Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author Srinakharinwirot University
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 878 to 897 of 1318
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
19
MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCORE
PONGTHANIN WANGKIAT
;
พงศ์ธนิน หวังเกียรติ
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
chantri@swu.ac.th
;
chantri@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING MODEL FOR FORECASTING PARTICULATE MATTER CONCENTRATION (PM 2.5)
KOJCHARAT NARUPATPAJONG
;
กชรัตน์ นฤพัฒน์ผจง
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
Srinakharinwirot University
;
Napa Sae-Bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
napasa@swu.ac.th
;
napasa@swu.ac.th
24
MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR ASSESSING RISK BEHAVIOUR ASSOCIATED WITH CONTRACTING HIV
PEARPARN PUMPHOSUWAN
;
แพรพรรณ พุ่มโพธิ์สุวรรณ
;
Napa Sae-bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
Srinakharinwirot University
;
Napa Sae-bae
;
นภา แซ่เบ๊
;
napasa@swu.ac.th
;
napasa@swu.ac.th
15
MACHINE LEARNING TECHNIQUES FOR WATER QUALITY CLASSIFICATION AND WATER QUALITY INDEX FORECASTING OF THAILAND'S RIVERS
KEEREELUK SIRIKARIN
;
คีรีลักษณ์ ศิริคะรินทร์
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
Srinakharinwirot University
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
subhorn@swu.ac.th
;
subhorn@swu.ac.th
24
MACHINE LEARNING MODELSFOR CREDIT CARD DEFAULT PREDICTION
SAKULKRAN THONGKHAM
;
สกุลกาญจน์ ทองคำ
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
Srinakharinwirot University
;
Nuwee Wiwatwattana
;
นุวีย์ วิวัฒนวัฒนา
;
nuwee@swu.ac.th
;
nuwee@swu.ac.th
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
MANAGEMENT MODEL OF MEDIUM AGRIBUSINESS FOR SUSTAINABILITY
SAOWANEE WILEPANA
;
เสาวณี วิเลปะนะ
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
Srinakharinwirot University
;
Tannikarn Soonsinpai
;
ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย
;
tannikarn@swu.ac.th
;
tannikarn@swu.ac.th
24
MANAGEMENT OF CIGARETTE CESSATION CLINIC IN PRIEST HOSPITAL
WARINTRON SRIPIROM
;
วรินทร ศรีภิรมย์
;
Chulasak Channarong
;
จุลศักดิ์ ชาญณรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Chulasak Channarong
;
จุลศักดิ์ ชาญณรงค์
;
chulasak@swu.ac.th
;
chulasak@swu.ac.th
8
MANAGEMENT OF PUBLIC RELATIONS TO CREATE THE IMAGEOF THE ROYAL THAI POLICE
JIDAPA PHAOHARUHANSA
;
จิดาภา เผ่าหฤหรรษ์
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
Srinakharinwirot University
;
Preechaya Nakfon
;
ปรีชญาณ์ นักฟ้อน
;
preechayan@swu.ac.th
;
preechayan@swu.ac.th
27
MANAGEMENT OF SPECIAL FUNDAMENTAL EDUCATION PROGRAMSIN ANGTHONG PROVINCE
SIRIKARN THIPPHAKDEE
;
สิริกานต์ ทิพย์ภักดี
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
Srinakharinwirot University
;
Taweesil Koolnaphadol
;
ทวีศิลป์ กุลนภาดล
;
taweesil@swu.ac.th
;
taweesil@swu.ac.th
21
MARKETING MIX 4Es AND APPLICATION TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING REPURCHASE INTENTION TREND OF FOOD DELIVERY SERVICES CUSTOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
NAPATPORN LAIPRASERT
;
ณภัทร์พร ไหลประเสริฐ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19
SAKUNDEE RUKNISAI
;
สกุนดี รักนิสัย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND MOTIVATION AFFECTING BEHAVIOR ON SERVICE USAGE OF BEAUTY INSTITUTE USERS IN THE BANGKOK METROPOLIS AREA
JANYAPORN BUBPHAN
;
จรรยพร บุบผัน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
MARKETING MIX AND PERCEIVED RISKS RELATED TO DECISION TO BUY USED CARS IN BANGKOK
TORRANICH PHUKSEE
;
ธรณิช ผูกสี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
24
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING FOOD PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS WHO LIVE IN CONDOMINIUMS
KRIDCHEAI DHANSANDORS
;
กฤตไชย ฐานสันโดษ
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
16
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE DECISION-MAKING PROCESS TOWARD ATTEDING THAI PREMIER LEAGUE IN SUPHANBURI CENTRAL STADIUM AMONG SUPHANBURI FC FANS
PARAMIN PLODPAI
;
ปารามินทร์ ปลอดภัย
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
Srinakharinwirot University
;
Saravudh Chaivichit
;
สราวุธ ชัยวิชิต
;
saravudh@swu.ac.th
;
saravudh@swu.ac.th
16
MARKETING MIX FACTORS AND ONLINE MARKETING COMMUNICATIONS AFFECTING DECISIONS TO BUY NESTLE COFFEE MACHINES AND CAPSULES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPHARAT RATTANAPILAM
;
นพรัตน์ รัตนปิลัมธน์
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
PICHAI PUSUMPUN
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
yeeyeah1977@yahoo.com
;
yeeyeah1977@yahoo.com
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLIS
THANUTCHAPORN PECHLOME
;
ธนัชพร เพชรล้อม
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Usanee Watcharaphaisankul
;
อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล
;
usaneeph@swu.ac.th
;
usaneeph@swu.ac.th
19
MARKETING MIX THAT AFFECTS THE SATISFACTIONOF PEOPLE WHO HAVE VISITED FLOWER GARDENS IN THAILAND
TIPWIPAPAT CHUMTHISONG
;
ทิพย์วิภาพัช ชุมไธสงค์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th