Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 421-430 of 467 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24MARKETING MIX FACTORS AFFECTING FOOD PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS WHO LIVE IN CONDOMINIUMSKRIDCHEAI DHANSANDORS; กฤตไชย ฐานสันโดษ; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
24WORKING MOTIVATION, JOB SATISFACTION RELATING TO EMPLOYEE'S ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF FIVE-STAR HOTELSALONG THE CHAO PHRAYA RIVER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAARTITAYA SRIBOONROJ; อาทิตยา ศรีบุญโรจน์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
24NEW MARKETING MIX AFFECTING THE CUSTOMER SATISFACTION OF USING TAO BIN VENDING MACHINE OF CUSTOMERS IN BANGKOKKULNAREE VISITSATTHAPONGSE; กุลนรี วิสิฐสัทธาพงศ์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24CONTENT MARKETING AND INFLUENCER CHARACTERISTICS AFFECTING TRUST IN MEDICAL PROCEDURE BEAUTY CLINICS OF EARLY WORKING  WOMEN IN BANGKOKWARISSARA JEERAWONGSUWAN; วริศรา จีระวงศ์สุวรรณ; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIORNAPAVUT PINPRAYONG; ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISIONOF EVERYTHING2019 FASHION CLOTHES BRAND VIA TIKTOK SHOPPHANATCHAKORN APIBULLAWAT; พนัชกร อภิบุลวัชร; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24EVALUATE THE PERFORMANCE AND TEAM WORK WHO ARE LOYALTO THE ORGANIZATION OF PRIVATE EMPLOYEES IN BANGKOKRATTIYAPORN PLODTHONG; รัตติยาภรณ์ ปลอดทอง; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
24CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESSNATTAMOL NINCHAN; ณัฐมล นิลจันทร์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.KONGKITTIKARN SUBMONGKOL; ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.SIRILUCK PEEPATHUM; ศิริลักษณ์ ปีปทุม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th