Browsing by Subject Administrative and support service activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 37 to 48 of 48 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
27AN OPEN INNOVATION THAT AFFECTS THE SERVICE QUALITYOF A COMMERCIAL BANK IN BANGKOK.RUNGRUDEE SAETANG; รุ่งฤดี แซ่ตั้ง; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8A POLICY NETWORK ANALYSIS OF GREEN PUBLIC SPACE DEVELOPMENTIN BANGKOKPEARPLOY VATTHANACHOTE; แพรพลอย วัฒนะโชติ; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; Srinakharinwirot University; Preechaya Nakfon; ปรีชญาณ์ นักฟ้อน; preechayan@swu.ac.th; preechayan@swu.ac.th
21PSYCHOSOCIAL FACTORS RELATED TO WORK LIFE BALANCE IN WORKING ADULTSBHINYADA MONYANON; ภิญญดา มัญยานนท์; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; Srinakharinwirot University; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; vitanya@swu.ac.th; vitanya@swu.ac.th
16PURCHASE INTENTION FOR NON-PACKAGE PRODUCTOF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK  METROPOLITANPREAW ANGTHANAKUL; แพรว อังธนากุล; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
27QUALITY OF WORK LIFE AND JOB CHARACTERISTICS ASSOCIATED WITH FRINGE BENEFITS SATISFACTION OF EMPLOYEES IN BANGKOK BANK PUBLIC COMPANY LIMITED, CORPORATE BANKING DEPARTMENTTHITIYA DATHPISUTTITUM; ธิติยา เดชพิสุทธิธรรม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19QUALITY OF WORK LIFE AND WORK-LIFE BALANCE ASSOCIATEDWITH JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL COMMITMENTFOR EMPLOYEES OF GENERATION Y PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKPAMOK SUKKAPAT; ปาโมกข์ สุขพัฒน์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8RELATIONSHIP BETWEEN QUALITY OF WORK LIFE AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT ON WORK EFFICIENCY OF THE DEPARTMENT OF DISASTER PREVENTION AND MITIGATION EMPLOYEES IN BANGKOK METROPOLITAN AREASKITA PATTANAPIBOONKUL; คีตา พัฒนาไพบูลย์กุล; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8RELATIOSHIPS BETWEEN PERCIEVED SERVICE QUALITY, PERCEPTION,BEHAVIORAL INTENTION TOWARD TOURIST ATTRACTIONS MUSEUM IN NAKHONPHATHOMTANADECH MAHACHIRAPHAT; ธนเดช มหาจิราภัทร์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27SOCIAL RESPONSIBILITY AND CREATING SHARED VALUES THAT AFFECT SUSTAINABILITY OF A LEADING BEVERAGE MANUFACTURING ORGANIZATION IN THAILANDSARAWADEE YAMNGARM; ศราวดี แย้มงาม; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8THE STUDY OF CAUSAL FACTORS OF REGIONAL TOURISM BEHAVIOUR:  RECOMMENDATIONS FOR POLICY DEVELOPMENT TO PROMOTE REGIONAL TOURISM BEHAVIOUR IN GENERATION Y TOURISTSNALINEE PHANSAITA; นลินี พานสายตา; Kanchana Pattrawiwat; กาญจนา ภัทราวิวัฒน์; Srinakharinwirot University; Kanchana Pattrawiwat; กาญจนา ภัทราวิวัฒน์; kanchanapa@swu.ac.th; kanchanapa@swu.ac.th
19SUCCESSFUL MANAGEMENT MODEL OF THE LARGE SCALE GOLDEN BANANA PLOT COMMUNITY ENTERPRISE IN TUMBON SOOKPAIBOON SERNGSARNG DISTRICT NAKORNRATCHASRIMA PROVINCEKRIANGSAK WILEPANA; เกรียงศักดิ์ วิเลปะนะ; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; Srinakharinwirot University; Cholvit Jearajit; ชลวิทย์ เจียรจิตต์; cholvit@swu.ac.th; cholvit@swu.ac.th
21THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND MOTIVATION RELATEDTO WORKING EFFICIENCY AND EMPLOYEES JOB SATISFACTIONOF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOKTHAMASORN NINSAI; ธรรมสรณ์ นิลไทร; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th