Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1488 to 1507 of 2904 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18THE FACTORS AFFECTING OF BULLYING BEHAVIOROF LOWER SECONDARY SCHOOL STUDENTSAUSSAREE ANUTHATO; อัสรี อนุตธโต; Pasana Chularut; พาสนา จุลรัตน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
14FACTORS AFFECTING OF GEN Y FEMALE ON BUYING BEHAVIOR SOUTH KOREA COSMETIC BRAND IN BANGKOKSUCHADEE CHANAPIM; สุชาดี ชนะพิมพ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15FACTORS AFFECTING ON ACADEMIC MOTIVATIONOF SECONDARY VOCATIONAL STUDENTS IN CHINAHAN WEI; HAN WEI; Thammachot Aeamtussana; ธรรมโชติ เอี่ยมทัศนะ; Srinakharinwirot University; Thammachot Aeamtussana; ธรรมโชติ เอี่ยมทัศนะ; thammachota@swu.ac.th; thammachota@swu.ac.th
14FACTORS AFFECTING ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR OFWORKING WOMEN IN BANGKOK METROPOLITANT AREAWORAPORN JANTARAROUNGTHONG; วรพร จันทรรวงทอง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECTING ORGANIZATIONAL ENGAGEMENT OF EMPLOYEES AT THE SUMMIT LAEMCHABANG AUTO BODY WORKANURADEE RHUTHAITUM; อนุรดี ฤทัยธรรม; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING PERCEPTION OF THE VALUE OF RABIKA COFFEE BRANDOF CONSUMERS IN BANGKOKSUNISA FUENGFUNAWAKIT; สุนิศา เฟื่องฟูนวกิจ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTIONS FOR LIFE INSURANCE WITH HEALTH RIDERS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUMARIN WIRIYANUWUTGUL; สุมาริน วิริยานุวัฒน์กุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIOR OF NON PERFORMING ASSETIN THE GOVERNMENT HOUSING BANK-PHITSANULOK AREANICHAYA TEEKAUTAMAKORN; ณิชญา ฑีฆาอุตมากร; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIORS AND LOYALTYOF MUJI SHOP' CONSUMERS IN THAILANDPARANEE YAMAQUPTA; ภารณี ยมะคุปต์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING PURCHASING BEHAVIORS AND LOYALTYOF MUJI SHOP' CONSUMERS IN THAILANDPARANEE YAMAQUPTA; ภารณี ยมะคุปต์; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISION SAMSONITE THROUGH E-MARKETPLACEARPHICHA PHIPATSHUNTA; อภิชา พิพัฒศุนธา; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING SET INDEX FROM COVID-19 IN THAILANDWARITTHA JAROENSRI; วริษฐา เจริญศรี; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; Srinakharinwirot University; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; adulsu@swu.ac.th; adulsu@swu.ac.th
17FACTORS AFFECTING SUCCESS IN PARTICIPATING IN THE TAX SYSTEMS AND ELECTRONIC TRANSACTION DOCUMENTATION OF THE E-TAX INVOICE AND E-RECEIPT PROJECTSPORNLAPAS SATHANPONG; พรลภัส สถานพงษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19FACTORS AFFECTING SUCCESS OF PRAE-WA SILK COMMUNITY ENTERPRISE IN PHON, KHAM MUANG DISTRICT, KALASIN PROVINCE  MONTREE LUECHA; มนตรี ลือชา; Roostum Vansu; รุสตั้ม หวันสู; Srinakharinwirot University; Roostum Vansu; รุสตั้ม หวันสู; roostum@swu.ac.th; roostum@swu.ac.th
15FACTORS AFFECTING THE ACADEMIC SUCCESSOF SENIOR HIGH SCHOOL STUDENTSCAO ZHIGANG; CAO ZHIGANG; Thammachot Aeamtussana; ธรรมโชติ เอี่ยมทัศนะ; Srinakharinwirot University; Thammachot Aeamtussana; ธรรมโชติ เอี่ยมทัศนะ; thammachota@swu.ac.th; thammachota@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATIONBENJAMART MUNGOUNKLANG; เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING THE BUYING PROCESS AND DECISION-MAKING FOR ELECTRIC VEHICLES (EV)TANADON CHINAROONMANGKRON; ธนดล ชินอรุณมังกร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
30FACTORS AFFECTING THE DECISION OF THAI TOURISTS IN SECONDARY CITIESCHONPONLAKRIT RATNARATON; ชลพลกฤต รัตน์นราทร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO BUY ELECTRIC CARS BRAND FOMM ONE IN BANGKOKPARADORN TUNKAEW; ภราดร ตุ่นแก้ว; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24FACTORS AFFECTING THE DECISION TO BUY ELECTRIC VEHICLEOF PERSONAL IN PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASUPALUX SIRIYANON; ศุภลักษณ์ ศิริยานนท์; Ratchapan Choiejit; รัชพันธุ์ เชยจิตร; Srinakharinwirot University; Ratchapan Choiejit; รัชพันธุ์ เชยจิตร; ratchapan@swu.ac.th; ratchapan@swu.ac.th