Browsing by Author Taweesil Koolnaphadol

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 21 of 21 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
27MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCESIRIKARN THIPPHAKDEE; สิริกานต์ ทิพย์ภักดี; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8MODEL OF DIGITAL LEADERSHIP  FOR ADMINISTRATORS IN SCHOOLS UNDER THE AUTHORITY OF THE OFFICE OF THE BASIC EDUCATION COMMISSIONJIRAPORN PAKORN; จิราภรณ์ ปกรณ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8MODEL OF EMPOWERING LEADERSHIP TO AFFECT ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR IN BASIC EDUCATION INSTITUTIONS.PAWINEE ANAMAI; ภาวินี อนามัย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
27MODEL OF QUALITY MANAGEMENT COMPETENCY FOR BASIC SCHOOL DIRECTORS IN EDUCATIONAL QUALITY ASSURANCE PHANCHITA KANOKPHONGSATHIAN; พัณณ์ชิตา กนกพงษ์เสถียร; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16PRINCIPALS’ TECHNOLOGICAL LEADERSHIP AFFECTING TEACHERS’ TECHNOLOGY INTEGRATION AND TEACHERS’ ATTITUDE TOWARDS THE USE OF TECHNOLOGIESIN SCHOOLS IN THE SUPHANBURI PRIMARY EDUCATION SERVICE AREA OFFICE 1WASANCHAI SODKOMKHUM; วสันต์ชัย สดคมขำ; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19THE QUALITY MANAGEMENT TO NEW NORMAL TEACHING WUNLAYA SAETUNG; วัลยา แซ่ตั้ง; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
27RISK MANAGEMENT MATURITY MODEL FOR PUBLIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSIRILUK SUESAT; สิริลักษณ์ ซื่อสัตย์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
27THE ROLE OF THE ADMINISTRATOR IN THE HIDDEN CURRICULUM OF INDUCTION AND ITS INFLUENCE ON THE RETENTION OF NEWLY-HIRED TEACHERS IN INTERNATIONAL SCHOOLS IN THAILANDMANITSARA SUPAKIT KOLIUS; มนิศรา ศุภกิจ โคลเยส; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16STRESS COPING OF SECONDARY SCHOOL TEACHERSDURING THE PANDEMIC OF CORONAVIRUS DISEASE 2019YARDPIROON PHANCHUAY; หยาดพิรุณ พันธ์ช่วย; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
8A STUDY OF PATTERNS AND OUTCOME OF AFTER SCHOOL PROGRAMSOF SECONDARY SCHOOLSPHIPHATANUN THEPPITAK; พิภัทร์อนันต์ เทพพิทักษ์; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th