Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 68  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
8AN ANALYSIS OF LANGUAGE STYLES USED IN SKIN CARE ADVERTISEMENTS: A CASE STUDY OF TWO COSMETIC BRANDS ON INSTAGRAMPOONNAPHOT PISEK; ปุณพจน์ ภิเศก; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; attasith@swu.ac.th; attasith@swu.ac.th
19AN ANALYSIS OF VIRAL VIDEO ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE DECISIONPAKJIRA YAMDONPRI; ภัคจิรา แย้มดอนไพร; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; Srinakharinwirot University; Dussadee Seewungkum; ดุษฎี สีวังคำ; dussadee@swu.ac.th; dussadee@swu.ac.th
21APPLICATION OF GEOINFORMATICS SYSTEM FOR ANALYSIS OF WATER DEMAND OF AGRICULTURAL CROPS IN LAM SAM LAI RESERVOIR PROJECT AREA, NAKHON RATCHASIMA PROVINCEKUNAKORN HOMKHAOW; คุณากร หอมขาว; Chudech Losiri; ชูเดช โลศิริ; Srinakharinwirot University; Chudech Losiri; ชูเดช โลศิริ; chudech@swu.ac.th; chudech@swu.ac.th
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
27AWARENESS AND FACTORS INFLUENCING GREEN PRODUCTRE-PURCHASING BEHAVIOR TREND OF CONSUMERIN BANGKOK METROPOLITAN AREAROMYANUN CHANPANICH; รมยนันท์ จันทร์พานิช; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
8BEHAVIOR IN USING PERSONAL PROTECTIVE EQUIPMENT FOR PREVENT GETTING INFECTED AND SPREADING OF NOVAL CORONAVIRUS 2019 (COVID-19) OF CONSUMERS LIVING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPHONLACHA RUNGRUANGPAISALSUK; พลชา รุ่งเรืองไพศาลสุข; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; kanyakit@swu.ac.th; kanyakit@swu.ac.th
15BRAND DESIGN AND COMMUNICATION FOR RAPO PLANT DRINKING STRAWSSIRIKORN CHUAYCHOO; สิริกร ช่วยชู; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; Srinakharinwirot University; Benjawan Arukaroon; เบญจวรรณ อารักษ์การุณ; benjawanar@swu.ac.th; benjawanar@swu.ac.th
8BRANDING AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FOR CULTURAL TOURISM IN LAMPHUN PROVINCENOPPADON CHUMPUVILAD; นพดล ชุมภูวิลาส; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; Srinakharinwirot University; Kritchanat Santawee; กฤชณัท แสนทวี; kritchanat@swu.ac.th; kritchanat@swu.ac.th
8CAUSAL FACTORS OF PRIVACY DATA PROTECTION BEHAVIORSON ELECTRONICS TRANSACTIONS IN FIRST JOBBERSTHEERASAK PONEPAN; ธีรศักดิ์ พลพันธ์; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; Srinakharinwirot University; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; saran@swu.ac.th; saran@swu.ac.th
16THE CELEBRITY ENDORSEMENTS IN ADVERTISING ON THE PURCHASING DECISIONS OF COUNTER BRAND FACIAL PRODUCTS AMONG CONSUMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANYA SWANGHABUN; ธนัญญา แสวงหาบุญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL GAME STREAMERS IN THAILAND PARICHAT SANGKATE; ปาริชาติ สังเกต; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; phatthira@swu.ac.th; phatthira@swu.ac.th
19CLASSIFICATION OF BANKING PRODUCTS FROM THAI TEXTUSING A SEMI-SUPERVISED LEARNINGAMORNKARN JAIDEE; อมรกานต์ ใจดี; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; Srinakharinwirot University; Subhorn Khonthapagdee; ศุภร คนธภักดี; subhorn@swu.ac.th; subhorn@swu.ac.th
21COGNITIVE AND ATTITUDE TOWARD MARKETING MIXS AFFECTING INTENSION TO BUY OF BLUE LIGHT PROTECTION SUNSCREEN OF CONSUMERS IN BANGKOKBENJAPORN PRISREE; เบญจพร ไพรศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE CORRELATION BETWEEN INFORMATION PERCEPTION AND PREVENTIVE BEHAVIORS OF COVID-19 AMONG WORKING AGE PEOPLEIN BANGKOK METROPOLITAN THANUTTHA SUWANNAKAS; ธนัฏฐา สุวรรณากาศ; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; Srinakharinwirot University; Vipakorn Vadhanasin; วิภากร วัฒนสินธุ์; vipakorn@swu.ac.th; vipakorn@swu.ac.th
21DESIGN AND DEVELOPMENT FOR LINE OFFICIAL ACCOUNT OF FOOTBALL CLUB PT PRACHUAP FCKAEOKLAO LIMARUNRAK; แก้วเกล้า ลิ้มอรุณรักษ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
15DESIGN AND DEVELOPMENT OF DRIP COFFEE EXTRACTION PRODUCTS FROM RATTAN MATERIAL.KITTIPAT WATANANUSORN; กิตติพัฒน์ วัฒนานุสรณ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF A SET FOR COMMUNITY TOURISM PROMOTION MEDIA CASE STUDY OF CHUMPON PROVINCEPAKORN POTA; ภากรณ์ โพธะ; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; kittikornn@swu.ac.th; kittikornn@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF PROFESSOR SILPA BHIRASRI'SPERSONAL DIGITAL ARCHIVESNARISA TUBTIM; นาริสา ทับทิม; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th