Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8THE USE AND PROBLEMS IN USING CULTURAL HERITAGE INFORMATIONBY THE NATIONAL LIBRARY OF THAILANDSUPAKITI MUSIRACH; สุภกิติ มุสิราช; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF PROFESSOR SILPA BHIRASRI'SPERSONAL DIGITAL ARCHIVESNARISA TUBTIM; นาริสา ทับทิม; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8CAUSAL FACTORS OF PRIVACY DATA PROTECTION BEHAVIORSON ELECTRONICS TRANSACTIONS IN FIRST JOBBERSTHEERASAK PONEPAN; ธีรศักดิ์ พลพันธ์; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; Srinakharinwirot University; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; saran@swu.ac.th; saran@swu.ac.th
8ONLINE SOCIAL MEDIA LITERACY SKILLS OF UNDERGRADUATES IN AUTONOMOUS UNIVERSITIES IN BANGKOKSIRIKARN JANWITCHANO; ศิริกาญจน์ จันทร์วิชโน; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th