Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 33 to 52 of 68 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19HANDOVER MANAGEMENT IN NEXT GENERATION WIRELESS NETWORKS BASED ON HYBRID ARTIFICIAL INTELLIGENCEYOTAKA CHOOTHONG; โยทกา ชูทอง; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
27HEALTH INFORMATION LITERACY OF THE ELDERLY IN SENIOR CITIZEN CLUB, BANGKOK PUBLIC HEALTH CENTERTHEERAWAT NINLAOR; ธีระวัฒน์ นิลละออ; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
16IMPROVING CHEST PATHOLOGIES DETECTION FROM CHEST X-RAY WITH DEEP LEARNING USING TRANSFER LEARNING AND IMAGE ENHANCEMENT TANABUT TAKSINAVONGSKUL; ธนบุตร ทักษิณาวงศ์สกุล; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
15THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAISPATARAKAMON PAKKACHAIROJ; ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; srirath@swu.ac.th; srirath@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
21IOT DEVICE IDENTIFICATION USING NETWORK TRAFFIC ANALYSISNUTTAPOL ITTINIRUNDORN; ณัฐพนธ์ อิทธินิรันดร; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
15MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)KOJCHARAT NARUPATPAJONG; กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-Bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
8MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICEJIDAPA PHAOHARUHANSA; จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE  USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREAJANYAPORN BUBPHAN; จรรยพร บุบผัน; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
19MUSHROOM CLASSIFICATION BETWEEN POISONOUS AND EDIBLE MUSHROOMS USING MACHINE LEARNING TECHNIQUESPHIROMPORN TIANMITRAPAP; ภิรมย์พร เถี่ยนมิตรภาพ; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
15NATURAL LANGUAGE PROCESSING TECHNIQUESWITH SOCIAL MEDIA SPATIAL DATA FOR ACCIDENT ESTIMATIONSITTHIPAT PIEMJAISWANG; สิทธิพัฒน์ เปี่ยมใจสว่าง; Asamaporn Sitthi; อสมาภรณ์ สิทธิ; Srinakharinwirot University; Asamaporn Sitthi; อสมาภรณ์ สิทธิ; asamaporn@swu.ac.th; asamaporn@swu.ac.th
8ONLINE SOCIAL MEDIA LITERACY SKILLS OF UNDERGRADUATES IN AUTONOMOUS UNIVERSITIES IN BANGKOKSIRIKARN JANWITCHANO; ศิริกาญจน์ จันทร์วิชโน; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21ONTOLOGY DEVELOPMENT FOR LIBRARY AND INFORMATION SCIENCE TAXONOMY BASED ON FACET CATEGORIZATIONCHAYANON PORNPRASIT; ชญานนท์ พรประสิทธิ์; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21PERCEPTION OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY TOWARDS CORPORATE IMAGE OF THE GOVERNMENT SAVINGS BANKDONYAPORN DEACHARUN; ดลยพร เดชอรัญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th