Browsing by Author Rasita Sangboonnak

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 25 of 32 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
27FACTOR AFFECTING TO REPURCHASE DECISION VIA GRABFOOD APPLICATION IN THE BANGKOK , THAILANDRANUMAS KLAHARN; เรณุมาศ กล้าหาญ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING OF GEN Y FEMALE ON BUYING BEHAVIOR SOUTH KOREA COSMETIC BRAND IN BANGKOKSUCHADEE CHANAPIM; สุชาดี ชนะพิมพ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
20FACTORS AFFECTING ORGANIZATIONAL ENGAGEMENT OF EMPLOYEES AT THE SUMMIT LAEMCHABANG AUTO BODY WORKANURADEE RHUTHAITUM; อนุรดี ฤทัยธรรม; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISIONS OF SAVINGS LIFE INSURANCE MUANG THAI LIFE ASSURANCE PUBLIC COMPANY LIMITED AMONG CONSUMERS IN BANGKOK. AFTER THE COVID-19 SITUATION    PUNWORAWAT ROIPORNKASEMSUK; ปุณวรวัฒน์ ร้อยพรเกษมสุข; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
20FACTORS AFFECTING TO CONSUMER  DECISIONS IN PROMPTPAY (PAYMENT) SERVICE IN BANGKOK NATCHAYA HONGSAENG; ณัฎฐ์ชญา ห้องแซง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS INFLUENCING THE PURCHASING DECISION BEHAVIOR OF SKECHERS AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHUSSADEE JANRIAN; ผุสดี จันเรียน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS INFLUENCING ONLINE FINANCIAL INVESTMENT DECISIONSOF WORKING PEOPLE IN BANGKOKNAPARAT SOONTHORNVANICH; นภารัตน์ สุนทรวนิช; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
14INFLUENCE OF THE SERVICE MARKETING MIX ON THE PURCHASING DECISIONS ON CUSTOMERS OF IKEA PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASITA BUDKHOD; ศิตา บุตรโคตร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCESIRIRAT KAEOKUDANG; ศิริรัตน์ แก้วกุดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXED ON CUSTOMER PERSPECTIVE, BRAND RECOGNITION AND LIFESTYLE FACTORS TOWARD GRANOLA BUYING BEHAVIORS AMONG CUSTOMER IN BANGKOK AREA.NUTTAKARN TIPRAK; ณัฐกาญจน์ ทิพย์รักษ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
27INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND BRAND TRUSTON CONDOMINIUM PURCHASING DECISION IN LOCATED NEAR METRO LINEOF HUAYKWANG AREA AMONG WORKERS IN BANGKOKPONLAKRIT TONGSONG; พลกฤษณ์ ทองสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON TV HOME SHOPPINGPORNPAT RUEGSAKUNSATAPORN; พรพัฒน์ ฤกษ์สกุลสถาพร; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19INTERATED MARKETING COMMUNICATION INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOR FROM QR CODE PAYMENTS AT KASIKORNTHAI BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASALEETHIP BUAPIM; สาลีทิพย์ บัวพิมพ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLISANGKAWAN DEELERT; อังควรรณ ดีเลิศ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIPIM PHUANGSUKEE; ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILANDTIPWIPAPAT CHUMTHISONG; ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
20MOTIVATION AFFECTING THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF PRACTITIONER LEVELS IN SRINAKHARINWIROT UNIVERSITY PRASANMIT IN BANGKOKKORNKANOK PORNPRADIT; กรกนก พรประดิษฐ์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15MOTIVATIONAL FACTORS AFFECTING BUYING BEHAVIOR OF ELECTRONIC BOOKS IN BANGKOK METROPOLIS AREAKITTAYA CHOKPIPAT; กฤตยา โชคพิพัฒน์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society