Faculty of Fine Arts Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 270
Issue DateTitleAuthor(s)
19DEVELOPMENT OF DRAMA ACTIVITIES FOR ONLINE GAMES LITERACY IN THE 21st CENTURYNICHAPA CHANLAR; นิชาภา จันทร์หล้า; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; Srinakharinwirot University; Porawan Pattayanon; ปรวัน แพทยานนท์; porawanp@swu.ac.th; porawanp@swu.ac.th
21TRADITIONAL THAI SINGING OF COURT SINGER IN BURAPHA PHIROMPANUPAK MOKHASAK; ภาณุภัค โมกขศักดิ์; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phansue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th
19DEVELOPMENT DRAMA ACTIVITIES TO STRENGTHEN PUBLIC CONSCIOUSNESSNATTAWUD KHAWSAMUD; ณัฐวุฒิ ขาวสมุทร; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; Srinakharinwirot University; Piyawadee Makpa; ปิยวดี มากพา; piyawadee@swu.ac.th; piyawadee@swu.ac.th
21SACRED MUSIC IN TIBETAN VAJRAYANA BUDDHISMRUAMSAK JIEMSAK; รวมศักดิ์ เจียมศักดิ์; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; Srinakharinwirot University; Surasak Jamnongsarn; สุรศักดิ์ จำนงค์สาร; surasakja@swu.ac.th; surasakja@swu.ac.th
21AESTHETICS OF NUDE ART IN THAILAND, 1974-2017 SIRINAPHA KASEMWATANA; ศิรินภา เกษมวัฒนา; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
16THE APPLICATION OF SOENG KRATIB DANCE GESTURES FOR LARGEAND SMALL MUSCLE  GROUPS TRAINING IN  EARLY CHILDHOOD NAREAT SANSAART; นเรศ แสนสอาด; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF PERFORMING ART TEACHING MODEL BASED ON STEAM EDUCATION FOR SCIENCE SCHOOLRATTANA PHOONKASEM; รัตนะ พูนเกษม; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; Srinakharinwirot University; Rawiwan Wanwichai; ระวิวรรณ วรรณวิไชย; rawiwan@swu.ac.th; rawiwan@swu.ac.th
16DEVELOPMENT OF ACTIVITY SETS USING INDIAN DANCE TECHNIQUESTO PREVENT OFFICE SYNDROMERAMET LIMTRAKUL; ราเมศ ลิ่มตระกูล; Dharakorn Chandnasaro; ธรากร จันทนะสาโร; Srinakharinwirot University; Dharakorn Chandnasaro; ธรากร จันทนะสาโร; dharakorn@swu.ac.th; dharakorn@swu.ac.th
16THE ARTS AND CULTURAL SPACE CREATION AT KHLONG SANDISTRICT TOWARD CREATIVE CITYSARAWUDH PHANITTARAT; สราวุธ ผาณิตรัตน์; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
19THE STUDY OF CONCEPT AND WAY OF LIFE REFLECTED FROM THE ETHNIC KHMER'S PROVERBS IN THAILANDSUKANYA BOONTHAWEE; สุกัญญา บุญทวี; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
8THE STUDY OF THE MELODIC VARIATION SONG OF LUANG PRADIT PAIROAH (SORN SILAPABANLENG) :A CASE STUDY OF NANGLOI SUITEPONGSATON MEESUP; พงศธร มีทรัพย์; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th
27MUSICAL CULTURE OF THE PA-O ETHNICITY IN THAILANDWILINYA KITTIKUNNOPPAWAT; วิรินทร์ญา กิตติคุณนพวัชร์; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; Srinakharinwirot University; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; rujee@swu.ac.th; rujee@swu.ac.th
27CONSTRUCTION OF RANARD EK INSTRUCTION PACKAGE FOR PRATHOMSUKSA lll AT VALAYA ALONGKORN RAJABHAT UNIVERSITY UNDER THE ROYAL PATRONAGE DEMONSTRATION SCHOOL PATHUM THANI PROVINCECHANCHAI CHANGYEAV; ชาญชัย ชังเหยี่ยว; Nuttika Soontorntanaphol; นัฏฐิกา สุนทรธนผล; Srinakharinwirot University; Nuttika Soontorntanaphol; นัฏฐิกา สุนทรธนผล; nuttikas@swu.ac.th; nuttikas@swu.ac.th
8STUDY OF LEARNING ACHIEVEMENT IN WATERCOLOR PAINTING TECHNIQUES BY USING ACTIVE LEARNING MANAGEMENT (ACTIVE LEARNING)SIRIPORN THANASAPTONG; ศิริพร ธนะทรัพย์ทอง; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
8THE STUDY AND THE CREATION OF AESTHETIC EXPERIENCES IN THE VISUAL ARTS AT BOROMMARACHA KANCHANAPHISEK MEMORIAL TEMPLE (LENG NEI YI 2) OF GRADE SIX STUDENTSPHUWANAT BOONSUWAN; ภูวนาถ บุญสุวรรณ; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
8THE IDENTITY OF MASTER PRAVEJ KUMUT'S SAWDUANG STYLECHAIRAT MEENGAM; ชัยรัตน์ มีงาม; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; Srinakharinwirot University; Veera Phunsue; วีระ พันธุ์เสือ; veerap@swu.ac.th; veerap@swu.ac.th
8PRINCIPLES OF SAW-U VARIATION IN KRUENGSAI, KRUENGSAI PICHAWA AND PIPAT MAINUAM ENSEMBLE BY KRU LERKIAT MAHAVINIJCHAIMONTRITHANAKORN NAMWONG; ธนกร นามวงษ์; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
8A STUDY OF SIRI VICHVET’S SINGING METHOD (NATIONAL ARTIST OF THAILAND): CASE STUDY OF RAJATHIRAJ ,SAMING PHRARAM ASAPANTAKAN BAITATE; พันธกานต์ ใบเทศ; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; Srinakharinwirot University; Rujee Srisombut; รุจี ศรีสมบัติ; rujee@swu.ac.th; rujee@swu.ac.th
8The Dynamics of Laopan Solo for Khim of Luang Pradit Phairoh (Sorn Silapabanleng)ROMMANEE RUEANCHANG; รมณีย์ เรือนช้าง; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; Srinakharinwirot University; Tepika Rodsakan; เทพิกา รอดสการ; tepika@swu.ac.th; tepika@swu.ac.th
8THE CREATION OF INSTRUCTIONAL PACKAGE TO DEVELOP LEARNINGACHIEVEMENT IN MUSICAL SIGNS AND SYMBOLSFOR GRADE 7 STUDENTS AT MATHAYOM WAT MAKUTKASAT SCHOOLPIMWALAN THONGWONGPHAT; พิมพ์วลัญช์ ทองวงษ์เพ็ชร; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 101 to 120 of 270