Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 491
next >
Issue Date
Title
Author(s)
20
4C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONS ON UNIQLO BRAND CLOTHING FOR MEMBERS OF GEN-Y IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SIRIPHEN LAWLUEKIAT
;
ศิริเพ็ญ เล่าลือเกียรติ
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
5A MARKETING STRATEGY AND SERVICE QUALITY PERCEPTION OF FOOD DELIVERY SERVICES THROUGH MOBILE APPLICATION FOR CONSUMER IN BANGKOK AREA.
KIRANA HIRUNTHANAKORN
;
กิรณา หิรัญธนากร
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
THE ACCEPTANCE FACTOR OF THE ELECTRONIC RECEIPTOF THE CONSUMER WHO PURCHASES IN THE SUPERMARKETOF A DEPARTMENT STORE IN BANGKOK.
JEDSADA WANITSUMPUN
;
เจษฎา วานิชสัมพันธ์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019
THE ACTION RESEARCH FOR DEVELOPING MODEL OF IMPROVE CREATIVE TOURISM COMPETENCY IN TOURISM BASED COMMUNITY ENTERPRISE
METINEE TANONGKIT
;
เมทินี ทนงกิจ
;
Thasuk Junprasert
;
ฐาศุกร์ จันประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University. BEHAVIORAL SCIENCE RESEARCH INSTITUTE
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
14
AIDA MODEL RESPONSE PROCESS AFFECTING POST-PURCHASE BEHAVIOR ON JAPANESE FOOD AT KOUEN SUSHI BAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WARUNADA SIRAHANSAKUL
;
วฤณดา สิรหาญสกุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
APPLICATION OF CONJOINT ANALYSIS FOR ANALYZING THE INDUSTRIAL MATERIAL TESTING MACHINE MARKET
RAWIWAN PUNOI
;
รวิวรรณ ภู่น้อย
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
ASSOCIATION RULES ANALYSIS OF FRESH FRUITS : A CASE STUDY OF INSTACART COMPANY
SUPAPONG KONGSAWEE
;
ศุภพงศ์ คงสวี
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
nuwee@swu.ac.th
;
nuwee@swu.ac.th
8
ASTROLOGICAL FORECASTING BEHAVIOR OF CONSUMERS VIA E-COMMERCE INTHAILAND
SOPITA POLSA
;
โสภิตา พลสา
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
18
ATTITUDE AND BRAND EQUITY RELATED TO CONSUMER USAGE DECISIONS ON LINE TV IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PICHAYA KOKOBLARP
;
พิชญา กอกอบลาภ
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
ATTITUDES TOWARD MARKETING MIX SERVICE RELATED TO SERVICE USAGE BEHAVIOR OF LINE MAN BUSINESS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN BANGKOK
SUPIMON NAKPAJON
;
สุพิมล นาคผจญ
;
Paiboon Archarunkroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
ATTITUDES, WORD OF MOUTH AND PERCEPTION INFLUENCING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION IN BANGKOK AREA
BOONTANET THOWSAKUL
;
บุญฐเนตร โถวสกุล
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
ATTITUDE AND SERVICE QUALITY THAT CORRELATE WITH THE LOYALTY AND SATISFACTION OF TRANSPORT COMPANY USERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
PANIDA MAIHASAP
;
ภนิดา หมายหาทรัพย์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
8
ATTRIBUTES OF INNOVATION AND MEDIA EXPOSURE INFLUENCING DECISIONTO USED MWA onMobile APPLICATION
PAWEENPHOL SAISEUB
;
ปวีณพล สายสืบ
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
27
AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
ROMYANUN CHANPANICH
;
รมยนันท์ จันทร์พานิช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
16
BANGKOK PEOPLE’S AWARENESS OF PERSONAL INFORMATION PROTECTION FROM CORPORATE USAGE
SUWAJANEE JIWAWILAIKARN
;
สุวจนี จิวะวิไลกาญจน์
;
Srirath Pakdeeronachit
;
ศรีรัฐ ภักดีรณชิต
;
Srinakharinwirot University. College of Social Communication Innovation
20
BRAND ASSOCIATION, LIFESTYLE AND RESPONSE TO BUY COUNTER BRAND AND DRUGSTORE BRAND MAKEUP OF GENERATION Y WOMEN IN BANGKOK
PIMPITCHA AMATYAKUL
;
พิมพ์พิชชา อมาตยกุล
;
Shawanluck Kunathikornkit
;
ชวัลลักษณ์ คุณาธิกรกิจ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
BRAND DESIGN AND COMMUNICATION FOR RAPO PLANT DRINKING STRAWS
SIRIKORN CHUAYCHOO
;
สิริกร ช่วยชู
;
Benjawan Arukaroon
;
เบญจวรรณ อารักษ์การุณ
;
Srinakharinwirot University
;
Benjawan Arukaroon
;
เบญจวรรณ อารักษ์การุณ
;
benjawanar@swu.ac.th
;
benjawanar@swu.ac.th
27
BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARUNYA RAKSASRI
;
ศรัญญา รักษาศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
15
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHUTIMA PREECHATHAMRAT
;
ชุติมา ปรีชาธรรมรัช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society