Browsing by Author เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 40  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19COMPARISION OF THE QUALITY OF PRIVATE HOSPITALS AND PREMIUM CLINICS IN GOVERNMENT HOSPITALS IN THE BANGKOK METROPOLITIAN AREATHANASUDA LEKDEE; ธนสุดา เหล็กดี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIORNAPAVUT PINPRAYONG; ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
30CONSUMER PURCHASING AND SERVICE USAGE INTENTIONS AT DEPARTMENT STORES THROUGH LOCATION-BASED SERVICES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KITTIPONG KHAWSAMLEE; กิตติพงษ์ ขาวสำลี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24CONTENT MARKETING AND INFLUENCER CHARACTERISTICS AFFECTING TRUST IN MEDICAL PROCEDURE BEAUTY CLINICS OF EARLY WORKING  WOMEN IN BANGKOKWARISSARA JEERAWONGSUWAN; วริศรา จีระวงศ์สุวรรณ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
20CORE COMPETENCY FACTORS RELATED TO THE PERFORMANCE EFFICIENCY OF THE PROPERTY VALUERS IN THE TREASURY DEPARTMENT NUT MITPAREAN; ณัฏฐ์ มิตรเปรียญ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19CORPORATE IMAGE AND SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING THE BRAND EQUITY AND ALL CAFÉ WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAWEERAPORN THONGSAWAI; วีราพร ทองไสว; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21DIRECT ADVERTISING, PRODUCT PLACEMENT AND PRODUCT FACTOR WHICH AFFECTING DECISIONS OT BUY LIQUID DETERGENT PRODUCT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATEERADA ROD-IN; ธีรดา รอดอินทร์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21THE EFFECT OF WORK-LIFE BALANCE TO CORPORATE ENGAGEMENT A CASE STUDY :  REGISTERED NURSE IN VAJIRA HOSPITALPRAPASSORN KLAEWKLAD; ประภัสสร แคล้วคลาด; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF ORGANIZATION COMUNICATION AND CULTURE AFFECTINGTO THE WORKLOAD ADOPTION IN ACCOUNTING STAFFOF A RETAIL COMPANY IN THAILANDSOPIDA PANTHAMORA; โสภิดา ปัณฑโมรา; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTOR ANALYSIS FOR ONLINE MARKETING MIXOF PLUS SIZE WOMAN CLOTHES IN THAILANDATTITA NOISAKUL; อทิตา น้อยสกุล; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS AFFECTING ORGANIZATIONAL CITIZENSHIP BEHAVIOR OFWORKING WOMEN IN BANGKOK METROPOLITANT AREAWORAPORN JANTARAROUNGTHONG; วรพร จันทรรวงทอง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18FACTORS AFFECTING PERCEPTION OF THE VALUE OF RABIKA COFFEE BRANDOF CONSUMERS IN BANGKOKSUNISA FUENGFUNAWAKIT; สุนิศา เฟื่องฟูนวกิจ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISIONOF EVERYTHING2019 FASHION CLOTHES BRAND VIA TIKTOK SHOPPHANATCHAKORN APIBULLAWAT; พนัชกร อภิบุลวัชร; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO RESIGN AMONG EMPLOYEES OF A TEXTILE MANUFACTURER IN NIKHOM PATTHANA, RAYONG   ANGKANA VINES; อังคณา ไวน์ส; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS INFLUENCING THE EFFICIENCY OF INDIVIDUAL TAX FILING AND PAY PERSONAL INCOME TAX SYSTEM THROUGH THE INTERNET IN BANGKOK AREA  REVENUE OFFICE 29CHANIKAN JANVITTAYANUCHIT; ชนิกานต์ จันทร์วิทยานุชิต; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING TO PERSISTENCE OF HOTEL STAFF IN BANGKOK AFFECTED BY COVID-19 SITUATION.TANCHARNOK LERTVITTAYATAN; ธัญชนก เลิศวิทยาทาน; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS RELATED TO THE INTENTIONS OF FOOD AND BEVERAGE EMPLOYEES TO RESIGN FROM A FIVE-STAR HOTEL ON WIRELESS ROAD IN BANGKOKSUWAPHAP DURIYANGSIN; สุวภาพ ดุริยางค์ศิลป์; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21IMPORTANCE OF WORD-OF- MOUSE THROUGH FACEBOOK AND RELEVANT  PURCHASING BEHAVIOR TRENDS REGARDING FACIAL CREAMS USED BY WORKING WOMEN IN BANGKOKTUDCHAYA CHAIMUANGMOON; ทัชชญา ชัยเมืองมูล; SEDTAWAT PROMMASIT; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24INFLUENCE BETWEEN WORK-RELATED FACTORS, WORK LIFE BALANCE AND THE STRESS AMONG GENERATION Y EMPLOYEES IN BANGKOKKRITSADA PANSI; กฤษฎา ปานศรี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
19INFLUENCE OF EXTENSION THEORY INCLUDING ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY USE AND RISK PERCEPTION ON INTENTIONS TO USE TRUE MONEY WALLET SERVICES FOR CUSTOMERS IN BANGKOKPHANNEE BUDYUNG; พรรณี บุตรยัง; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society