Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 351-360 of 409 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17FACTORS AFFECTING ONLINE REPURCHASING INTENTIONS FOR TRAVEL INSURANCECHAITOUCH AKKARAPANNAGOON; ชัยธัช อัครปัณณกูร; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE EFFECT OF BUSINESS FACTORS, ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AND COMPETITIVE STRATEGIES ON THE SUCCESS OF ON-LINE BAKERY BUSINESSPATTAMON TURATUNMANON; พัทธมน ธุระธรรมานนท์; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE LERLERD WANGEAKSAKUL; เลอเลิศ หวังเอกสกุล; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ASSOCIATEDWITH ORGANIZATIONAL LOYALTY AND WORKING EFFICIENCY OF EMPLOYEESIN BANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITED (HEAD OFFICE)KANYAPAT NANTAKITTAWEE; กัญญภัทร นันทกิจทวี; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17ORGANIZATIONAL COMMITMENT AND THE QUALITY OF WORKING LIFE RELATED TO THE ORGANIZATIONAL LOYALTY OF THE EMPLOYEES : A CASE OF A CHEMICAL TRADING COMPANY IN BANGKOKMATHAWAN LERTWUTHIWONGSA; มัทวัน เลิศวุฒิวงศา; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE STUDY OF CUSTOMER JOURNEY OF K-POP GOODS MARKET : CASE OF PHYSICAL ALBUM MARKET ON TWITTERKANYANUT HUTTHASOTHANA; กัญญาณัฏฐ์ หัฏฐะโสธนะ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITANADUN WONGSOMSRI; อดุลย์ วงษ์สมศรี; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27FACTORS AFFECTING BUYING BEHAVIOR OF WACOAL TRAVEL BRAS AMONG THAI FEMALE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN  AREASUTHAWAN PATCHARAKARUKANON; สุธาวัลย์ พัชรครุกานนท์; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27THE IMAGE OF THONBURI COMMERCIAL COLLEGE, RELATEDTO THE LOYALTY OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS PIMCHANOK SUNGWAN; พิมพ์ชนก สังวาลย์; PICHAI PUSUMPUN; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MOTIVATION AND HYGIENE FACTORS AFFECTING PERFORMANCE THE EMPLOYEES OPERATIONAL LEVEL OF CENTRAL DEPARTMENT STORE CHIDLOM BRANCH BANGKOKBANTITA LAPAPAN; บัณทิตา ลาภาพันธ์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society