Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Rasita Sangboonnak
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 15 to 34 of 34
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
14
INFLUENCE OF THE SERVICE MARKETING MIX ON THE PURCHASING DECISIONS ON CUSTOMERS OF IKEA PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SITA BUDKHOD
;
ศิตา บุตรโคตร
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCE
SIRIRAT KAEOKUDANG
;
ศิริรัตน์ แก้วกุดัง
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXED ON CUSTOMER PERSPECTIVE, BRAND RECOGNITION AND LIFESTYLE FACTORS TOWARD GRANOLA BUYING BEHAVIORS AMONG CUSTOMER IN BANGKOK AREA.
NUTTAKARN TIPRAK
;
ณัฐกาญจน์ ทิพย์รักษ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
KORAWIT ITTISIRIKULCHAI
;
กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
27
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND TRUSTON CONDOMINIUM PURCHASING DECISION IN LOCATED NEAR METRO LINEOF HUAYKWANG AREA AMONG WORKERS IN BANGKOK
PONLAKRIT TONGSONG
;
พลกฤษณ์ ทองสงค์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPING
PORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN
;
พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
INTERATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR FROM QR CODE PAYMENTS AT KASIKORNTHAI BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SALEETHIP BUAPIM
;
สาลีทิพย์ บัวพิมพ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
17
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SASIPIM PHUANGSUKEE
;
ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILAND
TIPWIPAPAT CHUMTHISONG
;
ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
20
MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOK
KORNKANOK PORNPRADIT
;
กรกนก พรประดิษฐ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
MOTIVATIONAL FACTORS AFFECTING BUYING BEHAVIOR OF ELECTRONIC BOOKS IN BANGKOK METROPOLIS AREA
KITTAYA CHOKPIPAT
;
กฤตยา โชคพิพัฒน์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATTANARUK CHATKAEWWORAWONG
;
รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
24
PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATION
WARINTHORN JAIKLA
;
วรินธร ใจกล้า
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
30
SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE QUALITY AND SERVICE USAGE OF VIEWING INDEPENDENT FILMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
VANRASA JANTASOPON
;
วรรณรสา จันทโสภณ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
SERVICE QUALITY AFFECTING DECISIONS TO USE DOMESTIC LOW-COST AIRLINES : CASE STUDY OF NOK AIR
WERAYA TAYANUWAT
;
วีรยา ทยานุวัฒน์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION TO CHOOSING PET CAFÉ(LITTLE ZOO CAFÉ)
NAPHAT SAKDINAKEADTIKUN
;
ณภัทร ศักดินาเกียรติกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
SERVICE QUALITY AND THAILAND POST IMAGE INFLUENCING SERVICE DECISION MAKING OF THAILAND POST IN BANGKOK
SUPAPICH SIMAJARN
;
ศุภาพิชญ์ สิมาจารย์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
27
WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE
LERLERD WANGEAKSAKUL
;
เลอเลิศ หวังเอกสกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society