Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 465  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
204C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONS ON UNIQLO BRAND CLOTHING FOR MEMBERS OF GEN-Y IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIPHEN LAWLUEKIAT; ศิริเพ็ญ เล่าลือเกียรติ; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
185A MARKETING STRATEGY AND SERVICE QUALITY PERCEPTION OF FOOD DELIVERY SERVICES THROUGH MOBILE APPLICATION FOR CONSUMER IN BANGKOK AREA.KIRANA HIRUNTHANAKORN; กิรณา หิรัญธนากร; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16THE ACCEPTANCE FACTOR OF THE ELECTRONIC RECEIPTOF THE CONSUMER WHO PURCHASES IN THE SUPERMARKETOF A DEPARTMENT STORE IN BANGKOK.JEDSADA WANITSUMPUN; เจษฎา วานิชสัมพันธ์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019THE ACTION RESEARCH FOR DEVELOPING MODEL OF IMPROVE CREATIVE TOURISM COMPETENCY IN TOURISM BASED COMMUNITY ENTERPRISEMETINEE TANONGKIT; เมทินี ทนงกิจ; Thasuk Junprasert; ฐาศุกร์ จันประเสริฐ; Srinakharinwirot University. BEHAVIORAL SCIENCE RESEARCH INSTITUTE
21ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOKWARUMPORN PUNIN; วรัมพร ปั้นอินทร์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
14AIDA MODEL RESPONSE PROCESS  AFFECTING POST-PURCHASE BEHAVIOR ON JAPANESE FOOD AT KOUEN SUSHI BAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWARUNADA SIRAHANSAKUL; วฤณดา สิรหาญสกุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18APPLICATION OF CONJOINT ANALYSIS FOR ANALYZING THE INDUSTRIAL MATERIAL TESTING MACHINE MARKETRAWIWAN PUNOI; รวิวรรณ ภู่น้อย; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19ASSOCIATION RULES ANALYSIS OF FRESH FRUITS : A CASE STUDY OF INSTACART COMPANY SUPAPONG KONGSAWEE; ศุภพงศ์ คงสวี; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; Srinakharinwirot University; Nuwee Wiwatwattana; นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา; nuwee@swu.ac.th; nuwee@swu.ac.th
8ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILANDSOPITA POLSA; โสภิตา พลสา; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18ATTITUDE AND BRAND EQUITY RELATED TO CONSUMER USAGE DECISIONS ON LINE TV IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPICHAYA KOKOBLARP; พิชญา กอกอบลาภ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21ATTITUDES TOWARD MARKETING MIX SERVICE RELATED TO SERVICE USAGE  BEHAVIOR OF LINE MAN BUSINESS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKSUPIMON NAKPAJON; สุพิมล นาคผจญ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19ATTITUDES, WORD OF MOUTH AND PERCEPTION INFLUENCING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION IN BANGKOK AREABOONTANET THOWSAKUL; บุญฐเนตร โถวสกุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEPANIDA MAIHASAP; ภนิดา หมายหาทรัพย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8ATTRIBUTES OF INNOVATION AND MEDIA EXPOSURE INFLUENCING DECISIONTO USED MWA onMobile APPLICATIONPAWEENPHOL SAISEUB; ปวีณพล สายสืบ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
27AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREAROMYANUN CHANPANICH; รมยนันท์ จันทร์พานิช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16BANGKOK PEOPLE’S AWARENESS OF PERSONAL INFORMATION PROTECTION FROM CORPORATE USAGESUWAJANEE JIWAWILAIKARN; สุวจนี จิวะวิไลกาญจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
20BRAND ASSOCIATION, LIFESTYLE AND RESPONSE TO BUY COUNTER BRAND AND DRUGSTORE BRAND MAKEUP OF GENERATION Y WOMEN IN BANGKOKPIMPITCHA AMATYAKUL; พิมพ์พิชชา อมาตยกุล; Shawanluck Kunathikornkit; ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15BRAND DESIGN AND COMMUNICATION FOR RAPO PLANT DRINKING STRAWSSIRIKORN CHUAYCHOO; สิริกร ช่วยชู; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; Srinakharinwirot University; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; benjawanar@swu.ac.th; benjawanar@swu.ac.th
27BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASARUNYA RAKSASRI; ศรัญญา รักษาศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
15BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHUTIMA PREECHATHAMRAT; ชุติมา ปรีชาธรรมรัช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society