Browsing by Author Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 64  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019ACTORS AND POLITICAL FACTORS IN THE  IMPLEMENTATION  OF EXTERNAL QUALITY ASSESSMENT POLICIES FOR EDUCATIONAL  REFORM POLICY: CASE STUDY IN HIGHER EDUCATION.PHUMIPHAT SIVACHIRAPHAT; ภูมิพัฒน์ ศรีวชิรพัฒน์; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14THE ANALYSIS OF LAWS AND PROSECUTIONS AGAINST COUNTERFEIT COINS AND COMMEMORATIVES MEDALSCHAIYAKORN PUNTURAUMPORN; ชัยกร ปัณฑุรอัมพร; Preechaya Nskfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21APPLICATION OF GEOGRAPHIC INFORMATION SYSTEM TO PREDICT LANDUSE CHANGE FOR MAXIMUM FLOW RATE CALCULATON YUTTHANA CHAONA; ยุทธนา ชาวนา; Teerawate Limgomonvilas; ธีรเวทย์ ลิมโกมลวิลาศ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18APPLICATION OF GEOGRAPHIC INFORMATION SYSTEM TO ALLOCATE SERVICE AREAS OF THE RURAL ROADS MAINTENANCE SUB-DISTRICT: A CASE STUDY OF RATCHABURI RURAL ROADS MAINTENANCE DISTRICTSUCHEEP TANTIWUTTHIPONG; สุชีพ ตันติวุฒิพงศ์; Pakorn Meksangsouy; ปกรณ์ เมฆแสงสวย; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18ASSESSMENT OF CONCEPT AND DESIGN OF NATIONAL E-PAYMENT STRATEGY TO CREATE CASHLESS SOCIETY IN THAILANDPRACH TREEJATURUN; ปรัชญ์ ตรีจาตุรันต์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21ATTITUDES TOWARD MARKETING MIX SERVICE RELATED TO SERVICE USAGE  BEHAVIOR OF LINE MAN BUSINESS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOKSUPIMON NAKPAJON; สุพิมล นาคผจญ; Paiboon Archarunkroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21BRAND IMAGE MARKETING MIX FACTOR AND COMPLAINT ARE INFLUENCING THE LOYALTY OF AGODA WEBSITE FROM CONSUMER IN BANGKOK CHOMPUNOT TERMPRAYOON; ชมพูนท เติมประยูร; INTAKA PIRIYAKUL; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK. PANIDA BOONPRASERT; พนิดา บุญประเสริฐ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
14CHANGES OF BAN-MAI MARKET COMMUNITY, AMPHOE MUEANG  CHACHOENGSAO DURING 1904 - 1974UMATIP WORRAPIPAT; อุมาทิพย์ วรพิพัฒน์; Siriporn Dabphet; ศิริพร ดาบเพชร; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
10THE CHANGING  ROLE OF MISS THAILAND DURING 1934 - 1999THANASORN SUMUNGKLAKUL; ธนสรณ์ สุมังคละกุล; Nathaporn Thaijongrak; ณัฐพร ไทยจงรักษ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2019CHANGING KNOWLEDGE OF INSECTS IN THAI SOCIETY FROM 1887 TO 1937.TANONG BOONMASU; ทนง บุญมาสู่; Chatichai Muksong; ชาติชาย มุกสง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
30CIVILIZING SMELLSCAPE OF BANGKOK : MANAGEMENT OF DIRTINESS,SMELL AND MESSY ENVIRONMENT DURING 1860s – 1900s CHOKCHAI MUNTANULUK; โชคชัย มันตานุรักษ์; Chatichai Muksong; ชาติชาย มุกสง; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21A COMPARISON OF ACCURACY POSITION OF ORTHOPHOTO DERIVED NETWORK - BASED REAL TIME KINEMATIC AND STATIC SURVEYANNOP HUGRITSUEK; อัณณพ หักฤทธิ์ศึก; WICHAI PANTANAHIRAN; วิชัย พันธนะหิรัญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21A COMPARISON OF PRECIPITABLE WATER VAPOR FROM THE GNSS CORS BETWEEN METEOROLOGICAL SENSOR AND GPT MODEL RAWITHAT KONGMUANG; รวีร์ธัช กองเมือง; Wichai Pantanahiran; วิชัย พันธนะหิรัญ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21CONTENT ON BILLBOARDS IN THE BTS SKY TRAIN INFLUENCING ON CONSUMERS' PERCEPTION AND RECOGNITION IN BANGKOKNATNICHA POOMPOUNG; ณัฏฐ์ณิชา พุ่มพวง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
2018CUSTOMER PERSPECTIVE ON MARKETING MIX RELATED TO CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF READY MIXED CONCRETE AT SIAM CITY CONCRETE CO., LTDIRINLADA SUNANTAPORN; ไอรินลดา สุนันทาภรณ์; PAIBOON ARCHARUNKROJ; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21CUSTOMER SATISFACTION REGARDING THE INTERNET BANKING SERVICES OF THANACHART BANKTANYAWAT THAICHAREON; ธันยวัฒน์ ไทยเจริญ; NAK GULID; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
20THE DEVELOPMENT OF IS (ISLAMIC STATE) IN IRAQ AND SYRIA, 2006-2017MAETINEE BUSABOK-ORN; เมทินี บุศบกอ่อน; CHAKRIT CHOOMWATTANA; ชาคริต ชุ่มวัฒนะ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
30THE DEVELOPMENT OF THAI HISTORY TEXTBOOKS FOR HIGH SCHOOL EDUCATION, 1978-2017SIRICHOK APHIPHATPHONGSAI; ศิริโชค อภิภัชผ่องใส; Chakrit Choomwattana; ชาคริต ชุ่มวัฒนะ; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences