Browsing by Subject Music and performing arts

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
16THE APPLICATION OF KHON POSTURE IN HIGH-INTENSITY INTERVAL TRAINING (HIIT) EXERCISESCHUTATHIP SRISUEB; จุฑาทิพ ศรีสืบ; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
15CONCEPT AND PRODUCTION PROCESS OF FILM SCORE THAT WON THAILAND NATIONAL FILM ASSOCIATION AWARDSPORACHA CHULINDRA; พรชา จุลินทร; Apichet Kambhu Na Ayudhaya; อภิเชฐ กำภู ณ อยุธยา; Srinakharinwirot University; Apichet Kambhu Na Ayudhaya; อภิเชฐ กำภู ณ อยุธยา; apichetk@swu.ac.th; apichetk@swu.ac.th
24THE CONSTRUCTION AND EFFICIENCY OF THAI TRADITIONAL MUSIC PRACTICE EXERCISE PACKAGE FOR STUDENTS AT EKAMAI INTERNATIONAL SCHOOLACHIRAYA KETSUPA; อชิรญา เกษสุภะ; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th
24DEVELOPING COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION FOLLOWING THE GAGNE APPROACH FOR GRADE 6 STUDENTS: A CASE STUDY IN DRAMATIC ARTS SUBJECTPAPATSARA WANNAWONG; ปภัสรา วรรณวงษ์; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; Srinakharinwirot University; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; sureeratc@swu.ac.th; sureeratc@swu.ac.th
19DEVELOPMENT OF DRAMA ACTIVITIES FOR ONLINE GAMES LITERACY IN THE 21st CENTURYNICHAPA CHANLAR; นิชาภา จันทร์หล้า; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; porawanp@swu.ac.th; porawanp@swu.ac.th
19DEVELOPMENT DRAMA ACTIVITIES TO STRENGTHEN PUBLIC CONSCIOUSNESSNATTAWUD KHAWSAMUD; ณัฐวุฒิ ขาวสมุทร; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; piyawadee@swu.ac.th; piyawadee@swu.ac.th
19THE DEVELOPMENT OF MODEL OF CURRICULUM FOR DRAMATIC ARTS TEACHERS FOR LOCAL DEVELOPMENT SUNISA SUKIN; สุนิษา สุกิน; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; piyawadee@swu.ac.th; piyawadee@swu.ac.th
8THE IDENTITY OF MASTER PRAVEJ KUMUT'S SAWDUANG STYLECHAIRAT MEENGAM; ชัยรัตน์ มีงาม; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th
21THE IDENTITY OF MUSIC IN LAMTAT FOLKSONG BY SRINUAL KHAM-ARD, NATIONAL ARTISTTEEKAPAT SONTINUCH; ฑีฆภัส สนธินุช; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
27KNOWLEDGE DISSEMINATION FOR GENERATION Z ON PREVENTING COVID-19 AND THE NEW NORMAL BY MEANS OF CREATIVE DANCENATTHAPHATCHARA PUANGSUK; ณัฏฐพัชร ปวงสุข; Dharakorn Chandnasaro; ธรากร จันทนะสาโร; Srinakharinwirot University; Dharakorn Chandnasaro; ธรากร จันทนะสาโร; dharakorn@swu.ac.th; dharakorn@swu.ac.th
27MUSICAL CULTURE OF THE PA-O ETHNICITY IN THAILANDWILINYA KITTIKUNNOPPAWAT; วิรินทร์ญา กิตติคุณนพวัชร์; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; Srinakharinwirot University; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; rujee@swu.ac.th; rujee@swu.ac.th
21ORGAN PLAYING IN THE THAI ENSEMBLE WITH ORGAN OF THE VAJARODOM BANDSUPAKARN PIMPISARN; ศุภกาญจ์ พิมพิสาร; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
21THE PARADIGM OF PROTOTYPICAL KHAEN PATTERN BY SOMBAT SIMLANUTTHAPOL DEEKUM; ณัฐพล ดีคำ; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21THE PRESERVATION, REVIVAL AND DEVELOPMENT OF NORA TRANG PROVINCESOWAPA SONGKHAO; โสวภา สงขาว; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; Srinakharinwirot University; Metee Punvaratorn; เมธี พันธุ์วราทร; matee@swu.ac.th; matee@swu.ac.th
8PRINCIPLES OF SAW-U VARIATION IN KRUENGSAI, KRUENGSAI PICHAWA AND PIPAT MAINUAM ENSEMBLE BY KRU LERKIAT MAHAVINIJCHAIMONTRITHANAKORN NAMWONG; ธนกร นามวงษ์; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
21SACRED MUSIC IN TIBETAN VAJRAYANA BUDDHISMRUAMSAK JIEMSAK; รวมศักดิ์ เจียมศักดิ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
14A STUDY ABOUT CULTURAL REPRODUCTION PROCESS VIA PRODUCTION PROCESS SAW DUANG FROM ARTIFICIAL MATERIAL (RESIN) OF KRU JAKKREE MONGKOLWORRAPRAT TONGLOR; วรปรัชญ์ ทองหล่อ; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
19A STUDY OF PUPPET THEATER TO DEVELOPMENT INHIBITORY CONTROL, EXECUTIVE FUNCTIONS SKILL OF KINDERGARTEN, WATKLANG SCHOOLPHUSANISA SAIBUA; ภูษณิศา สายบัว; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; porawanp@swu.ac.th; porawanp@swu.ac.th
8A STUDY OF SIRI VICHVET’S SINGING METHOD (NATIONAL ARTIST OF THAILAND): CASE STUDY OF RAJATHIRAJ ,SAMING PHRARAM ASAPANTAKAN BAITATE; พันธกานต์ ใบเทศ; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; Srinakharinwirot University; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; rujee@swu.ac.th; rujee@swu.ac.th
21A STUDY OF THE CONCEPT OF SELF-DEVELOPMENTTO BECOME A SUCCESSFUT ARTIST: ASSOCIATE PROFESSORDR.SUPACHAI CHANSUWAN NATIONAL ARTISTSUCHITRA PHUMPUENG; สุจิตรา พุ่มพึ่ง; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; piyawadee@swu.ac.th; piyawadee@swu.ac.th