Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject การยอมรับเทคโนโลยี
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 19 of 19
Issue Date
Title
Author(s)
21
ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOK
WARUMPORN PUNIN
;
วรัมพร ปั้นอินทร์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
AN ANALYSIS OF VIRAL VIDEO ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE DECISION
PAKJIRA YAMDONPRI
;
ภัคจิรา แย้มดอนไพร
;
Dussadee Seewungkum
;
ดุษฎี สีวังคำ
;
Srinakharinwirot University
;
Dussadee Seewungkum
;
ดุษฎี สีวังคำ
;
dussadee@swu.ac.th
;
dussadee@swu.ac.th
8
THE EFFECT OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ATTITUDE TOWARDS ONLINEPURCHASE BEHAVIOR INTENTION OF GOODS (VEGETABLE AND FRUIT)IN BANGKOK
KWANSIRI SUNTONTUMKUN
;
ขวัญศิริ สุนทรธรรมกุล
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
kanyakit@swu.ac.th
;
kanyakit@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING DECISIONS FOR ENTREPRENEURS TO USE E-TAX SERVICES IN BANGKOK
PATTANAPONG PROMSORN
;
ภัทนพงศ์ พรหมศร
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITY
WARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL
;
วรางคณา กรสิริภัคกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
10
FACTORS OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE MODEL FOR USE OF THE S-WALLET IN FOODPLACE AT SINGHA COMPLEX
WORANUN PUANGJAMPA
;
วรณัน พวงจำปา
;
Kanyakit Keeratiangkoon
;
กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
FACTORS RELATION THE DECISION MAKING ON PURCHASE OF HOUSEHOLD APPLIANCES FROM ONLINE APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN REGION
SHAYUT TANGKAMOLSUWAN
;
ชยุฒม์ ตั้งกมลสุวรรณ
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING THE ACCEPTANCE OF QR CODE FINANCIAL SERVICES TECHNOLOGY AT COMMERCIAL BANKS IN THAILAND
WISIT ANUCHITKIATTIPOOM
;
วิศิษฎ์ อนุชิตเกียรติภูมิ
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
19
INFLUENCE OF EXTENSION THEORY INCLUDING ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY USE AND RISK PERCEPTION ON INTENTIONS TO USE TRUE MONEY WALLET SERVICES FOR CUSTOMERS IN BANGKOK
PHANNEE BUDYUNG
;
พรรณี บุตรยัง
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
KORAWIT ITTISIRIKULCHAI
;
กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
14
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS TENDENCY IN PURCHASING GOODS FROM VENDING MACHINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUSANEE JANGPONG
;
ดุษณี แจ้งพงษ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
MODERN MARKETING MIX AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE AFFECTING PURCHASE DECISION MAKING ON FIBER CEMENT ARTIFICIAL WOOD VIA ONLINE APPLICATIONS
VARUNEE NGOWSAKUL
;
วารุณีย์ โง้วสกุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24
THE RELATIONSHIPS AMONG THE FACTORS OF DEMOGRAPHICS, TECHNOLOGY ACCEPTANCE, TOTAL COST OF OWNERSHIP, ENVIRONMENTAL ASPECTS AND PURCHASE INTENTION FOR BATTERY ELECTRIC VEHICLES (BEV) IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BENJAPORN OUDKED
;
เบญจพร อวดเขตร
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
15
STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TECHNOLOGY ACCEPTANCE, RISK PERCEPTION AND DECISIONS TO USE QR CODE PAYMENTS THROUGH SMART PHONES AMONG CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
KANTA SANGSAK
;
กันตา แสงศักดิ์
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ELECTORNIC WORD OF MOUTH (E-WOM) AFFECT INTENTION TO USE TELEMEDICINE AND TELEPHARMACY IN BANGKOK
NUTTIDA CHULADEE
;
ณัฐธิดา ชุละดี
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
27
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING GENERATION YCONSUMERS' INTENTION TO USE QR CODE TRANSACTIONOF GSB BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KAMOLPAN VANTA
;
กมลพรรณ วันตา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
21
TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND TRANSPORT EFFICIENCY AFFECTING DECISION MAKING ON EXPRESS DELIVERY APPLICATIONS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
THANAWAN PHROMNGAM
;
ธนวรรณ พรหมงาม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
14
TECHNOLOGY ACCEPTANCE, ONLINE CONSUMER BEHAVIOR, AND RISK PERCEPTION RELATED TO DECISION-MAKING ON USING CRYPTOCURRENCY AMONG CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PRADTANAARALI MOHAMMAD AL-QURAISH
;
ปรารถนาอารี มูฮัมหมัดอัลโคลเลซ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society