYSIS OF RETAIL BUSINESSES THAMOLWAN THIRAUMPORNKUL; ธมลวรรณ ธีระอัมพรกุล; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
16THE BUSINESS MEDIA DESIGN FOR THE REFILL STATION ON THE VENDING MACHINE OF THE NATURAL PRODUCTTHANAPON NEAMKONG; ธนพล เนียมคง; Pilan Boonyaprapha; ปิลันลน์ ปุณญประภา; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
14BUYING DECISIONS FOR INDUSTRIAL MOTORS USING THE CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUENIYAWADEE PHAKAM; นิยาวดี ผาคำ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society