Issue Date | Title | Author(s) |
24 | A STUDY OF THE EXPRESSION OF CHINESE AESTHETIC IN CONTEMPORARY PAINTING BY CHINESE YOUNG ARTIST BORN IN GLOBALIZATION PERIOD (A.D. 1990 - 1995) | ZHOU FENGYUAN; ZHOU FENGYUAN; DENPONG WONGSAROT; เด่นพงษ์ วงศาโรจน์; Srinakharinwirot University; DENPONG WONGSAROT; เด่นพงษ์ วงศาโรจน์; denpong@swu.ac.th; denpong@swu.ac.th |
24 | THE STUDY OF TRADITIONAL CHINESE MUSIC IN THE CONTEXT OF THE APPROPRIATION PROCESS OF POPULAR CHINESE MUSIC | QU SIWEN; QU SIWEN; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th |
24 | TRADITIONAL COSTUMES OF HAKKA IN GANNAN: REFLECTION OF DIVERSITY CULTURAL OF HAN AND SHE | LI MIN; LI MIN; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Piyanard Ungkawanichakul; ปิยะนาถ อังควาณิชกุล; piyanardu@swu.ac.th; piyanardu@swu.ac.th |
24 | THE DEVELOPMENT OF KHON LEARNING MANAGEMENT MODEL TO ENHANCE CREATIVE INTEGRATION SKILLS FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS | INTIRA PONGNAK; อินทิรา พงษ์นาค; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th |
24 | A MODEL FOR THE DEVELOPMENT OF COMPETENCY IN MULTICULTURAL LEARNING MANAGEMENT OF DANCE TEACHERS IN THE SOUTHERN AREA | JIRADACH NUKUNROT; จิระเดช นุกูลโรจน์; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; Srinakharinwirot University; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; sureeratc@swu.ac.th; sureeratc@swu.ac.th |
24 | DEVELOPING A MODEL OF INNOVATIVE MEDIA INSTRUCTION FORA PARTICIPATORY DANCE CLASS AT THE BORDER PATROL POLICE SCHOOL | JITSUPAWAT SAMRANRAT; จิตสุภวัฒน์ สำราญรัตน; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th |
24 | DEVELOPMENT OF DANCING ART CLASSROOM BY APPLY LEARNING COMMUNITY MODEL OF ELEMENTARY SCHOOL DANCE TEACHERS | TIWAPORN AKKAAMNUAI; ทิวาพร อรรคอำนวย; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; Srinakharinwirot University; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; sureeratc@swu.ac.th; sureeratc@swu.ac.th |
24 | DEVELOPMENT OF MUSICAL CREATIVITY WITH THE GARAGEBAND APPLICATION: INSTRUCTIONAL PACKAGE FOR FIFTH-GRADE STUDENTS AT ASSUMPTION CONVENT SILOM SCHOOL | TORANIN RUNGCHAROENWIWATTANA; ธรณินทร์ รุ่งเจริญวิวัฒนา; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th |
24 | RESEARCH ON THE CRAFT AND SOCIAL CHANGE: A COMPARATIVE STUDY OF NINIGOU IN HUAIYANG AND TOOKATA SIA-KABAN | YANG LI; YANG LI; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th |
24 | RESEARCH ON LIGHTING INSTALLATION ART DESIGN UNDER REGIONAL CULTURE:CASE STUDY IN GUANGZHOU INTERNATIONAL LIGHTING FESTIVAL DURING 2021-2023 | HAN LIMING; HAN LIMING; Sitthidham Rohitasuk; สิทธิธรรม โรหิตะสุข; Srinakharinwirot University; Sitthidham Rohitasuk; สิทธิธรรม โรหิตะสุข; sittidech@swu.ac.th; sittidech@swu.ac.th |
24 | THE MODEL OF DEVELOPING VISUAL ARTS UP SKILLS FOR A NON-CREDENTIAL ART TEACHER IN PRIMARY SCHOOL GRADE 4-6 | DOME KLAYSANG; โดม คล้ายสังข์; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; Srinakharinwirot University; Nuttida Pujeeb; ณัฐธิดา ภู่จีบ; nuttida@swu.ac.th; nuttida@swu.ac.th |
24 | DEVELOPMENT OF A TEACHING MODEL FOR THE CREATIVE DRAMA PROCESS FOR TEACHERS TO DEVELOP ADVANCED THINKING AMONG JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS | KOMON SRITONGSUK; โกมล ศรีทองสุข; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; porawanp@swu.ac.th; porawanp@swu.ac.th |
24 | DEVELOPING A LOCAL ART CURRICULUM IN COOPERATION WITH THE COMMUNITY AT SUPHANBURI BANANA CONSERVATION CENTER | PAPON KAMONWUTTIPONG; ปภณ กมลวุฒิพงศ์; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; Srinakharinwirot University; Chakapong Phatlakfa; จักรพงษ์ แพทย์หลักฟ้า; chakapon@swu.ac.th; chakapon@swu.ac.th |
24 | THE SCENARIO OF CURRICULUM THAI CLASSICAL DANCE EDUCATION OF THAILAND | PIANGPAN SABPASRI; เพียงแพน สรรพศรี; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th |
24 | THAI BOXING ART : AN ANALYSIS OF THE WINNING AWARD IN THAILAND | TREETHAWAT MEESOMSAK; ตรีธวัฒน์ มีสมศักดิ์; Prit Supasertsiri; พฤทธิ์ ศุภเศรษฐศิริ; Srinakharinwirot University; Prit Supasertsiri; พฤทธิ์ ศุภเศรษฐศิริ; pritsu@swu.ac.th; pritsu@swu.ac.th |
24 | MUSIC IDENTITY OF JENPOB JOBKRABUANWAN BY LUNG TUNG SONG. | CHAYANAN CHAISAART; ชญานันท์ ไชยสอาด; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th |
24 | STUDY OF ACHIEVEMENT OF THE BASIC TAPHORN SKILLS TRAINING IN ACCORDANCE WITH THE GUIDELINES OF ASSOCIATE PROFESSOR SAHAWAT PLUENPREECHA FOR MATHAYOMSUKSA TWO STUDENTS AT THE ANGTHONG COLLEGE OF DRAMATIC ARTS | DITSAWAT PAKTHIN; ดิสวัฒน์ ภาคฐิน; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th |
24 | DEVELOPMENT OF 4 REGIONS THAI-FOLK DANCE LEARNING OUTCOMES
THROUGH SMARTPHONE LEARNING APPLICATIONS FOR
MATTHAYOM 2 STUDENTS OF KASEM PHITHAYA SCHOOL BANGKOK | CHANAPORN KONGJINDA; ชนาพร กองจินดา; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; Srinakharinwirot University; Sureerat Chenpong; สุรีรัตน์ จีนพงษ์; sureeratc@swu.ac.th; sureeratc@swu.ac.th |
24 | DEVELOPMENT OF FINGERING EXERCISES FOR PLAYING THE VIOLIN BY APPLYING SUZUKI CONCEPTS FOR BEGINNERS. | PAKANOK CHUMTONG; พกนก ชุมทอง; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th |
24 | A DEVELOPMENT OF LEARNING MODULE FOR CONTEMPORARY MUSIC BAND IN SUKHOTHAI COLLEGE OF DRAMATIC ARTS | ASSAWIN LOHAKAROK; อัศวิน โลหะการก; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; chanick@swu.ac.th; chanick@swu.ac.th |