Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 421-430 of 431 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
40
41
42
43
44
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
24
A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIOR
NAPAVUT PINPRAYONG
;
ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISIONOF EVERYTHING2019 FASHION CLOTHES BRAND VIA TIKTOK SHOP
PHANATCHAKORN APIBULLAWAT
;
พนัชกร อภิบุลวัชร
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
EVALUATE THE PERFORMANCE AND TEAM WORK WHO ARE LOYALTO THE ORGANIZATION OF PRIVATE EMPLOYEES IN BANGKOK
RATTIYAPORN PLODTHONG
;
รัตติยาภรณ์ ปลอดทอง
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
24
CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESS
NATTAMOL NINCHAN
;
ณัฐมล นิลจันทร์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.
KONGKITTIKARN SUBMONGKOL
;
ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATION
WARINTHORN JAIKLA
;
วรินธร ใจกล้า
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
24
TRAVEL INFORMATION SEEKING BEHAVIOR THROUGH SOCIAL MEDIA AND TOURISM ELEMENTS INFLUENCE TRAVEL MOTIVATION OF GENERATION Y TOURISTS IN BANGKOK
PARITTHA HIRUNYASART
;
พริฏฐา หิรัญยะศาสตร์
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
24
THE RELATIONSHIPS AMONG THE FACTORS OF DEMOGRAPHICS, TECHNOLOGY ACCEPTANCE, TOTAL COST OF OWNERSHIP, ENVIRONMENTAL ASPECTS AND PURCHASE INTENTION FOR BATTERY ELECTRIC VEHICLES (BEV) IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
BENJAPORN OUDKED
;
เบญจพร อวดเขตร
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
24
ORGANIZATIONAL CULTURE AND WORK ENVIRONMENT ASSOCIATED WITH THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN METROPOLITAN WATERWORKS AUTHORITY
NAWAMON KAJAWONG
;
นวมลลิ์ กะจะวงษ์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
Discover
Subject
50
Marketing and advertising
42
Administrative and support servic...
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
27
คุณค่าตราสินค้า
24
Service quality
21
การตัดสินใจ
20
Motivation
20
ส่วนประสมทางการตลาด
20
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019